* paar maanden later *
Ik zit op mijn fiets en een warme wind blaast door mijn haren. Maya fietst naast me. Dit is de laatste dag van dit, bijzondere, schooljaar. Over enkele dagen vertrek ik naar Londen.
Een maand geleden is Melissa eens op bezoek geweest. We hebben een heel weekend samen dingen gedaan. Ook Maya was er bij, het was een heel leuk weekend en ik kon toen even m'n gedachten verzetten.
De afgelopen maanden zijn geen pretje geweest. Mackenzie en Ethan zijn ongeveer al een maand samen. Ik heb sinds we uit elkaar zijn gegaan niet meer met hem gesproken. Hij staat altijd bij het groepje van Mackenzie en heeft ons vervangen voor zijn voetbalvriendjes.
Ik heb contact proberen zoeken met Finn, maar tevergeefs. Ik zal hem toch over enkele dagen terugzien en dan kan ik alles uitleggen.
***
Er hangt een warme sfeer op school. Iedereen is blij want over enkele uren gaat de zomervakantie in. Er worden ijsjes uitgedeeld door de zesdes en er wordt gelachen en gepraat. Ik ga mijn vrienden echt missen die twee maanden, de afgelopen maanden zijn zij degene geweest die mij echt gesteund hebben. Door al dat gedoe zijn we toch closer geworden. Na de zomervakantie kunnen we opnieuw beginnen met een nieuwe start.
***
Ik kom thuis en ga me meteen omkleden. Vanavond is de laatste training in de dansschool en kan ik afscheid nemen van Mathias. Mathias mocht dan misschien wel niet mee op stage, en gaat geen twee maanden naar Londen. Hij heeft wel een studiebeurs aangeboden gekregen in Nederland. En omdat ik deze zomer weg ben zal ik hem moeten missen tot de eerst volgende vakantie. Dat is heel lang dus.
Ik spring op mijn fiets en voel die zelfde warme wind van vanochtend weer door mijn haar blazen.
A/N Sorry voor het heel korte hoofdstuk en de laatste update, maar ik had het woensdag heel druk en had toen geen tijd meer, maar ik zal dit weekend nog een keer uploaden. Ik heb een tijdsprong gemaakt omdat ik een beetje vast zat. Er komen hierna nog 3 hoofdstukken en het 30ste hoofdstuk zal de epiloog zijn. Mijn nieuw boek komt eind juni online zoals ik al zei. Byee! Comment & Vote <3
JE LEEST
A Simple Love Story
Teen FictionKiara woont in een klein dorp in België. De meeste mensen die er wonen, leven er al generaties lang. De zomervakantie is net over en Kiara maakt zich klaar voor de eerste dag school. Iets waar ze niet zo veel zin in heeft... Elk jaar weer het zelfde...