Halkan kuncogva osonunk be a klubhelyiségünkbe, majd az ódon kandalló előtt foglalunk el több helyet. Tanulunk, beszélgetünk kis apróságokról, mint Pansy gyűrűje, Daphne kérői, Blaise új seprűje, vagy Draco új kapitányi talárja a kviddics mérkőzésekre. Apropó sport, hamarosan megrendezik az első griffendél-hollóhát találkozót – mi, a kígyók háza azonban nem fogunk nagy számban megjelenni. Draco, mint kapitány, tiszteletét teszi majd, hogy megfigyelhesse a csapatokat, de nem sok szurkoló lesz tőlünk a kilátón.
-Draco, egy pillanatra.-intem magamhoz a fiút, aki jó éjt kíván a szobatársaimnak, majd visszaül mellém kanapéra. Érzem rajta a döbbenetet, mikor lábaimat keresztben az övéire fektetem, majd nyakához bújok. Egyik kezével a derekam és a támla között átnyúlva támasztaja meg magát, hogy ne boruljon rám, másik kacsója pedig az egyik térdemen pihen meg. Meleg, bizsergető érzés fut át rajtunk, ahogy némán kiszórok egy hangfogó bűbájt, és meg közelebb férkőzök a fiúhoz.
-Így kevésbé vagyunk gyanúsak, mintha félrevonulnánk.-suttogom, mire egyetértően bólint, és kicsit mocorog, hogy a következő percekben ne zsibbadjon el semmilye.-A szekrény..-érzem ahogy egész testében megmerevedik, az enyhe reszketése is elmúlik amit azt hiszem, az én közelségem okozhatott.-Tudom, hol a Szükség Szobája, de nehéz lesz eljutnunk addig.
-Tudom.. sokat gondolkodtam és azt hiszem, a legjobb az lenne ha csak néha mennénk együtt. A termet felosztjuk, és átfésüljük a saját oldalunkat, aztán ha megvan, meglátjuk, hogyan lehet rendbe pofozni.
-Túl gyanús lenne ha a könyvtárban érdeklődnénk a téma iránt.-nagyot sóhajtok, és még jobban párom mellkasához bújok, fejem továbbra is a vállán pihen.
-Írhatok anyámnak, de rá is eléggé figyelni fognak. Az kopók szagot fogtak, nem fognak nyugodni amíg az egész családom rács mögött nem lesz.-sziszegi, mire szorosabban préselődök hozzá, az ő szorítása is erősödik a lábamon.
-Írhatnánk esetleg Rodnak..-gondolkozom hangosan, mire furcsállva falhorkan.-Gondolj bele, nagy múltú család, biztos van valahol könyvtáruk, a Black gyűjteményekről nem is beszélve. A manók mágiájával simán, gyorsan meg lehet keresni a megfelelő könyveket.
KAMU SEDANG MEMBACA
GREATER GOOD
Fiksi PenggemarEgy aranyvérűnek kötelezettségei vannak. Egy győztesnek veszteségei vannak. Egy háborúnak áldozatai vannak. Egy elhatározásnak alapja van.