zawgyi
be the end.
part 13..
💥💥💥wanning..dinner ပြဲမွာ လူေတြေတာ့ဆုံေနၿပီ...
သတို႔သားႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ဆင္းမလာေသးဘူး....ခဏေနေတာ့..အိမ္ထဲကလက္ခ်င္းတြဲလို႔
ထြက္လာတဲ့ အနီေရာင္လူသားႏွစ္ေယာက္..
ေမပါယ္႐ြက္ေတြ..ေရာင္စုံမီးေလးေတ...
လွပတဲ့ခုံေတြနဲ႔...ၿခံဝန္းထဲက party ပြဲေလးက
ၿပီးျပည့္စုံေနတယ္...ႏႈတ္ခမ္းတစ္စုံကိုတြန႔္႐ုံသာၿပဳံးၿပီး..
ႏႈတ္ဆက္ေနတဲ့ သတို႔သားႏွစ္ေယာက္က
လူေတြအျမင္မွာထူးဆန္းေနတာေတာ့အမွန္..လူႀကီးပိုင္းတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ ရိေပၚက စကားေျပာရင္း
အလုပ္ကိစၥဘက္ေရာက္သြားတာမို႔ ..
ေဘးကဝိုင္းမွာပဲ ဝိုင္တစ္ခြက္ထိုင္ေသာက္လို႔.. သူတို႔စကားဝိုင္းကိုအကဲတ္ေနလိုက္တယ္...သက္ႀကီးပိုင္း အမ်ိဳးသားေတ်ာက္က..
သူ႔သမီးဆိုတဲ့သူနဲ႔ darlingကိုမိတ္ဆက္ေပးတယ္...လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ဖို႔ျပင္လာတဲ့ မိန္းကေလးကို..ေခါင္းတစ္ခ်က္သာအသာၫြတ္လို႔ႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္...မဲ့ၾကသြားတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔မိန္းကေလးကို ေရွာင္က်န႔္အရသာရွိရွိထိုင္ၾကည့္ေနမိတယ္....
အဲ့အမ်ိဳးသမီးက darling ကိုသေဘာက်ေနပုံပဲ...႐ႊန္း႐ႊန္းစားစားကိုၾကည့္ေနတယ္...ဟိုအဖိုးႀကီးကလည္း....သူသမီးကိုအတင္းေတြထိုးေကြၽးေနတယ္..ပိုင္ရွင္ရွိတဲ့ေယ်ာက္က်ားတစ္ေယာက္ကိုေလ...ဟက္ ..အရွက္မဲ့လိုက္တာ....
အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာလို႔ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့....oh!! 8.30 ေတာင္ျဖစ္ေနၿပီ....
အားလုံးကိုႏႈတ္ဆက္ၿပီးလို႔ အသီးသီးျပန္ကုန္ၾကေတာ့...ၿခံထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ရယ္ darling ရယ္ ပစၥည္းေတြသိမ္းဖို႔ေခၚထားတဲ့ ေကာင္ေလးသုံးေယာက္ရယ္.......
ေအာက္ထပ္ေထာင့္မွာ တံခါးမရွိတဲ့ hall ခန္းတစ္ခန္းရွိေသးတယ္... ဒီေန႔ညကို အဲ့မွာကုန္ဆုံးျခင္တယ္လို႔ darling ကိုအပူကပ္ေတာ့...အသာတၾကည္ပဲခြင့္ျပဳတယ္...
အလုပ္သမားသုံးေယာက္ကို..ထိပ္ကအခန္းမွာနားလို႔ ေျပာၿပီးေတာ့..အေနာက္ကို ဘာအေၾကာင္းရွိရွိဝင္မလာဖို႔မွာထားတယ္...