************
10 жилийн өмнөЗөөлөн шиврэх бороонд зогсох Хисол.
Хичнээн норж байсан ч Хисол бороонд үнэхээр дуртай. Тэр бороо орох бүрт гадаа гарж тэнгэрлүү харан зогсдог билээ.
Энэ удаад ч бас тэр тэнгэр лүү ширтэн сургуулийн тэндэх хөл бөмбөгийн талбайн сандал дээр сууна.
Үнэхээр амар тайван борооны дуслах чимээнээс өөр юу ч дууграхгүй атал гэнэт хажууд хэдэн хүүхдүүд зодолдон эхлэх нь тэр.
Хисол шууд л очин зодож байсан хэсэг хөвгүүдийг болиулан зодуулж байгаа хүүхдийг аврах гэсэн ч Хисол чинь охин шүү дээ. Тэр мэдээж тэд нарыг дийлэхгүй.
Тэр хөвгүүд зодохоо больж харин Хисол дээр ирэн "Аан энэ чинь нөгөө муу янх*ны хүүхэд мөн байх шив дээ" "Харин тийм байна. Эх нь янх*н юм чинь энэ ч бас дутахааргүй янх*н болох байх даа" гэлцэж Хисолыг шоолон оролдоцгооно.
Энэ үед "Больцгоо" гэх нэгны дуу гарлаа. "Хэн бэ чи" гээд нэг нь босоод харахад тэр хүүхэдээс бүх хүүхэд зугтан гүйлээ. Хисолын хамраас цус гарч хөл нь шалбарсан харагдана. Гэвч Хисол нэг ч нулимс урсгаагүй.
-"Зүгээр биз дээ?"
-"Баярлалаа" гэх богинохон харилцан яриа үүсэн Хисол гэрын зүг алхана.-" Намайг Бэкхён гэдэг шүү битгий мартаарай!!" *орилох*
Өдөр хоног өнгөрөх тусам Хисол Бэкхён хоёр үргэлж хамт байдаг болсон. Хисол Бэкхёны нэрыг "тэнэг жаал" гэж дууддаг. Бэкхён ч гэсэн тэнэг жаал гэдэгтэйгээ бүр эвлэрчихсэн. Тэд үргэлж хамт байж заримдаа нэгнийдээ хондог.
Гэхдээ энэ нь удаан үргэлжилсэнгүй энэ өдрийг хүртэл. Хисолынх Сөүл рүү нүүхээр болж тэдний хагацал ирсэн юм.****************************
Бэкхён:"Чи усанд орох гэж байсан юм уу"
Хисол:"Тийм л дээ . Гэхдээ орж чадахгүй нь"
Бэкхён:"Намайг энд байгаа болохоор уу"
Хисол:"Тийм гэхдээ солих хувцас байхгүй байна. Шиүминийг л хүлээе дээ"
Яг энэ үеэр Шиүмин орж ирэн тэр хоёр луу гайхсан харцаар харах аж.Шиүмин:"Бэкхён?! Юу хийж яваа юм?"
Бэкхён:"Эхнэрийг чинь урхидах гээд л даан ч чи ороод ирлээ"
Шиүмин:"Яг одоо гар!!" *хоолой нь өндөрсөх*
Бэкхён:"За гарлаа даа Хисолыг минь битгий өвтгөөрэй" *гарах*
Шиүмин:"Яа!! Чи сая яг юу хийсэн"
Хисол:"..."
Шиүмин:"Яа!! Чи хариулаач"
YOU ARE READING
Хүүхэлдэй /COMPLETED/
RomanceНэгэн хулгайлагдсан охины тухай өгүүлнэ. Гаж зүйл бага сага гарах учир бодож уншина уу.. Энэ зохиолоо анх бичиж эхлээд удаагүй байхдаа эхлүүлж байсан билээ. Хэсэг хугацаанд unpublish байсан болохоор сүүл хэсэг рүүгээ илүү сонирхолтой болно гэж хэлмэ...