11

217 10 3
                                    

"Ik moet je iets vertellen.."

Ethan kijkt me bezorgd aan.

"Ik ben toegelaten tot een dansstage, ik vertrek zondag en ik ben 2 weken weg. Tot het einde van de vakantie.."

"Dat is toch goed?!" vraagt Ethan een beetje verwonderd. "Het is toch een mooie kans dat jij bent uitgekozen?"

"Ja maar.. Ik ga jou missen. En Maya.. We hadden onze hele vakantie al gepland. Ik denk dat ik niet ga." Ik kijk naar de grond.

"Dat kun je niet maken! Ik wil niet dat je voor mij die kans laat schieten en ik denk ook niet dat Maya dat wilt." Hij heft mijn kin omhoog zodat ik recht in zijn ogen kijk.

"Oke." Ik glimlach scheefjes en Ethan kust me op mijn hoofd.

"We maken er morgen een super dag van. Eentje die je niet snel gaat vergeten."

We blijven daar zo nog even zitten, tot mijn favoriete liedje door de boxen galmt. Autumn Leaves van Ed Sheeran.

"Zullen we dansen?" vraag ik aan Ethan.

Hij neemt mijn hand en daar staan we dan onder de sterren te dansen.

Dit was onze laatste dans voordat we naar huis gingen.

...

Onderweg naar het huis van Maya vertelde ik over de dansstage en Maya was super enthousiast. Ze was een beetje boos dat ik erover getwijfeld had niet te gaan. Maar die gedachte was ze al snel vergeten toen ik haar beloofde dat ik haar wat ging meebrengen uit Londen.

Aan Maya's huis spraken we af voor de volgende dag. We zouden met z'n allen gaan schaatsen om mijn vetrek te 'vieren'. Ik was nog steeds verdrietig dat ik iedereen zou moeten missen. Achja, twee weekjes ging ik toch wel overleven.

Ethan wou absoluut meegaan tot bij mij thuis ook al was het maar een straat lopen.

"Je hebt vanavond niet veel tegen Kai gezegd." merkte ik op terwijl we liepen.

"Hij was nogal druk met Mackenzie." zei hij met een lachje.

"Zeg nu eerlijk.. Die passen toch niet bij elkaar?!" zei ik terug.

"Wie past er wel bij Mackenzie?" en hij gaf mij een zoen.

"Nee serieus. Als zij gelukkig zijn is het toch oke."

Ik knikte en kuste hem op zijn wang. Als afscheid. We stonden voor mijn huis voor wel drie minuten in stilte.

"Ik ga maar eens naar binnen" mompelde ik.

"Ik zie je morgen." mompelde hij terug.

En toen lieten onze handen elkaar los.

A/N kort hoofdstukje vandaag! Maar ik wou nog snel een update doen voordat morgen school begint. Ik heb volgende week een heel drukke week dus weet niet of ik ga kunnen updaten ;(

Ook heb ik beslist dat ik maar een boek over Kiara en Ethan ga maken. Ik ga nog wel andere verhamen schrijven. Wat voor verhalen lezen jullie graag?

Bedankt voor alle votes en comments 😊

A Simple Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu