18

152 7 0
                                    

*een paar dagen later*

Het is nu woensdag, de laatste trainingsdag. Morgen zijn de audities, dus vandaag moet alles tot op de puntjes afgewerkt worden.

Gisteren hebben we de groepsdans afgewerkt dus vandaag staan de solo en de duo op het programma.

Finn en ik hebben op een waanzinnig vroeg uur afgesproken aan de danszaal omdat die enkel nog vrij was van 7-8.

Wanneer ik aankom staat Finn al op te warmen.

"Goeiemorgen Kiara" groet hij me.

"Goeiemorgen." zeg ik terug.

"Klaar voor?" vraagt hij met een lachje.

"Altijd." zeg ik terug en zet de muziek aan.

Deze twee weken zijn we veel naar elkaar toe gegroeid en dat is zeer belangrijk om een goede duo neer te kunnen zetten.

Het enigste waar we nog even hard moeten aan werken is de lift aan het einde van het stuk.

Na drie kwartier oefenen staat de duo op punt.

"Zullen we onze solo even voor elkaar doen?" vraag ik aan Finn wanneer we even pauze nemen.

"Is goed. Begin jij maar." En ik ga tegen de grote spiegel zitten.

***

Wanneer hij klaar is sta ik op en geef hem een klein applaus.

"Jouw beurt." zegt hij met een knipoog.

Ik ga mijn positie staan en doe mijn solo. Wanneer de muziek stopt, adem ik even diep in en uit.

"Je bent echt goed weet je dat." Zegt Finn als hij een flesje water naar me toe gooit.

"Zal wel. Ik ben niets tegen over al die pro's hier." Antwoord ik terug

"Je zou hier niet zijn als je geen pro was." We rapen onze spullen bij een.

"Whatever." En ik loop richting de eetzaal want ik sterf van dat dansen.

***

"Ben je al klaar met trainen?" vraagt Melissa wanneer ik aan de tafel kom zitten.

"Nee.. Ik ga nog wat in de tuin of op onze kamer trainen als Jenny er niet is.. Waarom?"

"Gewoon. Misschien kunnen we even samen trainen? Dan kun je even kijken naar mijn solo en ik naar de jouwe?"

"Oke" en dan begin ik met eten

***

Na het eten ren ik snel naar mijn kamer. Ik heb pas afgesproken met Melissa na de middag dus kan ik nog even sms'en met Ethan en mijn solo oefenen.

Ethan heeft nog niets gezegd over mijn brief dus ik neem aan dat hij die nog niet ontvangen heeft.

Hye :) Heb even vrij! Morgen is de grote dag.

Hij antwoordt vrijwel meteen al.

Heyyy! Veel succes morgen liefje! Ga nu naar Kai, hij heeft nogal last van liefdesverdriet. Mis je xx

Oja helemaal vergeten dat het gedaan is tussen Kai en Mackenzie.

Ocharme die jongen! Kan niet wachten totdat ik je zaterdag terug zie.. Mis je ook! Xxx :)

Tot zaterdag liefje 💜

Dan leg ik m'n gsm weer in het laatje en neem een trui mee naar buiten. Ik neem mijn kleine box en ipod ook mee zodat ik buiten kan trainen op de muziek.

De tuin doet me denken aan de weide van thuis. En aan Ethan. Al mijn vrienden.

Dat motiveert me om goed te dansen. En die motivatie zal ik morgen ook nodig hebben.

Ik zet de box op de grond en zoek het juiste liedje op mijn ipod.
Ik druk op play en ga snel op mijn plaats staan.

Wanneer ik de eerste woorden hoor voelt het alsof ik thuis in de weide sta.

Think I don't need a watch to tell the time
Think I don't need the sun to help me shine
Think I don't need a girl to be alright
Guess I didn't know

Thought I didn't need shoes on my feet
Thought I didn't need a bed to fall asleep
Thought I didn't need love to be complete
Guess I didn't know

That I just got this crazy feeling
I've been making someone wait for me, for me

You're all I think about when I'm awake
Part of every night and every day
And everything's a mess when you're away
Now I know

All of this is getting really old
I'm having trouble sleeping on my own
Feeling like a house but not a home
I want you to know

That I just got this crazy feeling
I've been making someone wait for me, for me

Ik voel de muziek. En dans zoals ik het thuis zou doen.

Wanneer de muziek stopt, hoor ik iemand klappen.

Ik schrik me dood en draai me om zodat ik kan zien wie mij heeft zien dansen.

A/N sorry dat het zolang duurde voordat ik weer updatete! Ik had even geen inspiratie meer en toen had ik ook nog wat problemen met de nieuwe update van wattpad maar dat lijkt nu allemaal in orde te zijn. Dus hier ben ik weer! Ik probeer woensdag weer een update te plaatsen :)

Comment & vote! We zitten bijna aan de 1000 reads dat maakt mij zo blij! Hou van jullie!

A Simple Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu