İyi Okumalar;
Sabah terler içinde kalktım. Kendime gelmem çok uzun sürmüştü. Ben ne yaşadım diye düşünüyorum ben ne gördüm rüyamda hocam beni öpüyordu resmen .
Neden bilmiyorum hoşuma gitmişti rüya ama çok fazla kurcalamadan banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Okul formalarımı giyip aşağıya indim ve annemin yanağına öpücük kondurup "günaydın Sultanım" annemde bana gülümseyip günaydın dedi.
"Annecim kahvaltı yapacak vaktim yok çünkü okula geç kalıyorum."
"Kızım birazcık yeseydin bari ya aç acına o çalışmayan kafan hiç çalışmaz"
Anneme göz devirdim. "Saçmalama anne ya derslerimiz kötü ama o kadarda değil."
"Tamam Okyanus hadi git kızım"
"Abime selam söyle görüşürüz "Annem güldü. Bende onu arkamda bırakarak dışarı çıktım.
Kapıdan çıkarken Uras hoca ile karşılaştım. O da beni gördü ve kafasıyla selam verdi.
"Okyanus günaydın nasılsın?"
Uras hocanın yüzüne baktım gördüğüm rüyadan dolayı yüzüne bakarken kızarıyordum. Artık inkar etmek istemiyordum. Hoşlandığımdan emindim ama karşılıksız kalırsa eğer o zaman nolur diye düşünmeden edemedim."Günaydın hocam iyiyim siz nasılsınız?"
Bana baktı gülümsedi ve "sorduğun için teşekkür ederim bende iyiyim gel okula bırakayım seni itiraz istemiyorum sen söylemeden"Bende ona güldüm ve tamam anlamında kafamı sallayıp arkasından ilerledim.
Birlikte arabaya ilerlerken ona baktım. Ama o çoktan arabaya binmiş bana sesleniyordu " hey Okyanus bin hadi geç kaldık okula"
Hocama camdan bakıp kapıyı açtım ve arabaya bindim. Uras hocada hemen arabayı çalıştırdı.
Araba sürerken ona baktım. Gerçekten yandan bile profili çok güzeldi bir insan nasıl kusursuz olabilir böyle bir anda göz göze geldik. Utanmıştım kafamı aşağı eğip bacaklarıma baktım.
Oda hala bana bakıyordu hissediyordum çünkü
"Niye durduk yere utandın ki yüzüne bak çok tatlı oldu kozardığı için kulakların ve yanakların"
Uras hocanın dediklerinden sonra şaşırdım. Sonuçta hiçbir hoca öğrencisine böyle demez bence ben hiç görmedim.
Böyle diyince daha çok utandım ama hoşumda gitmedi diyemem sonuçta
Kafamı kaldırıp yola baktım. Okula yakın bir yere geldiğimizi görünce "hocam ben burda ineyim şimdi okulda birlikte inersek yanlış anlaşılır." Bana baktı ve kafasıyla onaylamadı.
"Olmaz birlikte ineceğiz okula kadar bırakacağı" o böyle diyince ısrar etmenin anlamı olmadığını anladım ve kafamla onayladım.
Okulun bahçesine giriş yapmıştık. Uras hoca arabayı bahçeye park edince bende beklemeden hemen indim.
Şener inmez bahçedeki herkes bize döndü. Kızlar beni öldürecek gibi bakıyordu. Onlardan korkum yoktu ama ilerde umarım bunlar yüzünden bir sıkıntı çıkmaz.
Evett ponçikler bu bölümde burda bitti bölüm geç geldi üzgünüm çünkü koronaydım. İki kez test pozitif çıkınca bizde öldük bir ay evde herneyse
Beğeni ve yorum isterim
Beni takip etmeyinde unutmayın ayrıca
Bide bir ricam var yakın bir arkadaşım kitap yazdı ona destek olabilir misiniz kitabı çok güzel çünkü hehhe.
Esmakaradeeeniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...