-10-

433 21 3
                                    

-:Тэгээд энэ хүнийг явуулаач

-:Үгүй яасан ч үгүй

-:Тэгвэл энэ баахан охидуудаар яах гээд байгаа юм бэ? Арай та ахиад хүний наймаа хийх гээд байгаан биш биз? За Ах минь эртхэн хэлсэн дээр больж үз

-:Хүний наймааг чинь би дуртайдаа эхлүүлээгүйг чи мэднэ штээ гэхдээ одоо ахиж хийхгүй ээ

Хаалганы цаана энэ хоёр хүний дуу чанга чанга гэг чинь сонсогдож байлаа. Үүнээс болоод сэрсэн болохоор нэг мөсөн босохоор шийдлээ.

Хаалганы цаадахаас нэг хүн нь явж харин нөгөө хүн нь над руу орж ирэв. Шиүмин л байна эргүү гөлөг.

Шиүмин:Сэрчихсэн үү?

Би:Нөгөө охид дээрээ очоогүй юм уу?

Шиүмин:Чам дээр эхлээд ирж байна яасан? Таалагдахгүй байна уу?

Би:Таалагдсан таалагдаагүй чамд хамаагүй биз дээ?

Шиүмин:Аргагүйл чи шүү

Би:Тэр охидыг сулла үгүй бол намайг сулла

Шиүмин:Надад ашиггүй сонголт байна. Дэмий гарз л болох юм байна.

Би уурласаар:Тэгвэл яах гэж охид хулгайлснаа хэл. Ганц би хангалтгүй байгаа юм бол намайг хүссэнээрээ зовоолдоо

Шиүмин над руу ойртож ирээд:Чи хангалтгүй байгаадаа юм биш. Одоохондоо энэ нууцыг мэдэхэд чи минь айчихна байх даа. Гэж хэлээд гарав.

Энд би удсан ч Шиүмин надад тусгай давхар гаргаж ирээд тэгээд тэр давхартаа цоожилдог. Энэ давхарт гал тогоо бас тогооч бас хувцасны өрөө бас миний унтлагын өрөө тэгээд хэдэн цоожтой өрөө. Би энэ давхартаа бол өөрийнхөө дураар байдаг. Мэдээж зөвхөн миний давхар.

Анх ирснээсээ лавдаг дээр байгаа биз?
Анх гар хөлөө дандаа гижлүүлдэг тэгээд нэг умгар өрөөнд л байдаг байсан даа.
Гэхдээ боддоо. Шиүмин хаан би эх хатан тэр авчирсан охидууд нь татвар эм. Би яг ингэж төсөөлдөг. Инээдтэй байна уу? Тийм шүү. Иймэрхүү зүйл тархиндаа төсөөлж өөрийгөө хөгжөөдөг гэхэд буруудахгүй шүү.

Тогооч нар надад хоол өрөөнд минь оруулж өгөн гарлаа. Өлсөж байсан даа ч тэрүү шууд л идхээр ухас хийн бослоо.
Паста.... Миний бас нэг дуртай хоол. Сэрээ аван хоолныхоо голд зоогоод эргүүлж хооронд нь холилоо.
Харин би нэг зүйл анзаарсан юм. Тавагны буланд жижиг нугалж эвхсэг цаас харагдсан юм. Болгоомжтой аван дэлгэлгүй үнэрлэж үзлээ. Нэг л танил үнэр.. Бэкхёны үнэр??..
Бэкхёныг гэж бодоод шууд л нээж үзэхэд-

Орой хувцасны өрөөндөө хүлээж байгаарай
~БЭКХЁН

Магадгүй тэр намайг авч явах байх. Цаасыг уншсан даруйдаа ураад шатаалаа. Шиүмин мэдвэл би алуулна.

_______

Орой болонгуут би өрөөнөөсөө гарч хувцасны өрөөрүүгээ орлоо.

Бэкхён:Аа хүрээд ирсэн үү нааш ир гэж хэлээд миний хувцаснуудыг яраад нэг нууц хаалга харуулав.

Би:Энд ийм юм байсан юм уу?

Бэкхён:Өчигдөр би хийсэн юм аа харин одоо намайг чимээгүй дагаад яваарай за?
Бэкхён тэр хаалгыг нээхэд гулсуур шиг урт хонгил хүлээж байлаа.
Тэр шууд л ороод гулсчихав. Би ч бас ардаас нь хувцасаа хэвээрнь болгоод тэр хаалгыг хаагаад гулгалаа.

2,3 минут гулгаж явсаны эцэст бид газардах шиг болов.

Хүүхэлдэй /COMPLETED/Where stories live. Discover now