be the end
part 19...c..c..ceo ဝမ္...
ဟုပါတယ္ ေမရီ ကြၽန္ေတာ္က ceo ဝမ္ရိေပၚပါ.. ခင္ဗ်ား အျမင္မမွားပါဘူး...
အခန္းထဲကလူေတြအကုန္ထြက္သြားခိုင္းၿပီး အခန္းထဲမွာက်န္ခဲ့တာက သုံးေယာက္သာ....
ဒါစိုရွင္က..ေရွာင္က်န႔္က leoမွန္း ....
အင္း..သိတာေပါ့..သိစို ..leo စိုတာ ငါလည္းဟုတ္တယ္...
ဟက္..ရွင္ကတစ္ကယ္အံ့ေအာဖို႔ေကာင္းတာပဲ...
ကိုယ့္အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္လုံး ဒီလိုလမ္းလြဲေနတာေတာင္... ရွင္ကလမ္းမွန္ေရာက္ေအာင္မလုပ္တဲ့အျပင္
အမွားေတြပါဆက္တိုက္က်ဴးလြန္ေနတာပဲ....မလိုဘူး ေမရီ...ငါ့အတြက္အမွန္တရားက bunnyပဲ..
bunny လုပ္သမွ်ဟာ အမွန္တရားပဲ...သူလုပ္ခ်င္တာလုပ္..ငါကေဘးမွာ ပါရမီျဖည့္ေပးဖို႔အသင့္ပဲ..
အဲ့အတြက္ေၾကာင့္ငါဘယ္ေတာ့မွေနာင္တရမွာမဟုတ္ဘူးေမရီ...ဝိုး....အခ်စ္သူရဲေကာင္းႀကီးပါလား...
ရွင္ကဒီေလာက္ခ်စ္ေပမဲ့ က်မၾကည့္ရတာ ေရွာင္က်န႔္က
ရွင့္အေပၚ ရွင္ခ်စ္သေလာက္ခ်စ္ပါ့မလား စိုးရိမ္မိတယ္ ...
ဥပမာ..ရွင္က သူ႔ရဲ႕ နယ္႐ုပ္ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေလ...
ခုရွင္တို႔လုပ္ေနတဲ့လုပ္ငန္းေတြမွာရွင္က ceo အဆင့္ပဲရွိေပမဲ့ ေရွာင္က်န႔္က လုပ္ငန္းအားလုံးမွာ ဥကၠဌျဖစ္ေနတာမ်ိဳး....ထပ္ေျပာရရင္...ေျမေအာက္ေလာကမွာေတာင္...
ဂိုဏ္းခ်ဳပ္က ေရွာင္က်န႔္ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေလ...
ေျပာၾကည့္ပါအူံး ဘယ္လုပ္ငန္းေတြမ်ားရွင္ပိုင္ဆိုင္ေနလို႔လဲ....ရွင္က ကႀကိဳး႐ုပ္သာသာပဲ...သူေပးသမွ် အႀကံအဥာဏ္ေတြ အမိန႔္ေတြကို လိုက္လုပ္ရတဲ့ ေနာက္လိုက္သာသာပဲ.. ..ခုပဲၾကည့္ေလ... အႏၲရာယ္မ်ားတဲ့ ဂ်ပန္ခရီးစဥ္ကို
သက္ေတာ္ေစာင့္တစ္ေယာက္ထဲနဲ႔ သြားရတဲ့အျဖစ္ကို..ဟက္ကံေကာင္းလို႔မေသတာေတာင္..ဒီကိုျပန္လာၿပီး ကြၽန္လုပ္ခ်င္ေသးတယ္...
( လုံေလာက္ၿပီ...ဒီေလာက္တိတ္တိတ္ဆိတ္နားေထာင္ေနပုံေထာက္ရင္..သူမစကားေတြထိေရာက္တယ္ထင္ပါရဲ႕.)ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ခပ္ေသးေသးနဲ႔သူမက ဝမ္ရိေပၚစကားသံၾကားမွာ အကုန္႐ိုက္ခ်ိဳးခံလိုက္ရတယ္....