Malfoy elém siet, és a kezet tartja, így vezet a helyükig, ahol aztán a felsőbb évesek helyet szorítanak nekem. Azonnal megindul a halk duruzsolás, a lányok éles szemekkel figyelik a megcsillanó gyűrűmet, miközben mindenki bemutatkozik, néhány fiú kézcsókot is ad. Tisztán érzem a tekinteteket a hátamban, hiába kezdődött már el a ceremónia. A vacsora végeztével mind a már annyit emlegetett klubhelység felé vesszük az irányt, de nem megy minden zökkenőmentesen, ugyanis mi ketten leszakadunk a barátainktól, és belebotlunk egy igazán kellemetlen hármasba.
-Nahát, Potter, meglep hogy még élsz.-sziszegi gúnyosan a balomon álló fiú, ujjai pedig jobban rászorítanak az enyémekre. A trió kissé megdöbbenve néz ránk, majd a vörös, szeplős egyén fintorogva mér végig minket, mire kedvem támad megátkozni.
-Valamilyen problémád van esetleg?-kérdezem nyájasan érdeklődve, mire csak elkerekedett szemekkel ingatni kezdi a fejét. Felvonom a szemöldököm, de inkább nem kérdezek mást, a szemüvegeshez fordulok, akinek a kérdésem miatt még nem volt alkalma visszavágni.-Capella Altair, örvendek.-nyújtom felé jobbom, amire csak egy megvető pillantás erejéig figyel. Mikor semmilyen hajlandóságot nem látok a viszonzásra, csak visszahúzom a kezem.-Valóban nem valami udvarias.-pillantok jegyesemre, aki csak lekezelően horkant. Inkább sarkon fordulunk, és lendületesen a többiek után eredünk.
Hermione Granger
-Ez meg.. ki volt? És vajon kije ő Malfoynak?-törnek ki belőlem azonnal a kérdések, amint az álompár már látótávolságon kívül van.
-Hát..-kezd bele legnagyobb meglepetésünkre Ron, mire mindketten hatalmas szemeket meresztünk rá, mikor vihogni kezd.-Valójában, nem olyan vicces ez, sőt, de Malfoyról van szó, szóval..-újra nevetni kezd, mi pedig egyre türelmetlenebbek leszünk.-16 éves lett.-néz ránk, mintha ez mindent megmagyarázni.-Na, ne már! 16 éves, aranyvérű arisztokrata görény.-kezd el most már a kezeivel is csapkodni, nem mintha ezzel bármit is segítene. Ingerülten fújtatok egyet, és már nyitom a szám, hogy kioktassam, mikor végre kinyögi a választ.-A csaj biztos a jövendőbeli felesége.
A klubhelyiségben azonnal faggatni kezdjük vörös barátunkat, aki egy unott sóhajjal tudatosítja magában, hogy egyikőnk sincs - eléggé - tisztában az aranyvérű szokásokkal.
-Ez így szokás az aranyvérű családoknál.-rántja meg hanyagul a vállait.-A szülők kiválasztják a párt, az érdekeltségeik alapján, összebeszélnek, aztán kész is a házasság.
-Kényszerházasság?!-rikoltok fel elszörnyedve, mire többen is felénk fordulnak. Megbotránkozva, kissé elvörösödve meredek a két legjobb barátomra.
-Inkább érdekházasság, de valóban, van benne kis kényszer is, gondolom..
-Azért legyünk őszinték.. Malfoy megérdemli.
-Ezt senki nem érdemeli, Harry! Lehet az a görény bármilyen seggfej, akkor sem! És szegény Capella...
-Annyira azért nem tűnt elveszettnek..-szúrja közbe Ron, mire tarkón legyintem.
-Mindenképp beszélni fogok vele!
-Oh, Mione, ne csináld már!-jajgatnak mindketten.-Először manók, most meg aranyvérű ca.. akarom mondani lányok? Ezek tradíciót követnek, nem fogsz tudni semmit tenni.
-Valamit akkor is kéne!-jelentem ki határozottan, majd inkább felvonulok a szobánkba, nehogy valami sértőt vágjak a fiúk fejéhez. Még hogy tradíciók!
YOU ARE READING
GREATER GOOD
FanfictionEgy aranyvérűnek kötelezettségei vannak. Egy győztesnek veszteségei vannak. Egy háborúnak áldozatai vannak. Egy elhatározásnak alapja van.