16

144 7 3
                                    

We zijn al de derde dag van de stage. De tijd gaat zo snel het is net gisteren dat we aankwamen. Vandaag is weer een hele dag repeteren. Vanmiddag krijgen we 2u vrij om aan onze solo te werken.

...

Vandaag is het donderdag. Dag Vier.
De groepsdans wordt vandaag verder aangeleerd en vanavond mogen we ook bellen naar huis. Ook krijgen we de kans om brieven op de bus te doen. Ik heb tijdens de middagpauze deze brief aan Ethan geschreven.

"Hey Ethan
Ik schrijf je deze brief omdat ik je zo mis. Ik denk vaak aan je en aan iedereen thuis. Ik hoop dat je ook zonder mij een leuke vakantie beleeft. Ik heb het hier wel naar mijn zin. Veel trainen, lang trainen, hard trainen. Ik heb hier al veel nieuwe mensen leren kennen. Mijn danspartner is wel tof. Maar ik hou meer van jou.
Liefs, K~"

Ik doe hem in een envelop en doe hem in de brievenbus in de hal. Ik ga in de rij staan om te telefoneren.

We hebben nog een half uur tot aan het avond eten en er staan nog drie mensen voor me. Ik begin al na te denken wie ik eerste ga bellen.

Als het mijn beurt is tik ik het nummer van Maya in.

"Hallo met Maya." hoor ik aan de andere kant van de lijn.

"Hey Kiara hier." antwoord ik.

"Ow Kiara! Hey! Hoe is het daar?" vraagt ze over enthousiast.

"Super! Zware trainingen maar dat gaat wel! Hoe is het daar thuis?"

"Cava, altijd het zelfde he. Er gebeurt hier niet veel.."

"Heb ik nog niets gemist dan?"

"Owjah..! Kai en Mackenzie zijn uit elkaar!"

"Wow. Eindelijk" ik moet lachen.

"Ik moet ophangen Maya doe de groeten aan iedereen. Zeker aan Ethan."

"Okee! Ik mis je. Bye!"

En dan leg ik de telefoon op.

Vervolgens bel ik snel naar m'n moeder want er wachten nog mensen achter me.

Mijn moeder is meer bezorgd over dat alles in orde is dan of dat ik het naar mijn zin heb.

Na een kleine tien minuutjes hang ik op. Ik besluit om niet meer naar Ethan te bellen. De rij achter me wordt al redelijk lang, ik heb hem al een brief gestuurd en misschien is hij wel niet thuis. Hij weet wel dat ik hem heel hard mis.

Ik zie Finn in de rij staan.

"Hey Finn" zwaai ik.

Hij schrikt even op.

"Hey Kiara! Naar je vriendje gebeld?" vraagt hij.

"Nee, naar mijn moeder en vriendin. Naar wie ga jij bellen?" vraag ik terug.

"Mijn ouders en zus. Al mijn vrienden zijn ook op ski vakantie of zoiets."

"Okee! Veel plezier, ik hou wel een plekje vrij aan de tafel."

Hij knikt me gedag.

...

Melissa en ik zijn de eersten die aan tafel zitten.

"Hoe gaat het met je danspartner?" vraagt ze.

"Zou je dat niet beter aan hem vragen?" Lach ik terwijl ik water inschenk.

"Nee, ik bedoel.. Schieten jullie goed op?"

"Ja.. Hij is wel stil en blijft maar doorvragen over mijn vriendje. Maar hij is oke. De jouwe?"

"Hij ziet je wel zitten denk ik" Melissa moet giechelen.

"Dat kan goed zijn, maar ik ben bezet." Zeg ik kort terug. Ik had er nooit zo over nagedacht.

"Kiara, ben je niet bang dat Ethan, nu je weg bent, met andere meisjes zal optrekken?" vraagt ze voorzichtig.

"Nee.. Ethan is niet zo iemand! Hoe is jouw danspartner?"

...

Dan beginnen er andere mensen aan onze tafel te komen. Zoals beloofd hou ik een plaatsje voor Finn vrij en al gauw is het gespreksonderwerp weer dansen.

Ik kan niet wachten tot morgen wanneer we een vrije dag krijgen.

A/N wow! Weer een nieuwe update. Ik doe liever snel kleine hoofdstukjes dan om de twee weken 1 groot hoofdstuk. Sorry dat ik in dit hoofdstuk zo'n grote tijdsprongen maak maar ik heb geen zin om 10 hoofdstukken aan de stage te besteden. Comment & vote! Bedankt voor de 800 en zoveel reads 😁

A Simple Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu