part 23

211 15 2
                                    

be the end
part 23...

မား........

အင္း...ဟုတ္တယ္ ငါမင္းရဲ႕မားပါဝမ္ရိပၚ....

မား..ကဘယ္လိုလုပ္....

ဟားဟား....အံေအာေနတာလား.....
ဒီအခ်ိန္ေထာင္ထဲမွာပဲရွိရမဲ့သူက ဘာကိစၥ ငါ့အိမ္ေပၚေရာက္လာတာလဲစိုၿပီး....
ဝမ္ရိေပၚ....ဝမ္ရိေပၚ....ငါမင္းကိုေမြးထားတဲ့မိခင္ပါ....
ငါ့ေထာင္က်သြားလို႔ အာဏာမရွိေတာ့ဘူးထင္ေနတာလား.....ဟက္....

ဒါနဲ႔ငါ့ကိုအေမမွန္းသိေသးသားပဲ....လက္ထပ္ပြဲအေၾကာင္းေတာင္ လာအသိမေပးလို႔ ငါက ငါ့ကို႔ေမ့ေနၿပီထင္တာ....ဟက္....

စူးစူးရဲရဲစိုက္ၾကည့္ကာ စကားေျပာေနတဲ့ darling ရယ္ သူ႔မားရယ္....
ေဘးနားကကြၽန္ေတာ္က လူပိုလိုပဲ...

ေအာ္ေမ့ေနတာ...သားက်န႔္...
မင္းၾကည့္ရတာ ေနသိပ္ေကာင္းပုံမေပၚဘူး...
အေပၚတက္နားလိုက္ပါအုံး.....
အန္တီနဲ႔ မေတြ႕ရတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ဘသားကို အလြမ္းသယ္ခ်င္လို႔.....

ဒီေလာက္ဆိုကြၽန္ေတာ္သိလိုက္ၿပီ....
ကြၽန္ေတာ္တို႔အၾကားမုန္တိုင္းဝင္အူံးမယ္ထင္ပါရဲ႕...ဟက္...
သူမက သားက်န႔္လိုသာေခၚေပမဲ့ သူ႔ကိုယ္သူ အန္တီလို႔သုံးႏႈန္းတာက ကြၽန္ေတာ့္ကိုလက္မခံႏိုင္ဘူးဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္ေလ....

ေကာင္းပါၿပီ...ေအးေဆးေျပာၾကပါ....က်န႔္က်န႔္သြားနားလိုက္ပါအုံးမယ္....
darling ... က်န႔္က်န႔္အေပၚမွာသြားနားလိုက္အုံးမယ္...

မား...ခဏေစာင့္ေနပါအုံး...ကြၽန္ေတာ္ျပန္လာခဲ့မယ္...

ေျပာေျပာဆိုဆို bunny ကိုေပြ႕ခ်ီက အေပၚထပ္အခန္းဆီကို ဦးတည္လိုက္တယ္/...
ရင္ခြင္ထဲကbunny ကေတာ့ ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔
အိမ္းက်ီစေတြကိုဆုပ္ကိုင္လို႔....

ထိုျမင္ကြင္းကိုျမင္လိုက္ရတဲ့ ဝမ္သခင္မႀကီးခမ်ာမွာေတာ့ ေခါင္းသာအသာဖိထားရတယ္.....
မျဖစ္သင့္ဘူး....ဟုတ္တယ္ မျဖစ္သင့္ဘူးေလ...

အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ...bunny ခဏနားေနအုံး ကိုယ္မားနဲ႔သြားစကားေျပာအုံးမယ္....စိတ္မပူနဲ႔ ဘာမွမျဖစ္ဘူးေနာ္....

ရပါတယ္ darling  က်န႔္က်န႔္ နားလည္ပါတယ္...

ေအးေအးေဆးေဆးေျပာပါ ေဒါသမထြက္ပါနဲ႔ darling..
သူက darling အေမအရင္းေနာ္...

be the endWhere stories live. Discover now