be the end..
part 4..
ဟက် နည်းနည်းတော့ရီစရာကောင်းမှာပဲ...
နာရေးရှိနေတဲ့ ရှောင်အိမ်တော်နဲ့ ဝမ်အိမ်တော်က သေသူတွေအတွက် ပူဆွေးမနေပါဘူးတဲ့ ... အဲ့ဒီအစား သားနှစ်ယောက်ကို မိန်းမမြန်မြန် ယူဖို့ တိုက်တွန်းနေလေရဲ့....ဟုတ်တယ် ကျွန်တော်တို့လေ မိဘတေကိုသိပ်မုန်းတာပဲ...
ခုပဲကြည့်လေ အထက်တန်းပီးခါစ ကျောင်းသာနှစ်ယောက်ကို ကုမ္ပဏီကို ဦးစီးခိုင်းပီး
ယွီအိမ်တော် လီ အိမ်တော်တို့နဲ့ ပေါင်းစည်းဖို့လုပ်နေတယ်....တစ်ကယ်ပဲ ကျွန်တော်တို့က သူတို့အတွက် ဘယ်လိုမျိုးလဲ......သား...ရှောင်ကျန့်....
(ဟက်သားတဲ့ အောဂလီဆန်လိုက်တာ...)
ဟုတ်ကဲ့မား....သားအဖေမရှိတော့ဘူးစိုတော့ ကုမ္ပဏီဦးဆောင်နိုင်ဖို့ ယွီအိမ်တော်ရဲ့ အကူအညီလိုတယ်....သာမနက်ဖြန်ယွီလေးနဲ့သွားတွေလိုက်ပါ.....
ရိပေါ်ကကော မား...
ရိပေါ်လေးကလည်း လီလီ နဲ့ လိုက်တွေ့လိမ်မယ်....
(သေချာပေါက် ကျွန်တော်နဲ့ ရိပေါ်အကြောင်း မားတို့မသိသေးဘူးပဲ....)
ကောင်းပီမား...သားသွားတွေ့လိုက်ပါ့မယ်....
............
သားသွားတော့မယ်မား....
.
ဪအေးအေး...သား ကောင်မလေးသွားတွေ့မှာကို ကျောပိုးအိတ်ကြီးနဲ့ ဘာလုပ်မို့လဲ....ဒီနေ့သူတို့နက် အဆင်ပြေရင် လျှောက်လည်မလို့...လိုအပ်တာလေးတေယူလာတာ....
........အေးအေး.....
....
ရိပေါ်...
အင်းကျန့်ကျန့် ကိုယ်လာပီ.....
အန်တီ သားတို့သွားပီ...အေအေး ဂရုစိုက်ကြအုံး...
ဟုတ်စိတ်ချပါ အန်တီ.....အနက်ရောင်ကားလေးထဲက ကောင်လေးနှစ်ယောက်ကတော့ အေးစက်စက် မျက်ဝန်းတွေနဲ့......
..
နာမည်ကြီးဟော်တယ် တစ်ခုထဲ ဝင်လာတဲ့ ကောင်လေးနှစ်ယောက်....
ချိန်းထားတဲ့ vip အခန်းကိုသွားလိုက်တယ်...
ဝိုင်မှာခဲ့ဖို့လညမမေ့...
...../
အခန်းထဲဝင် လာလိုက်တော့ စားပွဲမှာ ထိုင်နေတဲ့ သူမတို့နှစ်ယောက်....
သူများတွေအတွက် ငေးကြည့်ရလောက်အောင်လှပါတယ် အင်းကျွန်တော်ကတော့ ခံစားလို့ကိုမရဘူး.....