2

308 14 2
                                    

Dinsdag.

Vandaag ben ik vroeg wakker. Dat is zeer ongewoon voor mij. Op schooldagen heb ik het meestal moeilijk om uit m'n bed te geraken.

Ik sta voor m'n kleerkast.

Voor die ene keer dat ik tijd heb om een outfit uit te kiezen, vind ik dat ik het wel goed moet doen.

Uiteindelijk besluit ik een bordeau rokje aan te doen met een leuk shirtje. Ik doe er nog een sweater over omdat het nogal koud is. M'n haar hou ik gewoon in een knot.

Ik kijk op m'n horloge. Kwart voor 8. Ik heb nog een kwartier om te ontbijten.

...

Als ik Ethan al zie staan bij het bankje verschijnt er een lach op m'n gezicht. Wanneer ik me er op betrap verandert de lach in een rare grijns.

Enkel Ethan en de tweeling stonden er. Ik zag in m'n ooghoek dat Kai en Mackenzie aan het zoenen waren tegen een muurtje. Ew.

"Wat zie je er leuk uit" merkte Ethan op.

"Ach gewoon wat uit de kast getrokken. Niets bijzonders. Dankje"

Maya onderbrak: "hi Ethan, ik heb me nog niet echt kunnen voorstellen, Maya."

"Hi, ik ben nieuw hier en ik kom uit Engeland."

Toen ging de bel. Ik zag Ethan nog snel naar me knipogen. Mijn hart sloeg een beetje sneller

...
Woensdag.

Wanneer ik de wekker hoor, beklaag ik het me dat ik gister zo lang op ben gebleven. Ik doe snel de outfit aan die ik de dag ervoor heb klaargelegd. Net voor ik naar beneden wil rennen krijg ik een sms.

Ethan: Geldt dat aanbod van die rondleiding nog?
Ik: Ja hoor. Kun je vanmiddag?
Ethan: Tuurlijk. 2u aan school
Ik: oke :) zie je zo op school

Nu kon de ochtend niet snel genoeg voorbijgaan.

A/N hiyaa! Sorry dat mn hoofdstukken soms zo kort zijk maar ik wil lange hoofdstukken sparen voor andere keren. De media bij dit hoofdstuk zou de outfit zijn van Kiara. Niet op het haar letten want eigenlijk heeft ze bruin haar. :) ik hoop dat je het niet erg vind dat ik zo van dinsdag naar woensdag spring.
Byez
Comment &Vote !!

A Simple Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu