Proloog

500 18 2
                                    

"Kiara schiet op! Straks kom je nog te laat.", hoor ik m'n moeder onder aan de trap schreeuwen.

Ik neem m'n tas en slinger hem op m'n rug. Ik hol de trap af terwijl ik snel nog even m'n sms'en nakijk. Maya kan hier elk moment voor de deur staan zodat we samen naar school kunnen fietsen. Maya en ik zijn al beste vriendinnen sinds de kleurterklas. Ze woont een beetje verder op in de straat. Nouja, ons dorpje bestaat maar uit 4 straten en een marktplein, dus erg ver van elkaar wonen we niet.

Ik grijp de broodtrommel, die m'n moeder voor me heeft klaargelegd van tafel en prop hem in m'n tas.     De Bel. Shit. Dat zal Maya zijn.

Ik neem nog snel een broodje uit de mand en prop hem half in m'n mond. Mijn moeder heeft de deur al open gedaan en ik zie Maya al staan vanuit de keuken. 

"Hye, Maya", mompel ik met het broodje in mn mond.

"Sexy, dat broodje! Schiet op, pak je fies anders komen we nog te laat. Dan mogen we het al meteen uitleggen bij mevrouw Koppens.", antwoordt Maya.

"Veel plezier meiden!", hoor ik m'n moeder nog roepen terwijl we de straat uit rijden.

Ik vraag me af of er werkelijk een nieuwe leerling bij ons op school zou komen? Of waren dat alleen maar roddels? Misschien wordt dit jaar wel anders.. dat is 1 kans op 1000. Want in dit dorp gebeurt nooit iets anders.

A Simple Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu