Bab 26

52 11 4
                                    

Arin hanya mampu termenung.Setelah sedar dari pengsan nya,dia hanya mendiamkan diri.Menangis dalam diam.

"Arin?"

Arin tidak menoleh.Hanya melemparkan pandangan kosong ke luar jendela.Jimin mengeluh.Dia melangkah masuk lantas duduk di atas kerusi bersebelahan katil Arin.

"Arin....

"Jangan bercakap dengan aku,Jimin.Aku kotor.Aku dah tak suci macam perempuan lain"

"No,Arin.Jangan cakap macam tu.Even kau dah tak suci lagi,aku masih ingin berkawan dengan kau" Ujar Jimin sambil memujuk Arin.

Arin mendiamkan diri sebelum dia menangis teresak-esak.Segera tubuh kecil Arin dipeluknya erat sambil mengusap rambut panjang Arin.

"Aku dah kotor,Jimin.Aku dah ko...

"Shuh!Jangan cakap macam tu please?Aku tak suka" Ujar Jimin sedikit tegas sambil mengusap belakang tubuh Arin.

Klek!

"Taehyung oppa" Arin memanggil Taehyung dengan mata berkaca-kaca.Tidak semena-mena,tubuh kecilnya juga dipeluk oleh Taehyung.Dapat dia rasakan tubuh Taehyung bergetar menahan tangisan.

"Maafkan aku,Arin.Aku gagal lindungi kau.Aku gagal sebagai seorang abang.Maafkan aku"

"No,Taehyung.Jangan salahkan diri kau,please.Bukan salah kau pun" Pujuk Arin sambil mengusap belakang tubuh Taehyung.

Jimin hanya tersenyum lemah melihat Arin.Sayu hatinya melihat keadaan Arin yang tidak terurus.Tubuh badannya dipenuhi dengan kesan lebam dan juga lovebite yang entah siapa malaun yang buat Arin macam tu.

Paling tidak disangka,bahagian kemaluan Arin terkoyak teruk sehingga menyebabkan Jin terpaksa menjahit balik kawasan tersebut.

Ingin sahaja dia mencari dalang yang melakukan Arin sebegitu.Kemarahannya meluap-luap.Ingin sahaja dia menumbuk insan yang serupa binatang tersebut sehingga lunyai.

_____________________

"Arin,nah!Aku belikan bubur ayam untuk kau.Makan lah" Ujar Jungkook lembut.

Jimin dengan Taehyung pula sudah pergi ke Cafe Hospital untuk mengisi perut.Dari malam tidak makan,hanya sibuk menjaga Arin.

Arin mengelengkan kepalanya tanda dia tidak mahu.Jungkook mengeluh.

"Arin,jangan lah macam ni.Aku risau ni.Kau tak makan.Makan lah.Makan sikit pun tak apa.Aku tak nak kau sakit.Makan eh?" Rayu Jungkook.

Dengan akur,Arin membuka mulutnya perlahan,menerima suapan bubur dari Jungkook.Perlahan-lahan dia mengunyah bubur tersebut dengan air mata yang mula bergenang di tubir matanya.

Hati Jungkook menjadi sebak.Tidak sanggup melihat Arin menangis di depannya.Dia menyua bubur ke mulut Arin namun Arin mengelengkan kepalanya tanda dia tidak mahu makan lagi.

"Baru satu sudu je Arin.Makan lah lagi"

"Tak nak.Aku tak ada selera nak makan" Ujar Arin perlahan.Jungkook akur lalu bubur tersebut diletaknya ke tepi di atas meja bersebelahan katil Arin.

"Arin,jangan lah macam ni" Ujar Jungkook dengan nada bergetar apabila Arin menangis teresak-esak di depannya.

Seumur hidupnya,ini lah kali pertama dia melihat Arin menangis di depannya.Arin yang dia kenal sebelum ini seorang yang kuat,tabah,nakal,berperangai kasar dan tidak mudah menangis kini menjadi seorang yang lemah,putus asa dan menangis.

"Arin...

"Jungkook,aku dah penat.Aku tak sanggup hadapi semua ni lagi.Arin yang dulu dah mati.Aku nak ma...

Jungkook meletakkan jari telunjuknya di bibir Arin sambil mengelengkan kepalanya.

"Shuh!shuh!Jangan cakap macam tu,please.Aku tak suka.Aku tahu kau kuat" Ujar Jungkook seraya memeluk tubuh Arin erat.

Arin menghamburkan tangisan nya di bahu Jungkook, melepaskan semua tekanan yang dia tanggung selama ini.

"Aku tak kuat Jungkook,aku tak kuat"

"Kau kuat Arin.Kau kuat.Ingat,Arin.Kau ada aku.Jimin, Taehyung,Jin,Namjoon.Kami semua sayang kau.Jangan cakap macam tu,please?Aku sayang kau macam adik aku sendiri even kita sama tahun lahir"

Dan Arin hanya menangis di bahu Jungkook sehingga dia tidak sedar dia sudah terlelap di dalam pelukkan Jungkook.


TBC

Asal tetiba Aku Pula yg teremo?😭

Jahat kau Yoongi nyah!Memang dah lama tak kena hukum ngan aku!Siap kau aku gantung kau kat atas pokok durian!😭

Btw,sorry lambat update.Kehabisan idea and mungkin tak lama lagi ff NI akan habis.Sama ada sis akan buat sampai Bab 35.Tak pasti lagi.Sebab unnie nk habiskan ff Yoongi sebelum hiatus sampai tahun depan.Unnie busy dngn homework and also kerja kursus untuk PSV.Melukis lagi nyah!

Huwee,tahun depan unnie bakal menduduki SPM.So maksudnya, tahun depan,unnie jadi Form5 Pro Max 2 lah ni.Haish bila covid NI nak mampus Dari muka bumi ni.Gara-gara covid NI lh, terpaksa bljr secara pdpr.Susah!Dah lah line kampung pun macam siput.Mmg nk kena sepak line kampung ni😑😑😑

Tu jelah.Bye.Mian kalau lambat update.Stay safe kat rumah.Jangan kluar rumah.Kalau boring,hah!Gi stream mv BTS butter.Siyes!Jimin Dalam mv Tu hensem NAK mati!Bergetar tulang rusuk sis.Dahlah buat style rambut nampak forehead.Huwee!😭


[H]Our First And Last Love •MYG•Where stories live. Discover now