АААААААААААААА гэж хэн нэгэн орилж тарчилах дуунаар Хисол өглөөг угтан авлаа.
Өчигдигдөр түүний хурим болсоныг тэр сайн санаж байгаа байх. Шиүмин гарсан цагаасаа хойш нэг ч удаа орж ирээгүй бөгөөд Хисол ч зугтаж байсанаа сайтар санаж байна.
"Гэхдээ яагаад буцаад ирчихсэн байдаг билээ?
Бас би хаана байгаад байгаан бэ?
Аашш. Юу ч санахгүй байна" гэж хүйтэн цемэнтэн дээр хэвтэх Хисол амандаа бувтнан дээш өндөөнэ.**:Ахаа энэ сэрчихэж
**:За байж бай. Би очоодохъё
**:Хөөе энэ хардаа нэг л танил царайтай эмэгтэй байх юм наашаа ирээд хараадахдаа
**:За байз даа наад эмэгтэй чинь захирлын хэдэн хоногын өмнө гэрлэсэн эмэгтэй биш үү?
**:Айн тийм байх ёсгүйдээ. За чи захиралыг дуудаад ирээдэх дээ
**:За ахаа гэх хэдэн хүн хоорондоо ярилцах дууг Хисол сайн сонсож бас ойлгож байв. Энд тэнд цус асгарсан том граш байх бөгөөд булан бүрт нь хүний цогцос. Хэн ч харахад хүн алж ямар нэгэн зүйл хийдэг гэдэг нь ойлгогдохоор харагдаж байна.
Хэсэг хугацааны дараа түрүүн гарсан залуу ахиад нэг залуу дагуулчихсан орж ирэх нь тэр. Мэдээж Шиүмин байлаа.
Хисолын энд тэнд шалбараад цус гарчиасан толгой нь үнэхээр том гэмтчихсэн гар хөлөө хүлүүлсэн байдалтай сууж байв. Шиүмин үүнийг хараад л шууд уурлах нь илт шувт харагдаж байлаа.
Шиүмин:ХЭН ТҮҮНИЙГ ИЙМ БОЛГОСОН ЮМ??"охилох"
***:Уучлаарай захирал аа! Бид энэ хүнийг гаднаас олсон юм. Эндээс холгүйхэн бутан дотор уначихсан байхаар нь ганц олз олчихлоо гээ-
Шиүмин:ТЭР ОЛЗ БИШ! гэж хэлэн намайг хоёр гар дээрээ яг л өд өргөж байгаа мэт төвөггүйхэн өргөөд тэр аймшигт грашаас гарахаар явлаа.
Түүний халуухан булчинлаг хатуу цээж үнэхээр таатай байсан-гэхдээ тэр хурим хийсэн өдрөө надад ярьсан гаж зүйлүүдийг нь бодохоор л ... Цохиж аваад зугтаад яваад өгөх юмсан.
Өрөө рүү явах замд зөндөө л ийм бодол толгойд орж ирсэн гэвч би юуг ч хийж чадахгүй байна. Гараа ч өргөхөөс өвдөж хөндүүрлэж байна. Би яг яачихсан юм бэ? Бас би энэ газраас гарсан гэсэн. Гэвч юуг ч санахгүй байгаа нь хачин байна. Гадаа гарахад яагаад бутан дотор байсан юм бол? Бас юу болоод би буцаад ирэв? Сая Шиүминийг захирал гээд байсан хүмүүс яг хэн юм бэ? Юу ч мэдэхгүй байна .....
YOU ARE READING
Хүүхэлдэй /COMPLETED/
RomanceНэгэн хулгайлагдсан охины тухай өгүүлнэ. Гаж зүйл бага сага гарах учир бодож уншина уу.. Энэ зохиолоо анх бичиж эхлээд удаагүй байхдаа эхлүүлж байсан билээ. Хэсэг хугацаанд unpublish байсан болохоор сүүл хэсэг рүүгээ илүү сонирхолтой болно гэж хэлмэ...