Stejně tě na srdci mám - SR

25 1 0
                                    

Jdeme dál. První jde Tony, hned za ním já, Jamie s Buckym se drží za námi. Slyším, že se o něčem baví. Otočím se na ně.

„Všechno v pořádku?"

Oba kývnou. To se ozve Tony, že objevil tepelné stopy.

„Kolik?"

„Jednu."

Vstupujeme do nějaké místnosti se zařízením, ve kterém jsou vidět lidé. Jak se za chvíli dozvíme, jsou to mrtví lidé. Mrtví Winter soldierové. A mně děsí, že svého bratra pouze slyším, ale nikde nevidím.

„Vážně si myslíš, že vás chci víc?"

„Co to má sakra bejt?"

Podívám se po Jamie. Je mi jasné, že se snaží zjistit, kde je Thomas.

„Snaží se tě vyprovokovat. Nedej mu tu příležitost, Jamesi. Nebo ti mám říkat Barnesi?"

„Bucky. Říkej mi Bucky."

V tom se zase ozval můj bratr.

„Ale jsem jim vděčný. Přivedli vás sem."

V tom se objevil v místnosti přímo před námi. Tony na něj vystřelil, ale nic se nestalo. I můj štít to odrazilo, stejně jako energetickou kouli, kterou vyslala Jamie.

„Bratře, Sověti tenhle kryt postavili, aby je uchránil před útokem jaderných raket."

„S tím bych se uměl poprat."

Tony se při tom uchechtne.

„To jistě, pane Starku. Stejně jako paní Rogers, že? Mimochodem, gratuluji k svatbě. Prý jsem strýček. Jak se má můj synovec? Oliver, že?"

Vidím, jak Jamie zuří, tak ji chytnu za ruku. Všimnu si, že tu druhou jí drží Bucky.

„Fajn. Jsem v klidu. Můžete mě oba pustit."

To už zase pokračuje Thomas.

„Jen mít čas. Ale pak byste nevěděli, proč jste tu."

„Zabils ve Vídni nevinné jen proto, abys nás dostal sem."

„Správně, bratře. Na nic jiného jsem celý dlouhý rok nemyslel. Sledoval jsem tě, zkoumal, ale teď, když tu stojíš, mi došlo, že ve vašich modrých očích je trochu zelené."

„A tohle zjištění ti trvalo rok? Všimla jsem si toho, když jsem ho poprvé viděla."

„Je tak hezké najít kaz."

Jamie se objeví po mém boku.

„To, co je podle tebe kaz, je podle mě dokonalost. Tak koukej vylézt ze své nory, ať ti ukážu svoje kazy."

V tu chvíli Jamie miluju nejvíc za celou dobu, co se známe.

„Silná slova, švagrová. Měl by sis ji vychovat, bratříčku."

To už to nevydržím a vybuchnu.

„Co chceš?!"

„Nic. Chci tě vidět prosit o svou smrt. Až ztratíš všechny. Všechny, na kterých ti záleží."

„To nikdy nedovolím."

V tom se na obrazovce jednoho z místních počítačů objevil ruský nápis.

„Prosinec 1992."

Jamie i Bucky to řeknou na jednou. Odkud umí Jamie rusky?

„No co? Učila jsem se rusky ve škole."

Mystery: Fairytale Gone BadKde žijí příběhy. Začni objevovat