part 24

244 18 2
                                    

be the end
part 24..

   ၾကင္လင္ေနတဲ့ရာသီဥတုက ခ်က္ျခင္းဆိုး႐ြားလာသလိုပဲ..... တစ္ေဖ်ာက္ေဖ်ာက္က်လာတဲ့ မိုးေရစက္အခ်ိဳ႕ရယ္.....မႈိင္းညိဳ႕ေနတဲ့တိမ္တိုက္ေတြရယ္.....
ျပတင္းေပါက္နားမွာဘယ္အခ်ိန္ထိ ရပ္ေနမိမယ္မသိ....
စိတ္အစုံက ခဲဆြဲထားသလိုေလးလံလို႔....
ပင္လယ္ကၾကာၾကာမၿငိမ္သက္ဘူး.....အဲ့လိုပဲ...ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘဝရဲ႕ ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာ ၿငိမ္သက္မႈက တိုေတာင္းလြန္းတယ္....
ျပတင္းေပါက္ကေနျဖတ္လို႔ ဝင္လာတဲ့ ေလေအးေအးေတြနဲ႔ မိုးေရစက္အခ်ိဳ႕က ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲကအပူကိုေတာ့ အနည္းငယ္ေတာင္မၿငိမ္းေအးေစႏိုင္ဘူး......
အေတြးေတြက ခ်စ္ရသူနဲ႔အစျပဳတဲ့အခါ ပါးႏွစ္ဖက္မွာ ခပ္ေႏြးေႏြးေရစီးေၾကာင္းတစ္ခုကေနရာယူတယ္......

အတၱႀကီးစြာနဲ႔ပဲ....darling ရဲ႕ေ႐ြးခ်ယ္မႈကကြၽန္ေတာ္ျဖစ္ဖို႔ေမွ်ာ္လင့္ပါရေစ....သေဘာမတူကန႔္ကြက္ေနသူက darling ရဲ႕ေမြးသမိခင္ျဖစ္ေနေတာ့ ခက္ေလရဲ႕....
အရင္လိုေျဖရွင္းဖို႔ကမျဖစ္ဘူးေလ......

ဝမ္မားကကြၽန္ေတာ့္ကိုသားတစ္ေယာက္လို ခ်စ္မွန္းေတာ့သိတာေပါ့...သူ႔လက္မခံႏိုင္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းကို ကြၽန္ေတာ္ကသိေနတဲ့အခါ.....သူတို႔သိထားတဲ့အမွန္တရားကို ကြၽန္ေတာ္လည္းသိေနေၾကာင္း သူတို႔မသိခဲ့တာမ်ိဳးေပါ့......

အမွန္တရားကဘာတဲ့လဲစိုေတာ့.....အမွန္တရားက darling ရဲ႕ဒိုင္ယာရီမွာရွိတယ္....
darling ရဲ႕ အနက္ေရာင္ဒိုင္ယာရီေလး.....
မ်က္ရည္ေၾကာင့္စာ႐ြက္ေတြေတာင္အေရာင္ေျပာင္းေနေလရဲ႕... ဒီစာေတြေရးေနတဲ့အခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္ထိေတာင္ဝမ္းနည္းခဲ့လို႔မ်ားလဲ darling ရယ္...
မွင္နက္နဲ႔ခပ္ေသာ့ေသာ့ေရးထားတဲ့စာေလးက

"" bunny ရဲ႕ ျပဳမႈပုံေတြနဲ႔ စိတ္အေျခအေနအရ စိတ္ေရာဂါျဖစ္ႏိုင္ေခ် 85% ""'"
မဟုတ္ပါေစနဲ႔ဆုေတာင္းခဲ့ေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ဆႏၵေတြ မျပည့္ဝခဲ့ဘူး.... ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ပင္ပန္းခဲ့လို႔ စိတ္ေရာဂါအထိျဖစ္ရတာလဲ bunny ရယ္...
ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ကိုယ္သာခံစားလိုက္ခ်င္ပါရဲ႕....
bunny ကိုယ္မင္းကို အလင္းဘက္ဆြဲေခၚလို႔မရရင္
ကိုယ္ပါ အေမွာင္ထုထဲအတူတူေလွ်ာက္လွမ္းမယ္....""

be the endWhere stories live. Discover now