İyi okumalar;
O bana ben ona bakarken mutluyduk gerçekten o da bende istediğimiz olmuş gibi sanki içimde kelebekler uçuşuyordu.
"Mutlu musun Okyanus?"dedi. Gözlerimdeki parıldamayla ona baktım. Ellerimi omuzlarına koyup kafamı evet şeklinde salladım.
Dudaklarıma yine bir buse kondurdu ve bana " seni gerçekten seviyorum şuana kadar tanıdığım hiç kimse gibi değilsin "
Bana bunları derken çok mutluydum."Bende seni seviyorum gerçekten bu duygular benim için bir ilk" öyle güzel bakıyordu ki bana böyle yanaklarını çekip içime basıp sımsıkı sarılasım geldi.
Bu arada zil çalmıştı. "Hocacım dersiniz yok mu sizin bildiğiniz bilgilerden öğrencilerinizi mahrum etmeyin lütfen "
Bunları ona derken o kadar güzel kahkaha attı ki bir kez daha aşık oldum. Çok mutluydum bu yaşadıklarım sanki gerçek değil gibiydi.
"Aaa benim görevim seni sevmek bilmiyor musun canım" öyle deyince gülümsedim. Yanağına öpücük kondurup " hadi ben kaçtım tatlım" dedim. Koşa koşa tuvaletten çıkarken sınıfa doğru ilerledim. Hoca sınıfa girmişti bana bakıyordu açıklama yapmam için "hocam tuvaletteydim de kusura bakmayın bir daha olmaz"
Kafasıyla onayladı beni bende yerime geçip dersi dinledim.
Çıkış saati gelmişti. Okul süresince zaten başka bir olay gerçekleşmemişti. Okulun çıkış kapısına ilerlerken Uras hoca bana baktı gülümseyerek bana ağızını oynatarak gel dedi.
Bende sevdiceğime doğru ilerledim."ooo bu tatlılıkta ne ya " gülümsedim yanaklarım kıpkırmızı olmuştu cidden utandım. Bu halimle bile ona
"Ooo bu yakışıklılık ne ya" bana gülümsedi.
"Hadi bin de eve gidelim." Kafamla onayladım. Kızlara nispet olsun diye varya ballandıra ballandıra arabaya yürüyüp bindim.
Ön koltuğa oturduktan sonra o da benden sonra bindi. Arabayı çalıştırıp eve doğru sürdü. O sırada "meleğim acaba annenle mi konuşsak ya napsak evlenelim biz ben seninle yaşamak istiyorum " gözlerimi pörtletip Uras'a baktım.
"Uras delirdin sanırım annem seni terlikle kovalar varya" bana gülüp "bence annen beni sever ya " dedi
"Hee aynen annemde bekliyordu zaten senin gibi damadı daha liseyi bitirmedim. Bünye acele canım"
" senin canım diyen dudaklarını yerim ben varya"
" sanki yemiyorsun sende varya"
Bana güldü kafasını yoldan kaldırıp bana çevirdi .
"Tatlım tabikide ama ben seni ne zaman öpsem sanki ilk kez öpüyormuş gibime geliyor. O kadar naif ve güzelsin ki"
Bu adam beni kalpten götürecek varya yemin len
" yaa yerim ben seni canımın içi "
Kafasını yola çevirip arabayı sürmeye devam etti o sıra elini bacağıma koydu. Sürekli ovuyordu işaret parmağıyla daireler çiziyordu. Buda benim hoşuma gitmişti açıkçası
O sırada eve gelmiştik. Bana baktı bari bir kerem öpem ya şimdi vaktimiz olmayacak daha valla annen gözetliyor hep
Gözlerimi pörtlettim nerden biliyordu annemin izlediğini onu annem profesyonel bir gözetmenci sanırım ilk kez benim canım sevgilim tarafından yakalandı.
"Uras sen nerden biliyorsun bunu"
"Tatlım bilmemek mümkün mü allah aşkına ya sürekli dürbünden bakıyor. Geçen eve girerken abin annene bağırıyordu şu karşı komşuyu izlemeyi bırak diye bende duydum napim"
Belli oldu annemin neden yakalandığı abim yüzündenmiş annem kendini ele vermez çünkü biliyorum.
"Tamam Urascım anladım ben"
"Öpücük yok mu"
Gülümsedim sevdiceğime
"Yok" diyip arabadan fırlayıp apartmana koştum. Oda arkamdan"Akşam bekle sen göstercem sana"
Ne diyor bu ya ne akşamı durdum.
"Ne akşamı canım"
"Annen yemeğe davet etti beni sizdeyim bu akşam"
Eyvah bu şimdi akşam bizde mi ney giysem acaba diye düşündüm. Of bulurum ben birşey
"Tamam bekliyorum akşam"
Diyip evime doğru ilerledim.
Evet bir bölümün daha sonuna geldik yorumlara dayanamadım be attım yeni bölüm
Yazarınızın fanteziler var bu kitaba dökecem hepsini ve birazda KAOS dökeceğim.
Yorum yapmayı be oy vermeyi unutmayın
Bide beni lütfen takip edin arkadaşlar sizleri seviyorum yeni bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...