part 7

315 25 2
                                    

be the end
part 7...
ကျောင်းကအပြန်..လူတစ်ယောက်ကို့နောက်လိုက်နေမှန်းသိပေမဲ့...ဂရုမစိုက်မိ..
လမ်းကြားလေးထဲရောက်တော့ ဂုတ်ပိုးကစူးကနဲ နာကျင်မှုနဲ့အတူ.. အရာအားလုံးဟာဝေဝါးလျက်.....
...နာကျင်မှုနဲ့အတူ နိုးလာတော့ အနီနဲ့ အနက်စပ် ထားတဲ့ အေးစက်စက် အခန်းငယ်ထဲမှာ..
ထိုင်နေတဲ့နှစ်ယောက်ကို တွေ့တော့ မျက်လုံးတွေက အံ့အောမှုနဲ့ ကြောက်ရွံ့မှုတွေ အထင်းသား...
အထစ်ထစ် နဲ့ ထွက်လာတဲ့ စကားသံအချို့က
နာမည်နှစ်ခုကို ရည်ညွှန်းတယ်...
ဝမ်..ရိ..ပေါ်..နဲ့ ရှောင်...ကျန်...တဲ့....

....ဟိုင်း....နိုးပီလား...ငရဲခန်းမှကြိုစိုပါတယ်...ဝမ်ချောင်.....
ကျန့်..ကျန့်ကျန့်...ကိုတောင်းပန်...
ဖြောင်း/.....လက်ပြန်ရိုက်ချက်က လည်ထွက်သွားပီး ပူထူသွားသည်အထိ အားပြင်းလွန်းတယ်....

သူ့နာမည်ကို ငါမင်းကို ခေါ်ခွင့်ပေးမိလား ဝမ်ချောင်.....
ငါ့အပိုင်ကို လာထိရင် ဘယ်လိုအဆုံးသတ်ရလဲ ငါမင်းကို ပြမယ်...

ဟက်...လက်ထဲကဓားလေးကို အသာဝေ့ရမ်းလျှက်..ပါးစပ်ထဲကို အဝတ်တစ်ခုနဲ့စို့ကာ ....မျက်နှာတစ်ခုလုံးကို စိတ်ကြိုက် မွှန်းလိုက်တယ်....
bunny....လက်တစ်ဖက်နဲ့ ညွှန်ပြတော့..
bunnyက ခပ်ဟဟရယ်လို့
လက်ထဲက အနက်ရောင်ပုံးထဲကအရည်တွေကို ခေါင်းကနေဖြိုလောင်းလိုက်တယ်/...

အိုး..ကျွတ်ကျွတ်...ဘာတွေလဲသိလား...
အွန်....ဆားရည်ထဲကို အက်စစ်နည်းနည် ထည့်ထားရုံပါ...ဟီးဟီး..မသကာ အရည်ပြားတွေ လောင်ကျွမ်းသွားရုံပါပဲ ..မသေသေးဘူးစိတ်ချ....
darling....ကျန့်ကျန့်ကို ဓားပေး...
လက်ထဲဓားရောက်တာနဲ့...ပါးစပ်ကိုစို့ထားတဲ့ အဝတ်ကိုဖယ်ကာ...လျှာကိုဖြတ်လိုက်တယ်... ဒီနှုတ်ခမ်းတွေက ရာရာစစ ငါ့နှုတ်ခမ်းကို နမ်းရဲတယ်...မသိဘူးလား...ငါက darling အပိုင်..သူကလွဲလို့ တစ်ခြားသူ ထိတွေ့ခွင့်မရှိဘူး....နှုတ်ခမ်းနှစ်ခုလူံး ကို ဖြတ်ထုတ်ပစ်လုံက်တယ်....
ခြေထောက်နှစ်ဖက်က ခြေအိပ်နဲ့ ဖိနပ်ကိုချွတ်လို့ တစ်ဖက်စီခွဲပြီး ပုံးတစ်ခုထဲထည်လိုက်တယ်....
အွန်း ပုံးထဲမှာ ဘာရှိလဲစိုတော့ အသားစားငါး ၅ကောင်စီလောက်ထည့်ထားတယ်...ဟီးဟီး..

be the endWhere stories live. Discover now