İyi okumalar;
Eve geldiğimde direkt olarak üstümü değiştirdim. Uras'ın bize geleceğini bilmiyordum ve gerçekten duyduğum da çok şaşırdım.Annemin bana haber vermemesinede üzüldüm hatta ama bir bildiği vardır bence emin olamıyorum ama neyse diyelim şimdilik
Çok kısa zamanda bile alışmıştım onun varlığına huzur doluydu onun yanında olmak benim için
Yukarı odama çıktım duş almam gerekiyordu. Çekmeceden iç çamaşırlarımı ve havlumu alıp banyoya girdim.
Ilık bir duşun ardından üzerime beyaz dizlerimin üstünde askılı saten elbise giydim. Altınada bant ayakkabı
Aşağı indiğimde annem çok güzel yemekler yapmıştı.
Yemek için can atıyorum resmen bence biran önce Uras gelmeli ve bu güzel yemekleri yemeliyiz.
Yarım saatin sonunda kapı çalmıştı. Açtığımda karşımda Uras ve elinde bir demet çiçek.
"Hoşgeldiniz hocam"dedim. Gözlerinin içine bakarak.
"Holşbuldum bunlar annene"dedi. Elindeki demeti uzatarak.
Bende bana getirdi sanmıştım. Bide seviniyorum.
O öyle yapınca bende somurttum. Yüzüme bakıp güldü.
Bana doğru yaklaşıp kulağıma "Merak etme bebeğim sana daha güzellerini alırım." diyip salona ilerledi.
Karnımda bi kelebeklenme oldu sanki öyle diyince kendime geldim bende arkasından salona ilerledim.
"Ooo hoşgeldin Uras oğlum nasılsın iyi misin?"
"Teşekkür ederim. Sizler nasılsınız?"
"Bizde iyiyiz sağol"
"Okyanus kızım sofrayı kurmaya yardım et hadi"
Off anne bir kerede bir ev işini bana kitlemese olmuyor varya
"Tamam anne"
Mutfağa ilerledim yukardan tabakları aldım kişi sayısına göre çatal bıçak derken arkamda bir kıpırtı hissettim .
Elleri belimdeydi ve o kadar hafif dokunuyordu ki etkilenmemek elde değil.
"Sevgilim bir bardak su alabilir miyim?"
Boynuma doğru nefesini vererek konuşuyordu. Bu benim için işleri zorlaştırıyor.
"Tt-abikii" dedim.
Yukarı doğru uzanıp bardağı alacakken elleri biraz daha yukarı çıktı. Elleri göğüs çizgimin olduğu yerdeydi.
Donup kaldım. Heyecandan duramıyordum. Kendime geldim bardağa su koyup uzattım.
Döndüğüm an yüzlerimiz o kadar yakındı ki dudaklarımız birbirine sürttü hafifçe
Gözlerimi kapattım. Kalbim dayanamayacaktı.
Elimdeki bardağın çekildiğini hissettim. Gözlerimi açtığımda bana gülerek bakıyordu.
Gözlerimi yüzüne çevirdim. Dudaklarına takılı kalmıştım. Kendime geldim ve gözlerine baktım.
"Evet suyunuzu içtiyseniz sizi salona alalım."
Alaycı bir şekilde söylediğim cümleye kahkaha atarak gülmüştü.
Kafa sallayıp salona ilerledi.
Bende masayı kurdum . Annem yemekleri dağıtırken hepimiz sofradaydık Uras'ın yanındaydım.Hiç olduğu tarafa bakmadım bile daha doğrusu bakmamaya çalışıyorum. Utanıyorum çünkü
"Uras oğlum geldiğin çok iyi oldu. Taşıyoruz ne güzel"dedi annem
"Teşekkür ederim efendim davet ettiğiniz için tabikide tanışıyoruz zaten ve memnun oldum."
Annem gülerek " Efendim deme oğlum anne de bana "
Gözlerim yerinden fırladı resmen annem öyle diyince
Uras sessiz bir şekilde "Umarım birgün gerçekten anne diyebilirim." dedi. Sonrasında
"Tabikide annecim teşekkür ederim "
Bu da dünden rağzıymış anne demeye helal olsun ya pes yemek yemeğe devam ederken bacağımda bir el hissettim.
Allahım delireceğim annemin yanında yüzüm kıpkırmızı oldu resmen. "Okyanus kızım iyi misin ? Yüzün kızardı" annem öyle diyince beni bi öksürük tuttu.
Uras hemen elini bacağımdan çekip sırtıma vurdu. "Hayatım sakin ol eğlenmek istedim biraz sadece" sessizce kulağıma söyledi bunları eğlenmek istedin demek ha
Öksürük krizim bittikten sonra "iyiyim annecim salağın biri yüzünden boğazımda kaldı" dedim annem yüzüme bakıp güldü .
Kafasını sofraya geri çevirdi. Yemek yemeye devam etti. Demek Uras bey eğlenmek istedi hadi bakalım birazda ben eğleneyim.
"Annecim biliyor musun? Konuştuğum biri var okuldan çok yakışıklı" ben bunları der demez Uras'ın gözleri açıldı. Annemin ise yüzü güldü.
"Yaaaa ne zaman tanıştıracaksın adı ne?" Annem daha çok soru sıralarken "Zamanı gelince annecimde onun hakettiğini düşündüğüm zaman tanıştıracağım"
Ben bunu dedikten sonra Uras bana baktı. Bende onun gözlerine baktım tarif edemediğim bir duygu barındırıyordu gözlerinde.
Ufakta olsa bi kırgınlık vardı ama neden bilmiyorum bu dediğime birazcık pişman olmuş olabilirim.
"Biran önce tanışmayı bekliyorum umarım iyi bir çocuktur hayatım" dedi annem
"Çok iyi birisi annecim şefkatli ve sevgi dolu bir insan seveceğinden eminim" dedim. O sırada Uras'ın elini tuttum ve gözlerine baktım işte şimdi gözlerinde gördüğüm duygu beni mutlu etti.
Sevgi vardı.
Yak kendini yak her şeyi yak bir kılvılcım yeter hazırım bak :)
Bu arada bir kişi beni takip edebilir mi ? 100 takipçim olacak çünkü ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...