be the end
part 11ေနေရာင္ႏုႏုက မွန္တံခါးကိုျဖတ္လို႔ မ်က္ႏွာေပၚ လာထိေတြ႕ေတာ့ အလိုမၾကဟန္ တြန္ခ်ိဳးသြားတဲ့ မ်က္ခုံးေလးေတြ...
တစ္ဖက္ထည္းဖိအိပ္ထားလို႔စူထြက္ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းရဲရဲေလးရယ္....
ႏွာေခါင္းလွလွေလးရယ္...
ႏုဖူးေပၚဝဲၾကေနတဲ့ အညိဳေရာင္ ဆံႏြယ္ေတြရယ္....ဒီေလာက္လွတဲ့ လူသားေလးက
အနက္ေရာင္ေစာင္ေတြၾကားမွာ ျမဳပ္လို႔...သူ႔ကိုလာထိေတြ႕တဲ့ ေနေရာင္ျခည္ကိုေတာင္ မနာလိုစြာ...လိုက္ကာကိုဆြဲပိတ္လိုက္မိတယ္...
အခ်စ္....bunny ေရ...
ထေတာ့...ကိုယ္မနက္စာ ျပင္ထားတယ္..
ဒီေန႔ shopping ထြက္မယ္စို...အင္း...
ပါးေလးကို ငုံ႔နမ္းလို႔ ....
ထေတာ့လို႔ bunny....အင္း...ထပီ....
ခ်ီအုံး..darling....ဟုပါပီဗ်ာ...
ေပြ႕ခ်ီၿပီးေရခ်ိဳးခန္းထဲပိူ႔ေပးလိုက္တယ္...
မ်က္ႏွာသစ္ေပးပီးတာေတာင္ အိပ္ေရးမဝေသးဟန္...ပုခုံးေပၚေမွာက္ကာ ေျခႏွစ္ဖက္ကို ခါးမွာ ခြထားၿပီး လိုက္လာေသးတဲ့သူ...ဒီေန႔ ကြၽန္ေတာ့္အိမ္မွာ လိုက္အိပ္တာေလ..
..မားအဖမ္းခံရတာေတာ့သူမသိေသးဘူး....
ဒီေန႔တစ္ေန႔လုံးကို...bunnyနဲ႔အခ်ိန္ျဖဳန္းေပးဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္....မနက္စာစားၿပီးေတာ့ ေရခ်ိဳး အဝတ္လဲကာ...
သြားဖို႔ ျပင္ဆင္ရသည္...သိပ္မၾကာခင္ပဲ...ၿခံတခါးေလးပြင့္လို႔...
အနက္ေရာင္ ကားေလးတစ္စီးက လမ္းမထက္ ၿငိမ္ၿငိမ့္ေလးေမာင္းႏွင္လို႔...ၿမိဳ႕အလည္ပိုင္းမွာဖြင့္ထားတဲ့ yizhan ဆိုတဲ့
mallေလး အင္း shopping mall ႀကီးေပါ့
ၿမိဳ႕မွာ အႀကီးဆုံးပဲေလ...
ပိုင္ရွင္ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ bunny...mallထဲေရာက္တာနဲ႔...
bunny လက္ကေလးကို ကိုင္လို႔ တစ္လွမ္းျခင္း...bunny နဲ႔လက္တြဲထားတဲ့အခ်ိန္စိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ဘကမာၻႀကီး တစ္ခုလုံးအပိုင္ရထားသလိုပဲ....mall ထဲမွာ all black နဲ႔ ေကာင္ေလးေတ်ာက္ရယ္ all red နဲ႔ေကာင္ေလးေတ်ာက္ရယ္ က လက္ခ်င္းတြဲလို႔ ေလွ်ာက္ေနတယ္...
ေတြ႕တဲ့လူေတကေတာ့ေသခ်ာေပါက္သိမွာမဟုတ္ဘူး.... အနီပဲဝတ္ေလ့ရွိတဲ့ လူနဲ႔ အနက္ပဲဝတ္ေလ့ရွိတဲ့လူ မ်က္ႏွာေဖာ္မျပပဲ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမွာ မင္းမူထားတဲ့ divel ႏွစ္ေယာက္....