İyi okumalar;
Sabah uyandığımda biraz halsizdim. Neden bilmiyorum ama boğazım birazcık ağrıyordu. Okula gidip gitmemek arasında kalmıştım ama gitmek istiyordum.
Yataktan zorlukla kalkıp banyoya ilerledim. Üstümü giyinip kahvaltıya indim daha sonra kahvaltı yapmak istemediğim için anneme "annecim kahvaltı yapmak istemiyorum" dedim.
Annem bana bakıp " kızım halsiz duruyorsun bir sorun mu var" evet halsizdim ama anneme söylemek istemedim."yok anne bir şeyim sana öyle gelmiş ben gidiyorum artık" annem kafasıyla onayladı beni bende kapıyı açıp ayakkabılarımı giyindim ve karşı tarafa baktım ama Uras hoca yoktu gitmiş sanırım.
Okulun kapısının önüne geldim yorgunluktan ölüyordum ama nedenini bilmediğim bir şekilde gitmek istiyordum. Okula girip merdivenleri çıktım ve sınıfa girdim. Bana hiç uzun gelmeyen merdiven bu sefer uzun gelmişti. Sırama oturdum ve kafamı sıraya koyup uyudum.
Kafamı kaldırdığımda ise ders bitmişti. Ayağa kalkıp kantine yürüdüm karnım açtı. Kantine göz gezdirdim ve Uras hocayı gördüm gözlerimiz kesişmişti. Utanarak ilk ben çektim gözlerimi ve kantinciden tost ve meyve suyu isteyip masaya oturdum umarım bunları yiyebilirim.
Kendimi zorlayıp birazcık yedim ama midem bulandı.
Koşarak tuvalete gittim. Boş bir kabine girdim ve kusmaya başladım. Daha sonra birisi saçlarımı arkadan tuttu kim olduğuna bakınca Uras hoca idi.
Umursamadım işim bittikten sonra ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkarken " Okyanus iyi misin" kafamla onay verdim ve ellerimi yüzümü kuruladım. Tam bir adım atacak ilken başım döndü Uras hoca kolumdan tuttu ve yürümeye başladı.
Ama ben yürüyemiyordum. Başım çok dönüyordu iki adım daha attım ve gözlerim karardı o zaman sadece Uras hocanın bana seslenmelerini duydum ve beni kucağına aldığını hissettim.
**************************************
Merhaba arkadaşlar bölüm çok gecikti bu süre boyunca telefonumu değiştirmek zorunda kaldım umarım anlayışlı olursunuz.
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...