Bab 27

50 10 9
                                    

Yoongi meraup mukanya kasar.Perasaan bersalah sering muncul di dalam hatinya membuatkan hati dia berasa tidak tenang tiap kali memikirkan Arin.

Dia tiada niat langsung ingin memperkosa gadis tersebut namun disebabkan perasaan marah dan cemburu membuatkan dia hilang kawalan diri sehingga melakukan hubungan intim dengan Arin.

Kof!kof!

Yoongi mencapai sapu tangan miliknya lalu menekup mulutnya.Sudah beberapa hari dia terbatuk tidak henti-henti membuatkan wajahnya semakin pucat dan tidak bermaya serta berat badannya yang semakin menurun.

Sebaik sahaja dia mengalihkan sapu tangan tersebut dari bibirnya,dia terkedu apabila ada tompok-tompok merah di sapu tangan tersebut.

____________________

Beberapa minggu kemudian

UERK!!!

Yang keluar hanyalah air liur.Sudah berkali-kali Arin berlari menuju ke tandas,muntah tetapi yang keluar hanyalah air liur sahaja.Tubuh Arin berasa lemah sehingga dia nyaris ingin tumbang namun sempat disambut oleh Taehyung.

"Yah!Kau tak apa-apa ke?!" Ujar Taehyung cemas.Berdegup laju jantungnya apabila melihat Arin yang nyaris ingin tumbang menyembah lantai bilik wad tersebut.

"Sakit" Adu Arin dengan suara lemah.

Taehyung yang mendengar rintihan Arin segera mencempung tubuh kurus Arin menuju ke katil Arin.Tubuh Arin diletaknya perlahan di atas katil.

"Kau tunggu sini jap.Aku nak panggil Jin hyung,suruh check kau"

Arin hanya diam.Sungguh dia sudah tidak mempunyai tenaga untuk bercakap lagi.

______________

"Hyung,macam mana keadaan Arin?" Soal Taehyung.Arin juga menunggu keputusan dari Jin.

Jin hanya mengeluh.Serba salah dia  ingin memberitahu hal tersebut kepada Arin.Dia takut Arin akan bertindak tidak waras sebaik sahaja mendengar berita tidak baik.

Tubuh Arin dipeluknya erat sambil mengelus rambut Arin perlahan.

"You're pregnant.1 week"

Taehyung terkedu,begitu juga dengan Arin.Dia tidak menyangka di dalam rahimnya kini mempunyai benih yang pasti Yoongi punya.

Tidak dapat menerima akan kata-kata yang diungkap Jin,dia menolak tubuh Jin kasar membuatkan Jin terjatuh dari katil.Tangannya bertindak memukul perut miliknya yang masih kempis.

"MATI KAU!MATI!KELUAR DARI PERUT AKU!AKU BENCI KAU!AKU BENCI!"

"Nurse!Bawa picagari dengan ubat penenang!Taehyung!Kau peluk Arin,tahan tangan dia.Hyung pergi panggil nurse sekejap!"

Taehyung akur lalu tubuh Arin dipeluknya erat.Tangan Arin yang  memukul perutnya ditahan agar Arin tidak mencederakan insan yang tidak bersalah di dalam perutnya.

"Arin!Jangan cederakan dia Arin!Dia tidak bersalah!"

"AKU BENCI DIA!AKU BENCI BAPA KEPADA BUDAK NI!AKU NAK BUNUH!AKU TAK NAK BENIH DIA MEMBESAR DALAM PERUT AKU!LEPASKAN AKU TAEHYUNG!LEPASKAN!" Meronta-ronta Arin di dalam pelukan Taehyung.

Tidak lama kemudian,muncul Jin dengan nurse membawa picagari yang sudah terisi dengan ubat penenang.Dengan cekap,nurse menyuntik lengan Arin membuatkan Arin yang meronta-ronta tadi,kembali tenang.

Arin bersandar lemah di dada Taehyung dengan nafas tercungap-cungap.Taehyung mengelus rambut Arin sambil mengucup dahi Arin dengan lembut.Tidak sanggup dia melihat Arin yang terkulai lemah sebegini.

"HYUNG!"

Namjoon melangkah masuk dengan wajah panik apabila dia mendengar suara Arin menjerit dari dalam.Tubuh Arin yang berada di pelukan Taehyung kini beralih di dalam pelukan Namjoon.

"Shh,shh.Oppa ada kat sini.Jangan menangis" Belakang tubuh Arin diusap perlahan sehinggalah Arin tertidur di dalam dakapan nya.

Tubuh Arin dibaringkan perlahan di atas katil.Selimut ditarik sehingga ke paras dada Arin lalu dahi licin Arin dikucupnya dengan penuh kasih sayang.

"Mind to explain me what happen just now?" Soal Namjoon kepada Jin dan Taehyung.Jin mengeluh kecil.

"She's pregnant.Anak dalam kandungan dia adalah anak Yoongi"

Namjoon terkedu.Tidak menyangka Arin mengandung dalam usianya yang begitu muda.Bagaimana Arin mahu menyambung pelajarannya dengan perut ke depan?

Wajah lena Arin ditatapnya sayu.Kesian memikir nasib adiknya yang malang.

Dia juga berasa marah akan sikap Yoongi namun nasib dia pandai mengawal amarahnya.Tidak seperti Taehyung yang bersikap panas baran bila ada yang menyakiti insan yang dia sayang.

Taehyung hanya menunjukkan sisi periangnya dan suka menyakat di mata orang yang dia sayang,namun dingin dan pemarah di depan mata orang lain.

Wajah Taehyung ditatapnya sayu melihat Taehyung yang tidak henti-henti menangis di tepi katil Arin.Meskipun mereka suka bergaduh dan bergurau kasar,namun mereka tetap saling menyayangi di antara satu sama lain.Di antara mereka bertiga,Arin lebih rapat dengan Taehyung berbanding dirinya dan Jin.

TBC

Hohoi!I'm kambek!

Btw,citer ni dahnak habis.Hiks!Tinggal 5,6 bab lagi.Huweek!😭

Uh!Btw,kemungkinan ending ff ni ending nya sedih.Hehe!😏😂

Chau,babe!Adios!

Btw,

Sapa batch 04,tahun depan kita berperang kat medan perang.Berperang dalam dewan peperiksaan😪Good luck for SPM next year guys!

[H]Our First And Last Love •MYG•Where stories live. Discover now