„To je marný. Vydáte nám Barnese a půjdete s námi. A hned. Buď ho dáte nám, nebo přijdou speciální jednotky, který se s vámi takhle mazat nebudou."
V tom se za mnou ozve No tak... Ale to přece není možné. Otočím se po hlase, ale tam nikdo není. V tom ve sluchátku slyším, že našli jejich Quinjet. Dávám ruce nahoru, aby mi je mohl Clint prostřelit šípem.
„Na něj, Langu."
Lang, který až doteď byl schovaný na mém štítu, se zvětší a sebere Spider-manovi můj štít. Beru si ho od něj. Tony i Rhodes odlétají. Házím štítem po Rhodesovi, ale s ním to ani nehne. Jdu po T'Chakovi. Opět po něm házím štít, ale ten se zastaví těsně před ním. Jen za sebou uslyším tleskání.
„Tak tohle se ti teda povedlo."
„Jamie? Ty jsi... Teda nejsi."
„Drž hubu. Za tohle můžeš jenom ty. Takže se teď vzdáš."
Snažím se sebrat ze vzduchu svůj štít.
„Nebo?"
V tom odletí a Jamie ho chytne.
„Nebo ti nakopu ten tvůj sexy zadek."
Jen se sebejistě usměju. Ale ten úsměv mi neměl vydržet dlouho. Vlastně jen do okamžiku, kdy mi na něm přistane můj štít.
„Vážně bych ti nerad ublížil."
Jdu blíž k ní. Štít nechávám ležet na zemi.
„Tím bych se netrápila."
Chci ji chytit za ruku, ale ona mě druhou vmete do břicha vlnu energie. Takovou, že kousek odletím. Sbírám ze země štít a kryju se, protože po mně vrhá energetické koule.
„Nech mě to vysvětlit."
„A co? Že jsi mě tam nechal? Že jsi radši šel zachraňovat toho tvého vražedného kamaráda?"
V tom mě přeskočí, což nečekám, a kopne mě vší silou do zad. Sesunu se k zemi, ze které mě zvedá proud energie.
„Jsi stejný jako Erik!"
V tu chvíli se mi zatmí před očima. To si opravdu myslí? Než stačím cokoliv říct, přilétá ke mně další energetická koule.
„Ale notak!"
Sbírám se ze země. Tentokrát sám, protože Jamie se vypařila.
„Same? Máme problém."
„Neříkej, že máš další superdítě."
„Hůř. Jamie je s nimi."
Z komunikátoru se ozve jen nesrozumitelné huhlání. Raději se proto vydávám za T'Chakou. Chvíli spolu bojujeme, dokud Rhodese nenapadne mě sejmout nějakým elektrickým mečem. Kryju se štítem.
„Co to děláš?"
Vykouknu zpoza štítu a vidím, jak Jamie drží Rhodese ve vzduchu.
„Řekla jsem, že je můj!"
V tu chvíli letí Rhodes do výšky aspoň stovky metrů. A nevypadá to, že by to tak chtěl. V tu chvíli se Jamie zářivě usměje. Chci ji úsměv oplatit, když si všimnu, že se nedívá na mě.
„Scotte!"
Lang jde pomalu k ní a obejme ji.
„Rád tě zase vidím, J. Ale mohla jsi mě pozvat na pivo, ne doprostřed bitvy."
V tu chvíli mi všechno dojde. Takže Sam celou dobu věděl, že je Jamie naživu a ona nám tajně pomáhala?
„Jamie? Nechtěla bys mi něco vysvětlit?"
Otočí se, dojde až ke mně a položí mi ruku na rameno.
„Teď na to není vhodná chvíle," zašklebí se, „musíme zastavit tvého bratra dřív než použije ty WS."
„A jak o tom všem, sakra, víš?"
Jen se na mě usměje a ukáže si na hlavu. Občas zapomínám, že moje žena je telepatka. A zatraceně dobrá. V tom mi Jamie podá do ruky autíčko. Vlastně je to cisterna.
„Hoď to na tohle."
V ruce má nějaké kolečko. Jen kývnu hlavou a udělám, co mi řekla. Když cisterna dopadne těsně před Rhodesem a začne hořet, Jamie se vítězoslavně usměje.
„Já toho Rhodese fakt nemám ráda."
Podívám se na ni, ale ona jen pokrčí rameny a podívá se na Langa.
„Neříkal jsi náhodou, že je v té cisterně voda?"
„Jejda."
Jen protočí očima.
„Jdeme."
Jen by mě zajímalo, kdy že převzala vedení.
ČTEŠ
Mystery: Fairytale Gone Bad
FanfictionA pohádky je konec... Většina pohádek končí šťastně, ale může skončit šťastně příběh o zradě, lásce, přátelství a sebeobětování pro něco, co přesahuje nás samé? Jamie a Steve žijí svůj klidný rodinný život. Tedy klidný na ně. A pouze do chvíle, než...