Vyšel jsem z té jeskyně ven. Bucky už byl při vědomí. Podíval se na mě soustrastným pohledem.
„Mrzí mě to."
„Jo."
„Steve?"
„Jo."
„Proč jsi ho nezabil?"
„Protože život s vědomím, že jsi zavinil něčí smrt je horší než umřít. Věř mi. Donedávna jsem měl výčitky ohledně tvojí smrti."
Bucky se ušklíbl.
„A celkem zbytečně, co?"
Před vchodem už na nás čekal T'Challa.
„Králi T'Challo?"
„Snažil jsem se vašeho bratra zadržet, ale nepovedlo se. Omlouvám se."
V tom se otočil na Buckyho.
„Seržante Barnesi. Musím se vám omluvit za všechno, co se stalo. Věřil jsem, že jste zodpovědný za smrt mého otce, ale nyní vím, že to byl výsledek machinací kapitánova bratra. Byl jste to vy a Kapitán Amerika, kdo my pomohl odkrýt pravdu, proto vám chci nabídnout svou pomoc. Ten psychický program, který z vás udělal zabijáka Hydry. Možná vím o někom ve Wakandě, kdo by vám mohl pomoct očistit mysl."
Bucky i já jsme se na něj podívali s nadějí.
„Nevím, co říct. Děkuji."
T'Challa se na nás podíval.
„Musím si ještě něco zařídit."
„Rozumíme, veličenstvo. S Buckym taky musíme ještě něco zařídit. Budeme v kontaktu."
Byli jsme už na dohled té vězeňské pevnosti. Celou cestu Bucky mlčel, ale najednou se na mě podíval. Zrovna ve chvíli, kdy jsem si prohlížel snubní prstýnek Jamie.
„Steve... Po tom, co všechno se stalo kvůli mně, co jsem udělal já... Jen jsem chtěl říct."
„Nech si to, Bucky. Řekl jsem ti už tolikrát, že s tebou budu až do konce. A teď musím zachránit pár přátel, kteří to udělali pro mě."
Vyskočil jsem a doplaval k pevnosti.
„Viděl jsi ten výkyv na monitoru 6? Vypadá to, jako by to přicházelo..."
V tom se ten voják otočil a uviděl mě. Strhla se bitka. Žádný z nich proti mně neměl šanci. Byl jsem frustrovaný a naštvaný na celý svět, a tak jsem si to vybil na nich. Vešel jsem dovnitř.
„Neříkal jsem vám, že nás tu nenechá?"
Sam si byl evidentně jistý mým příchodem. Stejně tak i Clint.
„Jo, je to hezký pohled."
„Omlouvám se, že jsem nepřišel dřív."
Odemkl jsem jejich cely.
„Nepoužijeme to proti tobě."
Clint byl evidentně rád, že je venku. Stejně jako Wanda. Pomohl jsem ji z té svěrací kazajky.
„Konečně," v tom se zarazila, „proč s tebou nepřišla Jamie?"
To už si nepřítomnosti mé druhé polovičky všimli i ostatní.
„To je fakt. Já si říkal, že je tu něco divného. Ještě mě nikdo neurazil."
Povzdechl jsem si.
„Víte, Jamie už nepřijde."
„Takže je ta mrcha fakt se Starkem?"
„Ne, Same. Zemřela."
ČTEŠ
Mystery: Fairytale Gone Bad
أدب الهواةA pohádky je konec... Většina pohádek končí šťastně, ale může skončit šťastně příběh o zradě, lásce, přátelství a sebeobětování pro něco, co přesahuje nás samé? Jamie a Steve žijí svůj klidný rodinný život. Tedy klidný na ně. A pouze do chvíle, než...