be the end
part .25ညဥ့္ရဲ႕တိတ္ဆိတ္မႈနဲ႔အတူ.. အေမွာင္နဲ႔အေၾကာက္တရားေတြက ခ်ဥ္းနင္းဝင္ေရာက္လာတယ္...
ေႏြးေထြးတဲ့ရင္ခြင္က်ယ္ထဲ ထပ္တိုးဝင္ေနေပမဲ့
မ်က္လုံးမွိတ္လိုက္တိုင္းေပၚလာတဲ့ အတိတ္ပုံရိပ္ေတြ
စိတ္အတြင္းကနတ္ဆိုးရဲ႕ စကားသံေတြၾကားမွာ ေဝခြဲမရျဖစ္မႈေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္လာတယ္.....အထပ္ထပ္အခါခါၾကားေနရတာက....
သူမကိုအရင္လူေတြလိုအဆုံးသတ္လိုက္...
ဆိုတဲ့စကားသံ....
ကိုယ့္ကိုကိုထိမ္းခ်ဳပ္ေနတဲ့ၾကားက..စကားသံေတြပိုမိုက်ယ္ေလာင္လာတဲ့အခါ...လက္ကိုေသြးထြက္သည္အထိ ကိုက္ထားမိတယ္....
တုန္ယင္ေနတဲ့ခႏၲာကိုယ္ကို ခံစားမိတဲ့အလား..
လူးလြန္လာတဲ့ darling....bunny....ဘာျဖစ္လို႔လဲ....
dar..darling.. သူမမရွိေတာ့ရင္ ငါတို႔ အရင္လိုေနလို႔ရၿပီမဟုတ္ဘူးလားဟင္....
အဆုံးသတ္ျပစ္ရေအာင္.... သတ္လိုက္မယ္..
အာ့စိုက်န႔္က်န႔္တို႔ကိုခြဲလို႔မရေတာ့ဘူးေလ...တုန္ယင္စိုးထိတ္လာတဲ့စိတ္အစုံကို ကြၽန္ေတာ္မထိမ္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေတာ့....
bunny ရဲ႕စကားသံေတြၾကားမွာ... မ်က္ရည္ေတြက်မလာေအာင္အတင္းထိမ္းခ်ဳပ္ထားရတယ္...bunny ...ၿပီးမွဆက္ေျပာရေအာင္.ကိုယ္ ေရခ်ိဳးခန္းခဏဝင္အုံးမယ္...
စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့အခန္းေသာ့ကိုယူကာ ေရခ်ိဳးခန္းအျမန္ဝင္လို႔ ေလာခ့္ခ်လိုက္တယ္...ေရခ်ိဳးခန္းရဲ႕ေထာင့္ေလးမွာထိုင္လို႔ ေၾကကြဲစြာေရ႐ြတ္မိတယ္....
ဘာေၾကာင့္လဲ....
ငါတစ္ကယ္ပဲ မွားယြင္းတဲ့လုပ္ရပ္ေတလုပ္ခဲ့မိတာလား.... bunny ကိုဒီလိုအေျခအေနေတြေရာက္ေအာင္ဖန္တီးခဲ့တာငါ....ဒါေတြအားလုံးငါ့ေၾကာင့္...
ေတာင္းပန္ပါတယ္...ကိုယ္ဘာလုပ္သင့္လဲbunny...ေဒါက္ ..ေဒါက္...
dar..darling
ေတာင္းပန္ပါတယ္...က်န႔္က်န႔္မွားပါတယ္...
အဲ့လိုမေတြးသင့္ဘူး..
darling... က်န႔္က်န႔္ကို မမုန္းပါနဲ႔...
darling..အေမကို က်န႔္က်န႔္ ထိခိုက္ေအာင္ ဘာမွမလုပ္ေတာ့ဘူးေလ....က်န႔္က်န႔္ကိုခြင့္လႊတ္ပါ...
ေတာင္းပန္ပါတယ္....
အီး....ဟီး...ေတာင္း..ဟင့္..ေတာင္းပန္ပါတယ္.darling...တံခါးအျပင္ဘက္က bunny ရဲ႕စကားသံေတြက ကြၽန္ေတာ့္အသည္းကိုဓားနဲ႔မႊန္းေနသလိုပဲ...
bunny မမွားပါဘူး...ဒီအေျခေနျဖစ္ေစခဲ့တဲ့ ကိုယ္မွားခဲ့တာပါ....