Authors update

66 23 10
                                    

Annyeong!Jeoneun Linda imnida!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyeong!Jeoneun Linda imnida!

Ni bukan update.Just Linda nak minta tolong satu je sesiapa yang support,baca ff saya.

Boleh tak?

Promote cerita Linda?

Tak kesahlah kat mana ii.Korang nak share kat IG ke,kat status WhatsApp ke,kat dlm grup WhatsApp korang,kpd kwn ii awk yg especially bias diaorang habang Yoongi,kat wattpad ke.Please,Linda Minta tolong Daripada sesiapa yg baca ff Linda ni

And satu lagi,Linda nak Tanya lah?Best ke cerita Linda ni?Ke tak best?Kalau tak best,boleh lh komen.

And tajuk cerita ni Linda dah tukar dari "Crush On You" kpd "Our Love"
Linda tak pasti tajuk Tu sesuai ke tidak dengan ff ni.

Last sekali,hehe.Boleh tak follow IG,Tiktok,FB Linda.Hehe.Linda cuma nak tambah kenalan.Nak berkenalan dengan korang semua.

IG: min_swag04
Tiktok:Jimin Yoona
FB:Jimin Yoona

Kamsahamnida semua.Kerjasama anda semua amat saya hargai.

Jap ii.Satu lagi.

Korang setuju tak kalau Linda bukukan cerita ni?

Kalau setuju,komen,

Saya setuju

Kalau tak setuju,komen,

Saya tak setuju.Cerita NI boring sngt.

Tapi Linda tak tahulah nak bukukan ke tidak.Sbb Linda Rasa feel down.Takut rugi Linda bukukan cerita Linda,takde org nk beli.

Jujur Linda ckp,Linda jealous dngn author lain,followers bnyk,vote bnyk,comment bnyk,bnyk nak order buku.

But it's not mean I want to give up to write my story.Linda anggap ni sebagai satu cabaran Linda dalam dunia penulisan.

Linda just hrp suatu hari nanti,Linda dapat menjadi seorang penulis buku yang sangat terkenal.Linda nak jadi mcm JK Rowling,seorang penulis buku kanak kanak Dan fantasy yang sangat terkenal

Time dia kecik,dia amat meminati membaca buku dan sudah menyimpan angan-angan untuk menjadi seorang penulis buku Yang sangat terkenal

Siapa sangka?

Dia berjaya menjadi seorang penulis buku yang sangat terkenal.Dengan usaha dia walaupun diri dia sering dihina Dan dicaci oleh org lain.Hidup susah miskin menyara anaknya setelah dia diceraikan dengan suami dia,dia terpaksa mencari nafkah dengan menulis buku ceritanya walaupun hasilnya tak lumayan.Linda time baca kisah Jk Rowling ni,menangis teruk Linda baca nasib seorang penulis ni.

Cuba korang bygkan,kena cerai dengan suami,anak masih kecil lagi,duduk kat tmpt rumah sewa yang buruk Dan kecil,nak Beli pampers Dan susu untuk ank pun takde duit.

Dialah idola Linda.Dan disebabkan dia,Linda berazam nak menjadi seorang penulis buku suatu Hari nanti.

Duh merepek dh Aku.Kk dh Tu saja.Bubye.Nanti aye update lagi.Just Komen jak, don't worry.Sy ni friendly.Suka Berkwn dngn org x Kira kaum Dan agama.

[H]Our First And Last Love •MYG•Where stories live. Discover now