part 16

232 21 0
                                    

be the end
part 16..

ႏိုးလာေတာ့...လူက အခန္းကို႔ေဝ့ၾကည့္လိုက္လိုက္တယ္...

အာ...ကုမၸဏီေရာက္ေနတာပဲ...

ႏိုးၿပီလား..bunny...

အင္း....darling...ေညာင္းေနမွာေပါ့..ေပါင္ကိုေခါင္းအူံးထားမိတာ...ဟီးဟီး..

ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..bunnyရယ္..
ကဲထထ ..ဒီမွာေမရီေရာက္ေနတယ္..
ttနဲ႔ပူးေပါင္းဖို႔ကိစၥကို bunny ပဲဦးစီးေပးပါလား...ကိုယ္..hottel အသစ္ကိစၥနဲ႔ရႈပ္ေနလို႔..
bunny ေတာ့ အလုပ္ေတြမ်ားေနၿပီ....

ရပါတယ္ darlingရယ္...ေျပာစရာလိုလို႔လား...  ဟက္..ဒီပေရာဂ်တ္ကို bunny ကိုင္တြယ္လိုက္မယ္ စိတ္ခ်...

ဟိုေလ..ceo ဝမ္..ဒီပေရာ့ဂ်တ္က အေရးႀကီးေတာ့ ေရွာင္က်န႔္ကိုင္လို႔ အဆင္ေျပ..

bunny က ငါ့ထက္အေတြ႕အႀကဳံပိုရွိတယ္..
ပိုထက္ျမတ္တယ္..ငါဒီလိုအေျခအေနေရာက္တာ ေနာက္ကြယ္ကပံပိုးေပးေနတဲ့သူ႔ေၾကာင့္ပဲ...စကားေျပာဆင္ျခင္ပါ ေမရီ...

အာ..ေတာင္းပန္ပါတယ္..ceo..
ေမရီကစိတ္ပူလို႔ေျပာမိတာပါ...

ထားပါ...bunny ကိုယ္ အစည္းအေဝးသြားလိုက္အူံးမယ္..

ဟုတ္darling..မေလာနဲ႔ ေခါင္းေအးေအးထား..ေနာက္မွာ က်န႔္က်န႔္ရွိတယ္ေနာ္...
ႁပြစ္..ႏွဖူးကိုအသာနမ္းလို႔..အိတ္ကပ္ထဲက စတစ္ကိုထုတ္ေပးလိုက္တယ္...

အင္း...ကိုယ္သြားၿပီေနာ္...

အစည္းအေဝးခန္းထဲေလွ်ာက္သြားတဲ့ ceo ရဲ႕မ်က္ႏွာက ၿပဳံးေနတာပဲ...
အဲ့တာကလည္း... ေရွာင္သခင္ေလးပါလာတဲ့ ရက္ေတမွာပဲျမင္ရတက္တဲ့ အၿပဳံး...

ဘယ္သူမွမသိေသးတာက
ceoက ဝမ္ရိေပၚျဖစ္ေပ မဲ့ ဥဣဌက
ေရွာင္က်န႔္ စိုတာကိုပဲ...

အခန္းထဲမွာေတာ့..ဘာစကားမွမေျပာျဖစ္ေသးတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္...

ေရွာင္က်န္...ေရွာင္လို႔ပဲေခၚမယ္..ရမလား..

ရပါတယ္ ေမရီ...

ေက်းဇူးပါ..ေရွာင္ကို ceo ဝမ္ကေတာ္ခ်စ္ပုံပဲေနာ္..အားက်လိုက္တာ...

ဟက္...အင္း..သူကခ်စ္တာထက္ကိုပိုပါတယ္..

ေအာ္..ဒါေပမဲ့ ေရွာင္တို႔ မ်ိဳးဆက္ကေရာ..
စပ္စုတယ္လို႔ေတာ့ မထင္ပါနဲ႔ ..တို႔ကစိတ္ဝင္းစားမိလို႔ပါ...ေယ်ာက္က်ားေတ်ာက္က ကေလးေမြဴမေပးႏိုင္ဘဲနဲ႔ ဘယ္လာက္ထိ သည္းခံေပးႏိုင္မွာလဲလို႔ပါ..
အာ sorry ေနာ္ တို႔နည္းနည္းမ်ားသြား..တယ္..

be the endWhere stories live. Discover now