part 27

613 27 2
                                    

be the end
part 27...

... တစ်စုံတစ်ခုကိုလိုအပ်နေသလိုပဲ...
အကျင့်ပါနေတဲ့လက်တွေက အိပ်ယာပေါ်စမ်းမိတော့..
ဘာမှမရှိတဲ့လေဟာနယ်နဲ့ အေးစက်စက်မွေ့ယာခင်းသာ..
တစ်ရှိန်ထိုးမြင့်တက်လာတဲ့စိုးရိမ်မှု ...သံသယတွေ ဝေခွဲမရဖြစ်မှုတွေ...

ခပ်တိုးတိုးရေရွတ်မိတာက bunny ..
ညကထိ သူတို့အတူရှိနေခဲ့တယ်မဟုတ်ဘူးလား...
ခုဘယ်ရောက်သွားတာလဲ..... ဒါမှမဟုတ်ဒါအိမ်မက်လား.. အိမ်မက်မဖြစ်နိုင်ဘူး..ညကသူတို့အတူနေခဲ့ကြတယ်လေ... ထပ်ထွက်သွားတာလား...

ဒီတစ်ခါ bunny သူ့ကိုထားသွားရင် သူသေမှာ...
လှိုက်တက်လာတဲ့ဝမ်းနည်းမှုကြောင့်... ရှိုက်သံသဲ့သဲ့ပါထွက်လာတယ်....

ရေချိုးခန်းထဲမှာ ရေစိမ်နေရင်း အခန်းအပြင်က ရှိုက်သံကြားရတာကြောင့် ..ဘာဖြစ်တာလဲတွေးမိတော့...
တစ်စုံတစ်ခုက ဦးနှောက်ထဲဝင်လာတယ်...
darling......
တပါတ်ကိုခါးမှာပတ်လို့ထွက်လာတော့... အိပ်ယာပေါ်မှာ ကျုံ့ကျုံ့လေးထိုင်ကာ ရှိုက်ငိုနေတဲ့ darling ...

darling ..ကျန့်ကျန့်ရှိတယ်လေ...
ရေချိုးနေတာ.. ဘယ်မှမသွားဘူး...

bunny.. မထားခဲ့ပါနဲ့.. ထပ်မထားခဲ့ပါနဲ့တော့..
ကိုယ်တစ်ကယ်အဆင်မပြေတော့ဘူး...

ပျောက်သွားမှာစိုးတဲ့အလား..ရင်ခွင်ထဲထည့်ဖက်ထားမိတော့... bunny ကပြောတယ်..
darling ရယ် အငိုသန်လိုက်တာ ကလေးကြနေရောပဲ...
တစ်ကယ်ပါ ဒါက လူတကာကြောက်ရတဲ့ ceo ဝမ်ပါစိုရင် လူစားထိုးခံရလားမေးကြလိမ့်မယ်....

ဟာသနှောပြီး သူ့ကိုချော့နေတဲ့ bunny..
အဝတ်မပါလို့ ...
မြင်နေရတာက ပုခုံးနဲ့ လည်ပင်းက အနီရောင်အမှတ်အသားတွေ...
နှုတ်ခမ်းသေးသေးလေးက စိုရဲပြီးဖူးရောင်နေတယ်..
ကြည်လဲ့နေတဲ့မျက်ဝန်းညိုတွေ... ...

ငိုနေရင်းက နေ ရပ်ပြီး စိုက်ကြည့်နေတဲ့ darling ကိုစချင်လာတာကြောင့်.. ပါးနှစ်ဖက်ကိုကိုင်ပြီး သူ့ရဲ့အေးစက်နေတဲ့နှုတ်ခမ်းတွေကိုအနွေးဓာတ်ပေးဖို့ကြိုးစားလိုက်တယ်...

ကြည့်နေမိတုန်း..ရုတ်တစ်ရက်လာထိတဲ့ အေးစက်စက်နှုတ်ခမ်း ဖူးဖူးလေးက နူးညံ့လွန်းတယ်...
မျက်ဝန်းတွေကိုအသာမှိတ်လို့  bunny ဦးဆောင်တဲ့ နောက် အသာလိုက်လိုက်တယ်....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

be the endWhere stories live. Discover now