part 9

269 30 2
                                    

be the end
part 9

အေမွာင္ေတြကေက်ာခ်မ္းစရာေကာင္းတယ္
ေၾကာက္႐ြံ႕မႈကိုေပးတယ္.. တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပဲ တိတ္ဆိတ္မႈ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈနဲ႔ ေအးခ်မ္းျခင္းကိုေပးတယ္....
အေမွာင္ေၾကာက္တဲ့ကြၽန္ေတာ္ အေမွာင္နဲ႔ အနက္ေရာင္ေတြကို သေဘာၾကသြားရတဲ့အခ်က္ေပါ့...
အနက္ေရာင္က ရႈပ္ေထြးမႈ ႀကီးျမတ္ျခင္း ဂုဏ္သေရနဲ႔  အာဏာရွိျခင္းကို ရည္ၫႊန္းတယ္...ကြၽန္ေတာ္သေဘာအၾကဆုံး ေပါ့....

သူရဲ႕ အၿငိဳးေတြက သာမန္မဟုတ္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မေဖ်ာင္းျဖႏိုင္ဘူး...
အဲ့အတြက္ သူေလွ်ာက္မဲ့လမ္းမွာ သူမထိခိုက္ဖို႔ ေဘးကေန ပါရမီျဖည့္ေပးမယ္.....

ေနာက္ပိုင္း သူဇာတ္ကား​ေတြၾကည့္လာတယ္ physico killer  ေတခ်ည္းပဲ...
ကြၽန္ေတာ္ပါ သူနဲ႔ အတူလိုက္ၾကည့္ခဲ့ရတယ္..
ကြၽန္ေတာ္ သိလာခဲ့တာက သူလူသတ္ဖို႔စိတ္ကူးရွိေနတယ္စိုတာကိုပဲ...
ေသြးမစြန္းဖူးတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္အဖို႔ အရမ္းတုန္လႈပ္ခဲ့ရတယ္......

ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုကာကြယ္မွျဖစ္မွာ
ကြၽန္ေတာ္က တုန္လႈပ္ေန လို႔မျဖစ္ဘူးေလ....ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေၾကာက္တဲ့ အေမွာင္ကို ပထမဆုံးရင္ဆိုင္ၾကည့္တယ္...ေနသားၾကအာင္ေနၾကည့္တယ္... ခက္ခဲတယ္ ဒါေပမဲ့ သူ႔အတြက္စိုတဲ့ အသိက ပင္ပန္းမႈေတြကို ေျခဖ်က္ႏိုင္ခဲ့တယ္...

ေအးစက္စက္ အနက္ေရာင္အခန္းထဲမွာ
ကြန္ပ်ဴတာေပၚ  တစ္ေတာက္ေတာက္နဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနတဲ့ လက္သြယ္သြယ္ရွည္ရွည္ တစ္စုံနဲ႔ တစ္စုံတစ္ခုကို အသည္းအသန္ ရွာေဖြ ဖတ္ေနတဲ့ စူးရွတဲ့ မ်က္ဝန္းတစ္စုံလည္း ရွိတယ္.....

ဟုတ္တာေပါ့ ကြၽန္ေတာ္ပါပဲ...
ဘာေတြရွာေနတာလဲစိုေတာ့...
စိတ္ေရာဂါေအၾကာင္း...
ကြၽန္ေတာ္ ကူညီေပးျခင္တယ္ သာမန္ဘဝနဲ႔ ရွင္သန္ေစခ်င္တယ္.... ဒါေပမဲ့ခု ကြၽန္ေတာ္သိလိုက္ရတာက....
က်န႔္ဟာ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဒီေရာဂါခံစားလာရတဲ့သူမို႔လို႔ ေပ်ာက္ကင္းဖို႔စိုတာ မျဖစ္ႏိုင္သေလာက္ပဲ...

ဒါေပမဲ့ သူ႔ကိုယ္သူအဲ့လိုမခံစားရေအာင္ ကြၽန္ေတာ္ထားမယ္... သူ႔ကိုကာကြယ္မယ္..
အာ့လိုကာကြယ္ေပးႏိုင္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္မွာ
အာဏာရွိမွ ရမယ္ အင္အားႀကီးမွရမယ္...
အေႏွးနဲ႔အျမန္..စုံစမ္းမဲ့သူေတြရွိလာမွာပဲ...
အာ့တာေတြေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ႏွစ္ဆ ပိုႀကိဳးစားခဲ့တယ္...

be the endWhere stories live. Discover now