İyi okumalar;
Kaderime boyun eğip Uras hocanın odasının önüne kadar geldim.
Kapıyı tıklattım ve içerden gel komutunun gelmesini bekledim.
"Gel"
Kapı kulpunu aşağı itekleyip içeriye doğru adım attım. Hocam'a selam verip
"Ne istemiştiniz hocam" dedim.
"Okyanus buraya gel" adım adım yanına kadar yürüdüm.
Ayağa kalktı ve bir anda şok oldum. Çünkü ayağa kalkar kalmaz dip dip'e geldik.
Bir iki adım geriye gittim. Uras hoca hala bana yaklaşmaya devam ediyordu. Belimden tuttu beni kendisine doğru çekti.
"Hocam ne yapıyorsunuz"
"Ne yapıyor muşum"
"Çok yakınsınız hocam biraz çekilebilir misiniz"
Uras hoca yüzünde değişik bir gülümseme ile geriye doğru çekildi bende bunun sayesinde derin nir nefes almış oldum.
"Eveeet gelelim cezanıza Okyanus hanım"
Eyvah geldik işte zurnanın zırt dediği bölüme inşallah kötü bir ceza olmaz cidden zaten yorgunum birde iş yaptıracak.
"Okyanus nasıl bir ceza istersin?"
"Valla hocam çok ağır bir iş olmazsa olur"
"Kıza bak ya bide pişkin pişkin 'çok ağır olmazsa olur' diyor sen yürek mi yedin ?"
" Yok hocam estafurullah ne yüreği"
"Tamam uzatmayacağım konuyu benim şurda ki kitaplığı güzelce bir temizle düzenle"
İyiki ağır olmasın dedik varya kocaman kitaplığı nasıl temizliyim ben ya insaf be azcık sanki katır gücü var bende yapmazsam şimdi bin türlü laf der bu
"İyi tamam ben bari gidiyimde bezle su alayım"
Deyip odadan çıktım. Yukarıdaki tamizlik odasına yürüyüp bezle kova aldım tuvalettede kovaya su koydum ve Uras hocanın odasına yürüdüm. Kapıyı yine tıkllatım bu sefer gel komutunu beklemeden içeriye girdim.
Bana bön baktı "çabuk ol hadi temiz yap bak "
Göz devirdim "emriniz olur efendim " diyip işe koyuldum.
3 SAAT SONRA
Kollarım kopmuştu artık cidden sabır diliyorum. Yorgunluktan bittim ya akşam oldu akşam ben eve nasıl gidicem.
Üstümü silkip "bitti" dedim.
Kollarımı açıp esnedim. Arkama baktığımda Uras hoca beni izliyordu.
"Evet hocam işim bitti gidebilir miyim? Artık "
"Tabikide bekle beni bırakırım ben seni akşam oldu"
Allahım sesimi ne kadar güzel duyuyorsun ya otobüs köşelerinde perişan olmaktan kurtuldum. Çok yaşa Uras hoca
Bozuntuya vermedim
"Peki"
Uras hoca masasının yanındaki askılıktan paltosunu aldı ve kapıya doğru ilerledi bende koltuğun üzerindeki çantamı aldım.
Uras hocanın peşinden ilerledim.
İkimizde arabaya bindik
"Evini tarif edecek misin?"
"Tabi ki hocam "
Uras hocaya evin yolunu tarif ettim. Kapının önüne kadar geldik.
"Teşekkürler hocam" diyip aşağı indim.
Benim arkamdanda Utas hoca indi dikkatlice baktım bizim apartmana doğru ilerliyordu."Hocam burası benim evim"
Bana baktı
"Okyanus burası bir apartman be burdaki dairelerin hepsi senin olduğunun gerekçesini göstermiyir değil mi? Özellikle dairelerden birtanesi benim ise"
Şaşkın şaşkın hocama baktım ne yani Uras hoca benimle aynı apartmanda mı otuyor yok canım otursa görürdüm elbet
"Ama hocam ben hiç görmedim sizi burda "
"Çünkü ben bugün okulda sizinle uğraşırken nakliyeciler evi taşıdı"
Kafamı salladım onaylayarak ve apartmana doğru girip meedivenlerden çıkmaya başladım Uras hoca da arkamdan geliyordu.
Bizim kapının önüne geldim. Uras hocada arkamda sırtı dönük bir şekilde birden cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açtı gülerek bana
"Görüşürüz Okyanuscuğum" diyip kapıyı kapattı.
WHAT THE F*CK
Neler oluyor böyle az önce karşı daireye mi girdi bu bozuntusu ohaaa
Selamm~
Evet istekleriniz üzere yeni bölüm attım.
Lütfen bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara aktarın ayrıca
Beğendiyseniz lütfen oy verin arkadaşlar.
Sizleri seviyorum yeni bölümde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...