Eveet, söz verdiğim gibi yeni bölümü atıyorum, iyi okumalar dilerim^^
(Bu arada tüm yorumları okudum, özellikle bazılarınızınkine aşırı güldüm, herkese teşekkür ediyorum yorum yapan<3)
N:Sana itiraf etmem gereken şeyler var.
Bu işin içinde bi bokluk var ama hadi bakalım.
Az sus da çocuğu dinliyim.
Sanki çok konuşuyorum.Salağa bak ya, aklınca beni susturuyo.Kimsin lan sen?Bağcılar çocu-
YA ANLADIM BAĞCILAR ÇOCUĞUSUN DA AZ Bİ SUS.
Aman be.
İç sesi boşverip tüm ilgimi Noah'a yönelttim.Bana itiraf edeceği şeyi gerçekten merak ediyordum.
Y/N:Nasıl yani?Mesela??
Noah gözlerini kaçırdı ve duvara bakmaya başladı.Sanki gözlerime bakmak istemiyormuş gibi bir hali vardı.Kötü bir şey mi yapmıştı?Yoksa-
YOKSA AJAN MI?
......Senin olmayan beynine-
Hop hop hoop, ayıp oluyo ama.Altı üstü bir tahmin yapalım dedik.
Tam iç sese cevap verecekken Noah konuştu.
N:Ben...
Y/N:Sen???
N:Ben aslında...
Y/N:Sen aslında???
N:Ben aslında senin...
Y/N:Sen aslında benim???
Ne saçma bir konuşma lan bu.
Bakıyorum da ağzın "lan" kelimesine alışmış.
Yooo, ne alakası var lan?
....
....
Noah'ın elleri titremeye başlamıştı.Yüzünde damla damla terler oluşmuştu ve hala yüzüme bakmıyordu.Diyeceği şey neyse beni kızdırmayacağını umuyordum.
N:Ben aslında senin ç-
Ani kapı açılmasıyla Louis içeri girdi.Noah'ı görünce yerinde durdu ve "İsterseniz çıkabilirim."dedi.Louis benim için bu kadar endişelenmişti, bu yüzden onu kapı dışarı etmek istemiyordum.
Y/N:Hayır, gel.
Cevabımdan memnun olmuş gibi geldi ve Noah'ın yanındaki sandalyeye oturdu.Ondan rica ettiğim suyu alıp içtiğimde ne kadar susamış olduğumu farkettim.Gerçekten uzun bir gündü.
Y/N:Saat kaç bu arada?
L:Saaaat, dur bir bakayım.
Hızlıca yan cebinden telefonunu çıkardığında, işte o zaman; işte o zaman ne kadar fakir olduğumu anladım.Son model telefonuna kıyasla, benim dört sene öncenin telefonu arasında dağlar kadar fark vardı.
Aga bee, ben bile üzüldüm şimdi bak.
Senin duyguların mı vardı iç ses?
Ben de yeni fark ediyorum olduğunu.
Daha kendinden habersizsin ama sürekli bana laf atıyosun..?
O farklı bir konu.
Tabii, işine gelmeyince-
L:Saat yedi buçuğa yaklaşıyor.
Y/N:O kadar oldu mu ya?
L:Evet.Az önce hemşireye sorduk, bugün burada kalmak gerekiyor; kafandaki hasardan dolayı.Ben de yanında kalacağım.Şu koltukta.
E ama bu kadarı da fazla.Sevgilisi yok mu bu çocuğun ya?
Harbi.
Saçma sapan bir yerde kestim ve kısa oldu biliyorum amaaa tahmin edin neden; abim bilgisayarı alıyor.
Hadi iyi akşamlar^^
-Ayşegül
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mom, dad; how did you meet? (LP fanfic)
Roman d'amourHayır, kesinlikle bir portalla dünyaca ünlü Louis Partridge'in yatak odasına düşmedim, hangi aptal buna inanır ki? (Louis in konuşmaları "L" ile gösterilirken, senin yaptığın konuşmalar Y/N ile gösterilecektir.İyi okumalar dilerim.)