part 6

340 33 2
                                    

be the end..
part 6.
 
ခန္တာကိုယ်ကို တင်းတင်းကြပ်ကြပ်ပွေ့ထက်ထားမှုနှင့်အတူနိုးလာတော့ ခါးက စစ်ကနဲ...
နာလိုက်တာ ကိုင်ရိုက်ထားသလိုပဲ...အောက်ပိုင်းက အရမ်းအောင့်နေတယ်....
ဒါပေမဲ့ ချစ်ရသူဆိုတဲ့ အသိလေးက နာကျင်နေရက်နဲ့တောင် ပြုံးမိစေတယ် ...ဒီလူသားက ကျွန်တော် အပေါ်...အာ့လောက်လွှမ်းမိုးနိုင်စွမ်းရှိတယ်....
..
  ရိပေါ်... ရိပေါ်..

အွင်း...bunny နိုးပီလား..

အင်းထတော့လေ...ရဲစခန်းဖုန်းဆက်ရအုံးမယ်...

အွင်းထပါပီ...ကိုယ်ကို darling လို့ခေါ်ပါအုံး..

darling...

ဗျာ ကိုယ့်ရဲ့ bunny လေး..

ဟားဟား...

darling ကမ္ဘာကြီးပျက်သွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...ကျန့်ကျန့်ဘေးမှာရှိနေမှာလား...

ရတယ် ကိုယ်ရှိနေသရွေ့ ကမ္ဘာပျက်မှာမဟုတ်ဘူး...ဘာလို့စို ကိုယ်သတ်မှတ်ထားတဲ့ကိုယ့်ကမ္ဘာက bunny လေ....

ဟက်...အရမ်းတက်နေပါ့လား...
ထားပါ...darling အမေကိုယ်ကော...
ကျန့်ကျန့်တို့ကို သဘောမတူရင်...ဘယ်လိုလုပ်မလဲ....

မပူနဲ့ သူမက ကိုယ့်အမေ အရင်းပေမဲ့
သူမ အပြစ်တွေက အရမ်းများနေပီ အာ့တာကြောင့် မနေ့ကပဲ ကုမ္ပဏီငွေ အလွဲသုံးစားလုပ်မှုတွေ မူးယစ်ဆေးမှောင်ခိုမှုတွေရဲ့ သက်သေတွေကို ရဲစခန်းကိုကိုယ်ပို့လိုက်ပီ...
မီဒီယာမှာလည်း တင်လိုက်ပီ.....
.......
ကောင်းလိုက်တာ ခုတော့ ငြိမ်းချမ်းသွားပြီ...
မကြာခင် ကျန့်ကျန့် တို့uni  တက်ရတော့မယ်နော် ..

အွင်း.... ဘယ်မှာတက်ချင်လဲ...bunny...

TC အင်ဂျင်နီယာကျောင်းမှာ တက်ချင်တယ်...

ဟုတ်ပီ....ကဲအောက်ဆင်းရအောင်...
ယုတ်တိရှိအောင် သရုပ်ဆောင်ရအုံးမယ်....
....
.......
.............
ဒီနေ့ဆို  ဟိုမိန်းမရီးသေတာ ၇ရက်ပြည့်ပီ...
.......
darling .....

အင်း bunny ​​ပြောလေ...

ဒီမှာ မနေချင်တော့ဘူး.... darling ကျန်ကျန့်တို့ မြို့ပြင်က အိမ်မှာပြောင်းနေရအောင်...

အွန်း...bunny နေချင်ရင် ကိုယ်လုပ်ပေးမှာပေါ့....

ဒီလိုနဲ့ပဲ မြို့ပြင်က အိမ်လေးဆီ..ပြောင်းလာတယ်....ခြံလေးထဲမှာ အနီရောင် မေပါယ်ပင်တေ စိုက်ထားတယ် ကျူးလစ်ပန်းတွေကောပဲ... ရေကူးကန်လေးခပ် သေးသေးရယ်..
ဒါန်းလေးရယ်... အိမ်လေးက နှစ်ထပ်တိုက်ကို..မှ အနီနဲ့ အနက်ချည်း ချယ်ထားတယ်...
ဧည့်ခန်းလေးထဲမှာ စာပွဲခုံနီနီတွေနဲ့ ဆိုဖာ အနက်ရောင်တွေရှိတယ်...ခဏခဏလာမနေဖြစ်ပေမဲ့ အိမ်လေးက သပ်သပ်ရပ်ရပ်ရှိတုန်းပဲ... ခုတော့ အပြီး ပြောင်းလာပီ..အိမ်လေးရေ မင်း အထီးမကျန်တော့ပါဘူး...

be the endWhere stories live. Discover now