İyi okumalar;
Sabah yine alarm sesiyle uyandım. Canım çok sıkkındı dün olanları düşünüp duruyordum. Sinirlerim bozulmuştu ama bir yandanda hoşuma gitmişti neden bilmiyorum ama bu hoşuma gitme konusunu bir yana bıraktım çünkü hocamdı o benim ben istesem bile bir hoca istemezdi bence her neyse yatakta doğruldum.
Banyoya girip işlerimi halletim okul kıyafetimi giydim yüzüme makyaj yapmadan aşağı indim annem kahvaltı hazırlamış abimde sofrada her zaman ki gibi tıkınıyordu aç ayı cidden insan bi kardeşini bekler ya hayırsız sofraya oturup birkaç şey atıştırdım. Abim bana baktı ve "Bugün seni okula birakmami ister misin ?" diye sordu.
"Çok güzel olur yürümem en azından"
Abimle birlikte sofradan kalktık ve annemin yanaklarına öpücük kondurup dışarı adımladık abim şoför koltuğuna bende yanındaki koltuğa yerleştim.
Okulun önüne geldiğimizde kapının önünde meslisi gördüm. El salladım o da beni görüp el salladı yanıma geldi. Abime utangaç bir şekilde bakıp "merhaba uzay" dedi. Abimde baş selamı verip "merhaba melis" dedi. Bende ikisine şaşkınca baktım ben abime abi demesem kıyameti koparır ama melis benimle aynı yaşta olmasına rağmen abime uzay abi değil de abi dedi. BEN ŞOK ciddi olamazlar ne dönüyor bunlarin arasında böyle.
Kafamı salladım iki yana ve "hadi melis geç kalıcaz " melis bana bakıp kaş göz yaptı göz devirdim. Kolundan tutup "hadiiii" dedim. Bana kızgın bir şekilde baktı. Ne var diye kafa salladım."kızım okyanus ciddem ya zaten zor zar görüyorum bıraksana az daha baksaydım uzaycığıma" melisin bunları demesiyle gözlerimi pörtlettim "oha melis benim noye haberim yok senin abimden hoşlandığından" melis bana üzgünce baktı "canım birtanem aslında diyecektim ama işte biliyorsun yani ben herşeyi öyle pat diye anlatamam yanii"
Melise baktım "iyi tamam öyle olsun hadi sınıfa gidekk." Melis gülümseyip "tamam" dedi. Birlikte yola koyulduk ve sınıfa girdik.
Sınıfta değişik bir sessizlik vardı neden acaba umursamadım sırama geçtim. Nedense sırama geçince bir uyku bastı beni bende kafamı sıraya koyduğum gibi uyudum.
Sınıfta gülüşme sesleri geliyordu. Neden bilmiyordum ama merak edip kafamı kaldırdım. Keşke kaldırmaysaydım da o kafamı cidden kafami şuan şu sıraya gömmek istiyorum. Cidden neden hep banim başıma gelir ki bunlar.
Uras hoca sinirliydi hemde fazlasıyla nedenini anladım tabikide allah aşkına hangi hoca dersinde uyunmasını isterdi ki " okyanus bakıyorumda keyfin yerinde" kafamı salladım " ya ya hiç sormayın hocam ne kadar rahattım" gözlerinden ateş fışkırırcasına bana baktı. "Şuna bak ya bide pişkin pişkin cevap veriyor Okyanus sinir etme beni kızım niye uyuyorsun dersimde"
Stresten artık dudaklarımı disliyordum. Uras hocaya baktım oda benim dudaklarıma bakıyordu.
"Hocam cidden ve cidden ve cidden bilerek uyumadım. Yanlış bir anlaşılma sadece uyuya kalmışım " gözlerime sınıfta gezdirdim. Herkese siz bittiniz der gubi bakıp Uras hocaya döndüm.
" ve bu sınıftaki şahıslar beni uyandırmamışlar" bana baktı Uras hoca
" Zil çaldığında odamda oluyorsun Okyanus"
"Hocam ne gerek var ya alti üstü uyudum dersinizde yanii"
Bana yaklaştı kulağıma doğru eğilip "sencede bu yaptıkların bir cezayı haketmiyor mu?"
Gözlerimi irileşmiş karşımdaki Uras hocaya baktım.
"Tamam peki siz nasıl isterseniz hocam"
Kaderime boyun eğdim hem ne ceza verecek ki en fazla odasını temizlettirir yani ne olabilir.
~SON~
Herkese merhaba her zaman ki gibi gecikmiş bir bölümle daha karşınızdayım her ne kadar istediğim oy ve yorum gelmesede attım bölüm yinede kıyamayıp rica ediyorum yorum yapıp görüşlerinizi birdirin hikaue hakkındaki ayrıca oy vermeyide unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...