Bende hızlıca eve girdim. Kapıda annem beni karşıladı.
"Annecim ne yapıyorsun"
"İyiyim canım ne olsun sen niye bu saatte eve geldin abine diyimde senin bacaklarını kırsın"
"Aman anne sende biliyorsun onun gücü bana yeter mi"
"Kıza bak ya pişmiş kelle gibi sırıtıyor bide kız bu karşı daireye birisi taşınmış bir ara hoşgeldinize gideriz"
Biranda beni öksürük tuttu.
"Kız noldu sana öksürdün öyle "
"Ahh anne ahh o karşıya taşınan kim bir bilsen öyle demezsin"
"Kim okyanus"
"Hocam benim hocam kim olacak"
Annem sırıtmaya başladı. Bende sinirden köpürüyorum. Yukardan ayak sesleri gelemeye başladı.
"Oo Okyanus hanım eve bu saatte gelmeler filan noluyor açıklama alayım"
Bu çocuk mal mı yoksa bilerek mi diyor anlamadım ama yüksek ihtimal mal
"Okulda cezaya kaldım abicim! "
"Ahahahaaha geçmiş olsun bu kız şimdiden ceza almaya başlamış ilerde de ceza alma gibi bir hedefiniz var mı acaba okyanus hanım"
"Ah tabikide var sen merak etme sen benim ceza mı düşüneceğine şuan ki yiyeceğin dayağı düşün aptal"
"Sus kız o abin senin öyle denir mi. Her neyse bırakın tartışmayı okyanus git elini yüzünü yıka üstünü değiştir sofraya gel uzay bey sizde sofrayı kurmada yardım edin bir zahmet"
Abimle ikimizde oflayarak annemin dediklerini yaptık ben yukarı çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra odama girdim. Altıma kısa şort üstümede askılı bir tişört geçirdim. Aşağı indim sofra hazırlanmıştı.
"Okyanus bir tabak yemek yaptım bunuda karşıdaki hocana ver şimdi bugün taşınmıştı o yemek filan yoktur yesin "
Göz devirdim anneme
"Bizene anne ya yesin bir yerden işte "
"Sus kız çarparım bak kalk git ver hoşgeldin demeyide unutma"
"Öff anne tamam ver şu tabağı "
Elime iki tane tabak sıkıştırdı. Birinde çorba birinede pilav et vardı. Off ne güzel bee biran önce bırakayım da ben yiyeyim ya
Adım adım kapıya gittim. Ellerim doluydu bende dirseğim ile zile bastım kısa bir süre sonra kapı açıldı.
"Merhaba hocacığım annem gönderdi bunları acıkmışsınızdır. Ben sizi rahatsız etmeyeyim bunları bırakıp gidiyim hemen"
Adım adım Uras hocanın eline bıraktım tabakları arkamı dönüp kapıya ilerledim Uras hoca arkamdan
"Teşekkürler Okyanus"
Birşey demeden kapıya vurdum. Annem açtı kapıyı
"Bıraktım annecim"
"Iyi tamam otur sofraya hadi"
Sofraya oturdum annem yemekleri koydu yemeklerimizi bitirip sofrayı abimle birlikte kaldırdık annemde bulaşıkları halleti bende odama çıktım biraz ders çalışıp uyudum.
Ama bu sefer Uras hocayı düşünerek uyudum neden bilmiyorum ama kendime daha yakın hissetmeye başladım artık onu umarım bu duygularım veya düşüncelerim beni yanıltmaz ve yarın sabah okulda sorunsuz birgün geçiririm.
Selam canlar~
Umarım fazla geç gelmemiştir yeni bölüm aklıma birşey gelmediği için yazamıyorum ama lütfen oy verin ve yorum yapın sizleri seviyorum.
Ne kadar çok oy ve yorum o kadar çok yeni bölüm
Sizce Uras hoca mı ilk adımı atar? yoksa Okyanus mu?
Tahminleri alalım belki en çok hangisi çıkarsa ona göre gidişat yaparım . <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER [+18]
Teen FictionSinirli bir şekilde bana bakıyordu. Anlamadığım biranda beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. "Okyanus bana bak" utancımdan bakamıyorum çünkü hocam beni eski sevgilimle üst üste görmüştü ben bu durumda nasıl utanmam. ****************************...