part 20

265 19 0
                                    

be the end🖤
part 20..

..နတ္ဆိူးအေငြ႕အသက္ေတြနဲ႔လႊမ္းၿခဳံေနတဲ့ အခန္းငယ္ထဲမွာ....ခုံေပၚထိုင္ေနတဲ့လူသားေပၚကိုခြထိုင္လို႔ ႏႈတ္ခမ္းသားေတြကို မက္မက္ေမာ နမ္းရႈိက္ေနတဲ့ သူတို႔ဟာ...အခန္းထဲက မညီညာမသပ္ရပ္စြာ ခုတ္ပိုင္းခံထားရတဲ့ အသားစနဲ႔ ေသြးေတြကို ေမ့ထားသည့္အလား...
အနမ္းမွာတင္ရစ္မူးေပ်ာ္ဝင္လွ်က္....

အတန္ၾကာေအာင္နမ္းရႈိက္ၿပီးတဲ့ေနာက္....

darling....အိမ္ျပန္ၿပီးနားလိုက္အုံး..ဒဏ္ရာႀကီးနဲ႔ေလ...
က်န႔္က်န႔္ ကုမၸဏီခဏသြား လိုက္အုံးမယ္...

အင္း. အာ့စို ကိုယ္အိမ္ျပန္လိုက္အုံးမယ္...

အြန္း...ေကာင္းေကာင္းနားေနာ္ darling...က်န႔္က်န႔္အေစာျပန္လာမယ္...ေဆးလည္းေသာက္အုံး....

အင္းပါ....မြ...ကိုယ့္ရဲ႕ bunnyေလးခ်စ္တယ္..

ဟုတ္က်န႔္က်န႔္လည္းခ်စ္တယ္ darling မြ...

ခဏေနမွ ကားေပၚတက္လို႔ ကုမၸဏီဆီဦးတည္လိုက္တယ္...

႐ုံးခန္းထဲမွာထိုင္ရင္း...အျပင္ဖက္ဆီေငးၾကည့္မိေတာ့..
မထင္မွတ္ပဲ အတိတ္ကအေၾကာင္းအရာေတြဝင္လာတယ္...

ေက်ာင္းမွာစာေတာ္လို႔ အဆင့္၁ရတာေတာင္ လက္မွတ္ထိုးခိုင္းဖို႔သြားခဲ့ရင္ ေမြစားအေဖဆီက အေအာ္ခံရတာေတြ...တစ္ခါရန္ျဖစ္လိုက္လို႔ ေျမေအာက္ခန္းမွာ ၅ရက္တိတိ အပိတ္ခံထားရတာေတြ...အဲ့တုန္းက ေရကလြဲလို႔တစ္ျခားဟာမေသာက္ခဲ့ရဘူး...

ပါးကမူးၿပီးျပန္လာရင္ ခါးပတ္နဲ႔ ခြၽတ္အ႐ိုက္ခံရတယ္...
မားက ေလာင္းကစားရႈံးလာရင္ ႐ိုက္တက္တယ္...
တစ္ခါက လက္က လက္စြတ္ခြၽတ္မေပးလို႔ဆိုၿပီး
ပါး႐ိုက္ခံရတယ္ အဲ့တာတင္မကဘူး ပါးကျပန္လာေတာ့ ထပ္ထိုးေသးတယ္... အဲ့ေန႔က တစ္ညလုံး ေျမေအာက္ခန္းေမွာင္ေမွာင္ခမဲႀကီးထဲမွာ ကုန္ခံရတာ.....
ဆယ္ေက်ာ္သက္အ႐ြယ္မွာ သူ႔မိဘအရင္းေတြမဟုတ္ဘူးစိုတာသိလိုက္ရေတာ့ အႀကီးအက်ယ္ၿပိဳလဲခဲ့ရတယ္...
ဒါ့အျပင္ ခုေမြးစားမိဘေတြက သူ႔မိဘေတြကိုလုပ္ႀကံခဲ့တာတဲ့... ကံေကာင္းျခင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကိုအေမြေတြအကုန္လႊဲထားၿပီးသားတဲ့ ၁၈ျပည့္ရင္လက္လႊဲယူရမယ္တဲ့.. မေတာ္တဆ ကြၽန္ေတာ္တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ မိဘမဲ့ေက်ာင္းကို အကုန္လႉဖို႔စီစဥ္ၿပီးသားတဲ့....

be the endWhere stories live. Discover now