-9-

438 25 0
                                    

1жил гэдэг бол надад үнэхээр их хугацаа шиг санагдсангүй.
Би хэдэн мянган удаа зугтах гэж оролдсон хэдий ч Бэкхёнд баригдчихаад байсан. Гэхдээ тэр Шиүминд нэг ч удаа хэлээгүй.

Энэ нэг жилийн хугацаанд Шиүмин ахиад 3 охин хулгайлж авчирсанаа хэлсэн. Гэхдээ надад ерөөсөө харуулаагүй нь гайхалтай.
Бас болоогүй сүүлийн хэдэн сар дандаа нөгөө охидтойгоо хийдэг болчихсон. Гэхдээ надад бол үнэхээр л хамаа алга. Би угаасаа л нэг ор дэрний хангагч нь юм чинь дээ.

Харин Бэкхён.. Тэр надтай найзууд болсон. Багадаа найзладаг байсан тэр тэнэг жаал гэхдээ биш болсон байна лээ. Илүү ширүүн болсон ч надад тэр гэнэн тэнэг жаал хэвэндээ харагдсан.
Намайг хамгаалж..бас хайрлаж...

Өглөөний цайн дээр зөвхөн Бэкхён Шиүмин бид 3 л хооллодог.
Энэ үед Бэкхён түрүүлэн ам нээв.

Бэкхён:Надад хэлэх юм бай-

Шиүмин:Надад ч бас

Бэкхён:Тэгвэл түрүүлээд чи хэл

Шиүмин:Би ахиад охин авчирмаар байна. Бэкхён аа надад туслаач.

Би:ХӨӨЕ арай хэтэрч байна. Тийм л юм бол намайг сулла. Би амаа үдээд явж байх болохоор намайг сулла гэж байна.

Шиүмин:Амаа тат. Чиний оролцоод байх юм байхгүй

Бэкхён:За би юмаа хэлье. Шиүмин аа надад Хисолыг өгчих

Шиүмин:Юу галзуураа юу?

Би:Тиймээ намайг Бэкхёнд өгчих нэгэнт л би угаасаа та нарын зугааг хангагч юм чинь Бэкхён уббатай хамт байвал хамаагүй дээр байх.

Шиүмин:Үгүй чадахгүй яасан ч үгүй

Бэкхён:Хэрэв тийм юм бол би чамаас булаах болно. Гэж хэлэн өрөөнөөс гаран явлаа. Харин Шиүмин амандаа ХАРЖ Л БАЙЯ гэсээр үглэн үлдлээ.

Би:Шиүмин аа чамаас нэг л зүйл гуйя. Ахиж охин битгий хулгайлаач

Шиүмин:Ойлгож байнаа гэхдээ чи яагаад намайг харддаггүй юм?

Би:Хайртай байсан бол хардах л байсан биз тийм биш гэж үү?

Шиүмин:Муу охин*ёжтой инээх*





Би хааяа бодох л юм. Яагаад эндээс зугтаж болохгүй байгааг бас яагаад цагдаа эд нар намайг олж чадахгүй байгааг бас Шиүмин намайг яагаад ингэж их хажуудаа байлгахыг хүсээд байгааг бас Бэкхён юу хийж яваад энд хүрээд ирсэнийг гээд л их зүйл бодлоо. Гэвч миний хийж чадах зүйл зугтах эсвэл эндээ өлөгчин болоод үлдэх.

Эхний буюу зугтах аргыг энэ нэг жилд үхтлээ оролдсон. Гэвч Бэкхён намайг яаж ийж байгаад л бариад үлдээдэг асуухаар юу ч дуугарахгүй.
Харин одоо би өлөгчингөөр амь зууж байна. Анхандаа Шиүмин лүү нулимж хараадаг байсан ч Шиүмин шийтгээд л өнгөрдөг. Энэнээс нь болоод амиа хорлох гэж өчнөөн үзсэн. Цусаа ханаж эсвэл таазнаас олс дүүжилж байгаад хорлох гэж ч үзсэн. Гэхдээ яаж ийж байгаад л энэ хогийн амьдралдаа буцаад л ирдэг болчихсон. Нэг удаа цонх хагалж байгаад үсэрч үзсэн ч би амьд байсан. Яагаад амьд байгаагаа ойлгохгүй байна. Бүх л шилдэг аргуудыг туршсан гэхдээ яагаад ингээд амьд байгаан бэ??

За энэ зохиол маань эргэн ирлээ. Та нар мэднээдээ мань нь хандалт харж зохиол бичдэггүйг. Сайхан хандалттай байсан бол тэдэн vote ын дараа орно шүү гээлл бичих байсан байх даа.

Би зүгээр л дуртай болохоороо бичдэг гэдгийг ойлгоорой..

Хүүхэлдэй /COMPLETED/Where stories live. Discover now