part1

2.1K 70 0
                                    

uni

be the end......
waning🚨🚨
part 1.
အေးစက်စက် ရေတေက မျက်နှာပေါ်ကိုအတားအစီးမဲ့စွာ ဖျန်းခနဲ....
စပ်နေတဲ့မျက်လုံးတွေကို အားယူလို့ဖွင့်လိုက်တော့...... အင်း..အနီနဲ့ အနက်စပ်ပီးခြယ်ထားတဲ့အခန်း...
ရှေ့က ကုလားထိုင်မှာ ထ်ုင်နေတဲ့လူနှစ်ယောက်....အနက်ရောက်နဲ့ လူရဲ့ပေါင်ပေါ်မှာ ထိုင်နေတဲ့ အနီရောင်နဲ့လူ...
သေချာကြည့်တော့မှ   ...
ကျွန်တော်တို့ကျောင်းခန်းထဲကသူနှစ်ယောက်.. ရှောင်ရှောင်ကျန့်နဲ့ ဝမ်ရိပေါ်....
ဟက်.....နိုးပီလား....
darling သူနိုးပီ...
ဟက်..bunny ​​ လေးပြောပါအုံး...
ဒီကောင်က ဘာလုပ်လို့လဲ...
darling...သူကကျန့်ကျန့်ကို
ရည်းစားစကားပြောတယ်...ကျန့်ကျန့်ကမကြိုက်ဘူးပြောတာကို သူကအတင်းနမ်းတယ်....
oh!...hello မင်းသတ္တိကောင်းလှချည်လား..
bunny ကိုထိရဲတယ်ပေါ့ အင်း ....
အခန်းထောင်က ခုံပေါ်မှာထင်ထားတဲ့ ပစ္စည်းတေ....အင်းဘာသုံးရမလဲ....
အပ်;အပ်ချည်; လွန်း; ဓားဆိုဒ်စုံ; ဘရိတ်ဓားအပြည့်နဲ့ ကြာပွတ်.ဆား; အက်စစ်; ကြိုး
တူ.;သံ;လွှစက်;ပလယာ;ညှပ်; အိုစုံနေတာပဲ.....
bunny.....
ပြော darling...
သူ့ကို ကိုယ်လုပ်ရမလား ..bunny လုပ်မလား..
darling ပဲလုပ်  ကျန့်ကျန့် ထိုင်ကြည့်ချင်လို့...
ok....bunny
စားပွဲပေါ်က ဓားသေးသေးလေးတစ်ချောင်းကိုယူလိုက်တယ်...
သူတောင်းပန်နေပေမဲ့ အရာမရာက်..
ဒီနှုတ်ခမ်းတွေက bunny ကိုနမ်းလိုက်တာလား....
ဓားဖျားလေးနဲ့ တစ်လွှာချင်း မွှန်းနေလိုက်တယ်.. ကြောက်လန့်နေတဲ့သူက ရုန်းနေပေမဲ့
ကြိုးတင်းလွန်းတာကြောင့် မသက်သာ..
ဒီမျက်လုံးနေက bunny ကိုမြင်တာပေါ့နော်..
အက်စစ်ဘူးလေးယူလို့ မျက်လုံးထဲ နည်းနည်းထည့်ပေးလိုက်တယ် တစ်ဆတ်ဆတ်တုန်ယင်နေတဲ့ ခန္တာကိုယ်က သိပ်ကြည့်လို့လှတယ်...
အာ...sorry အရမ်းစပ်နေလား...မစပ်တော့အောင်လုပ်ပေးမယ်....ခြောက်ကပ်ကပ်ရီသံနဲ့ မျက်လုံးနှစ်လုံးကို ဓားနဲ့ ခွဲထုတ်လိုက်တယ်....ခုစို ချိုင့်ဝင်နေတဲ့ မျက်လုံးနေရာကနေ စီးကြနေတဲ့ သွေးတေ....အလွှာလွှာပိုင်းပြတ်နေတဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေ...
ဟွန့်..darling သူကအသက်ပြင်းတာပဲ ကြည့်အုံး တဆတ်ဆတ်တုန်နေတယ်....ဟားဟား..
အော်.နေအုံး ဒီလက်တေက bunny ကိုဖက်သေးတယ် မလား....
လက်ဖျန်နဲ့လက်ဖဝါးတွေကို ဓားနဲ့ခွဲလို့ ဆားသိပ်လ်ုက်လိုက်တယ်....
ပီးတာနဲ့ ပလယာကိုယူလို့ လက်သည်းခွံတွေစွဲချွတ်နေလိုက်တယ်.....
ပီးတော့ ခြေထောက်တေကို အရိုးပေါ်အောင်ခွဲလိုက်တယ်....
ပီးပီ bunny ကြည့်ပါအုံး လှလား...ကြိုက်လား....
ဟက်...darling အရမ်းတော်တာပဲ ..
အနီရောင်က ကျန့်ကျန့်အကြိုက်ဆုံးအရောင်လေ....
ဟားဟား..ဟား...bunny ကိုယ့်ကို ဆုမချချင်ဘူး လား..
ဆုလား..ပေးမှာပေါ့...
darling ..ကျန့်ကျန့်ကိုချီပါအုံး....
အပေါ်သွားရအောင်....
အဟက်...ဟုပါပီဗျာ....
အ​ေပါ်ထပ်ကို တက်လာလိုက်တယ်...
အင်း...​အောက်ကကောင်လား ခဏလောက်စို
လောကကြီးကို နှုတ်ဆက်ရတော့မှာ...
ဟက်..ခုတော့ bunny လေးနဲ့ သာယာလိုက်အုံးမယ်....
အခန်းထဲရောက်တော့...bunny က လည်ပင်းကိုဖက်လို့  အနမ်းတို့နဲ့စတင်လာတယ်....
အနီနဲ့ အနက် စပ်ထားတဲ့ အိပ်ယာပေါ်ကိုအသာချလို့..ရှပ်အနီရောင် နဲ့ ဘောင်းဘီအနီရောင်ကို စွဲချွတ်လိုက်တယ်...မီးရောင်မှိန်မှိန်အောက် မှာ ဖြူဝင်းနေတဲ့ ခန္တာကိုယ်က  ကြည့်လို့ကိုမဝဘူး ....
လက်ကိုနောက်ပြန်ထောက်ထားပီး သွယ်လျနေတဲ့ ပေါင်တံနှစ်ချောင်းကို လိမ်ကာ နှုတ်ခမ်းကို အသာကိုက်လို့ ရီ​ဝေဝေ မျက်လုံးတေနဲ့ ကြည့်နေတဲ့ bunny က စိတ်ရှိလက်ရှိကြမ်းပစ်ချင်စရာ...
darling...ကြည့်ပဲနေတော့မှာလား...
ကျန့်ကျန့် အဝတ်တွေကူချွတ်ပေးမယ်လေ...
အင်း....
အိပ်ယာပေါ်က ထလို့ ရှပ်အမဲရောင်ကို ကြယ်သီးတစ်လုံးချင်းဖြုတ်ရင်း..လည်တိုင်ကို ခပ်ဖွဖွ နမ်းလိုက်တယ်...
ခါးပတ်ချွတ်ပေးပီးတော့ ဘောင်းဘီ ဇစ်ကိုဖြုတ်ချလိုက်တော့ ညီလေးက ထန်နေပီ...
ဟက်..darling က bunny နဲ့စို အရမ်းဖြစ်လွန်းတာပဲ.....
bunny ခပ်မြန်မြန်လုပ်ကွာ ကိုယ် သိပ်အဆင်မပြေတော့ဘူး....
ဘောင်းဘီချွတ်ချလိုက်ပီးတော့ ... darling ရဲ့ cock ထိပ် ဖျား​​ လျှာဖျားလေးနဲ့ လျှက်လိုက်သည် ပါးစပ်ထဲ ထည်ကာ ပြုစုပေးတော့
darling က သိပ်အားမရဟန်....
bunny တော်တော့ အိပ်ယာပေါ်တက်လိုက်...
နာခံစွာတက်လိုက်တယ်...
darling က ပါးစပ်ထဲ လက်ချောင်းတေထည့်ပေးလာတော့ စုပ်ပေးလိုက်တယ် လုံလောက်သွားတော့မှ အနောက်ဖက်တစ်နေရာစီ
အာ့လက်ချောင်းတွေက တိုးဝင်လာတယ်..
အင့်ခနဲ အသံထွက်မိတော့ darling က နှုတ်ခမ်းတေကို အကြမ်းတမ်းဆုံး နမ်းရှိုက်လာတယ်...
အာ့ darling ထည့်ပေးတော့ ...
ok bunny....
သူ့ cock ကို တစ်ဆုံးထည့်လိုက်တယ်...
မမောနိုင်မပန်းနိုင် ပုံဖော်ခဲ့တဲ့ အပြာရောင်ညလေး သိပ်ကြိုက်တယ်....
darling ....
om bunny...
ဝမ်ရိပေါ်ဆိုတဲ့ _darling ကငါ့အပိုင်နော်...
အင်း ရှောင်ရှောင်ကျန့်ဆို့တဲ့ bunny ကလည်းကိုယ့်အပိုင်.....
ထို့နောက်တော့ အိမ်ကြီးထဲမှာ ခြောက်ကပ်ကပ် ရီသံတစ်ချို့ကဖုံးလွှမ်းလျှက်....
bunny ..ဟိုကောင့်ကို လက်စသွားဖျောက်ရအောင်....
အင်း.....
မြေအောက်ခန်းထဲက အက်စစ်ကန်ထဲ ထည့်
အရည်ဖျော်လိုက်တယ်....
အင်း အနံ့က တော်တော်စိုးတယ်.....
မနက်ဖြန်စိုရင်တော့ TC အင်ဂျင်နီယာ ကျောင်းက ကျောင်းသားတျောက် ပျောက်နတဲ့ အကြောင်း သတင်းတွေထဲပါလာနော့အယ်...
darling ဒီသူနဲ့ စို ၈ယောက်မြောက်နော်....
ဒါပေါ့ bunny....
ဒီကိစ္စတွေ ဘယ်က စသလဲစိုရင်....
အလယ်တန်းကျောင်းသားဘဝကစတယ်...
.........
.....
အရမ်းကြမ်းတာတေပါမယ်နော်..
waning   ပေးပါတယ် sex အတွက်မဟုတါပါဘူး လူသတ်တာအတွက်ပါ....
ဖတ်ပီး အားကေးကြပါအုံး
နောက်အပိုင်း အလယ်တန်းကျောင်းသားဘဝပြန်သွားရအောင်....
author- lxtab##

be the endWhere stories live. Discover now