Tam odadan çıkıyordum ki Louis'in Issie'ye bir şey sorduğunu duydum.Tam olarak ne sorduğunu duyamasam da Louis'in sorusundan sonra Issie sırıtmaya başlayınca Louis'in kaşları çatıldı, ardından yüzü kızardı ve hızlıca masadan kalkarak oturma odasına geçti.
Kapı eşiğinde gizlice onları izleyen ben de sohbetin bitmesiyle çamaşır odasına gittim.Komodinin üstünde duran eşofmanımla tişörtümü alıp alt kattaki banyoya gittim.İçeri girdikten sonra her ihtimale karşı kapıyı kilitledim ve hızlı bir duş aldım.
Başıma gelenlere hâlâ inanamıyordum.Odamdan bir portala çekilmiş, ardından da Louis Partridge'in odasına düşmüştüm.Ama...belki de hepsi bir rüyaydı..
Düzeltme yapıyorum:Kendimi çimdikledikten sonra bir rüya olmadığı olmadığı sonucuna vardım.Duştan çıktığımda Lulu'nun dırdırlarını duymayı beklemiyordum açıkçası.
Lulu: Yaaaaa, bebeğiiim, rimelim bitmiş.Napıcam ben!
Louis'in sesi bıkmış gibi çıkıyordu.
L: Millie'nin odasından ödünç alabilirsin.
Lulu: Şeyy, yeni bir tane alsan bana..?
L:Bu hafta 5. rimelinin bitişi bu....peki,cüzdanımdan alabilirsin parayı.
Lulu: Ay çok şekersin!Para üstü bende kalabilir mi peki?
L:Tamam..Lulu'nun paragöz olduğunu anlamak zor değildi.Hangi yüzle sevgilisinden para isteyebilirdi ki?Louis'in yerinde olsam vermezdim.Hem açıkçası ben istemeye çok utanırdım.
Bende.
Evin çıkış kapısının kapanma sesinden sonra hızlıca kıyafetlerimi giyip çıkış kapısına doğru boş gözlerle bakan Louis'in yanına gittim.Gözleri gerçekten bıkmış gibi bakıyordu.
Y/N:Hey...iyi misin..?
Louis dalmış olmalıydı ki sesimle beraber yerinde sıçradı.
L:Ha?! Korkuttun beni.Geldiğini farketmedim.
Y/N: Lulu'nun 5. rimeli mi bitmiş?
L:Evet...bekle, sen nerden biliyorsun?
Y/N: Şeyy, konuşmanızın birazcığını duymuş olabilirim, hehe.Kaşlarını kaldırarak bana baktı, ardından da önüne dönerek soruma cevap verdi.
L:Evet...1 haftada 5 rimeli nasıl bitirebilir, aklım almıyor!
Y/N: Belki de bitirmemiştir...Mırıldanarak söylediğim bu cümleyi Louis duyamadığı için bana doğru eğildi.
L:Ha?Ne dedin?
Bu kadar yakın durması kesinlikle heyecanlanmama yetmişti.Saçlarının kokusu burnuma geldiğinde çilek gibi kokuyordu.
Y/N:Saçların..çilek gibi kokuyor.
L:Ne?
Y/N:Ne?Biliyorum bu bölüm aşırı kısa ama hemen nedenini söyleyeyim; cezalıyım ve bu yüzden telefonumu veya bilgisayarı kullanma iznim yok.Az önce yeni bölüm atmak için telefonu gizlice aldım.Her an beni yakalayabilirler hcbdjddhhd o yüzden burada kesiyorum.
Son olarak lütfenn yorum yapınn gerçekten kendimi geliştirmeme yarıyor ama yine de yapmayanlara da teşekkür ediyorum.
Hepinize iyi akşamlar dileyip gidiyorumm!
-Ayşegül
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mom, dad; how did you meet? (LP fanfic)
RomanceHayır, kesinlikle bir portalla dünyaca ünlü Louis Partridge'in yatak odasına düşmedim, hangi aptal buna inanır ki? (Louis in konuşmaları "L" ile gösterilirken, senin yaptığın konuşmalar Y/N ile gösterilecektir.İyi okumalar dilerim.)