Stará láska nerazaví

5K 353 9
                                    

Další den jsem se s těží dostala z postele. Nechtělo se mi vůbec do dalšího dna. Chtěla jsem zůstat v bezbečí máminýho pokoje a postele. Ale to samozdřejmě nešlo. Hned jak jsem vylezla jsem se vydala do šatny, kde jsem si vyrala oblečení  (komentáře). Potom jsem si šla do koupelny provést ranní hygienu. Učesala jsem si vlasy a dala jsem si do nich korunku.Potom jsem vyšla z pokoje.

Měla jsem pocit, že dneska musím udělat Lucy snídani, za tu dobu, co jsem tu nejadla. Lucy ještě spala, takže to bylo dokonalé. Udělala jsem míchaná vajíčka se slaninou a ktomu opékané tousty. Přichystala jsem to na stůl. Ještě jsem vytáhla dvě sklenice a pomarančový džus. Jakoby to měla Lucy na načasované- hned jak jsem džus položila vešla do jídelny.

"Ahoj" usmála se.

"Dobré ráno" přivítala jsem jí. Sedla jsem si na jedno místo. "Udělala jsem snídani"

"Vidím" ušklíbla se a sedla si naproti. "Mmm vajíčka" Potom jsem se pustili v tichosti do jídla. Párkrát jsem se koukla na Lucy a ujistila se, že se jí nic nestane. Že já to nedovolím. Lucy je totiž jako moje sestra.Při přemýšlení, jsem si uvědomila, že na mě Lucy mluví. Omluvně jsem se na ní koukla.

"Dneska zůstaneš doma?" zeptala se. Zakroutila jsem hlavou.

"Ve 12náct mám schůzku" řekla jsem a nepokračovala tím s kým. Lucy by se to nelíbilo, že jdu s Ashem.

"Ale buď opatrná dobře?"

"Budu" stoupla jsem si a sklidila nádobí "Musím ještě za Cloe, tak zatím"

"Ahoj" vyšla jsem z domu a vydala jsem se ke Cloi. Bylo tu nezvykle moc lidí. Byla jsem z toho zmatená... někdy je tu málo lidí a potom moc. Zaklepala jsem na dveře a Cloe jsem se dočkala během pár minut.

"Jdu zkontrolovat, jestli je vše vpořádku" řekla jsem.

"Ano je" usmála se na mě. "Jdeš někam?" Nervozně jsem se kousla do rtu. Nevím, jestli jí to můžu říct. Co když mě potom nepustí? "Jestli si myslíš, že tě nepustím tak se neboj" řekla jakoby četla moje myšlenky.

"Děkuju" objala jsem jí. Koukla jsem se za ní, kde měla hodiny. Bylo třičtvrtě na . Člověk si ani neuvědomuje jak dlouho spí. "Tak já půjdu" otočila jsem se a vydala jsem se k lesu.

"Tiffani??!" zakřičela zamnou ještě Cloe. Otočila jsem se.  "Víš, že zamnou můžeš kdykoliv přijít..."

"Vím" přikývla jsem a pokračovala v cestě.

Došla jsem k hranicím a sedla jsem si na zem. Opřela jsem se o strom a hrála si s trávou. Po pár minutách jsem usĺyšela kola auta na příjezdové cestě. Stoupla jsem si a oprášila si kraťase. Překročila jsem hranici a koukala jak Ash vystupuje z auta.

"Ahoj" řekla jsem.

"Ahoj" Ash došel ke mě a silně mě objal. Zasmála jsem se mu do trika. Když se odemně odtáhl prohlídla jsem si ho. Jako vždy měl ve vlasech šátek. "Sluší ti to" sklonil mi poklonu.

"Ty taky ujdeš" ušklíbla jsem se. "Co podnikneme?"

"Napadlo mě... Co kdybych tě vzala za klukama?" vydechla jsem.

"Ashi já pořád nechápu, co se stalo v tom skladišti. Měla bych vás nenávidět" řekla jsem a ukázala jsem k lesu. "Protože to oni odemně čekají" Ash mě vzal za tu ruku a sklonil mi jí zase k tělu, ale nepustil jí.

"Ty jsi princezna" zašeptal "Dělej si co chceš" chvíli jsem se zamyslela, a koukla se do jeho oříškových očí.

"Víš co?" usmála jsem se "Máš pravdu. Já jsem princezna" vydala jsem se k autu a nastoupila. Viděla jsem jak se Ash zasmál a nastoupil do auta.

"Připravená princezno?" zeptal se.

"Připravená jestli si i ty" přikývla jsem. Ash se rozjel pryč od lesa, kde jsem byla tak dlouho.

Když jsme přijeli před jejich dům, chvíli jsme seděli v autě.

"Zvládneš to Tiff" pohladil mě po ruce Ash a mnou při jeho doteu projel elektrický šok. Koukla jsem se do jeho oříškových očí. Nevím, co se to semnou dělo... Před chvíli jsem milovala Luka a teď se tu dívám na jeho nejlepšího kamaráda.

"Měli bychom jít" řekla jsem rychle a vystoupila jsem. Vydala jsem se k domu a otevřela. "Kluci!!" zavolala jsem. V hale se objevil Mickey a hned za ním Calum.

"Co tu děláš? zeptal se pčekvapeně Mickey a koukl se vyděšeně na Caluma.

"Myslel jsem, že jí uvidíte rádi" objevil se zamnou Ash a zavřel dveře.

"Jo to jo, ale..." očima se koukl nahoru. Ashův výraz zkameněl.

"Co se děje?" zeptala jsem se.

"Měli bychom jít" zatahal mě za ruku Ash.

"Nikam nejdu! Chtěl jsi abych jela a tak jsem tu" chtěla jsem vědět, co se děje nahoře, tak jsem vyběhla schody po dvou a zastavila jsem se před pokojem, kde jsem slyšela hlasy. Před pokojem Luka. Bez klepání jsem otevřela dveře.

"Stará láska nerazaví, co?" řekla jsem ironicky, když jsem viděla Luka a Miu. Luke byl jenom v boxerkách a Mia ve spodním prádle a líbali se. Luke se odtáhl a jeho pohled spadl na mě.

"Tiffani není to..." zvedla jsem ruku, abych ho zastavila.

"Je mi jedno, jak to je... Končím jasný?" odešla jsem a zamířila k sobě do pokoje. Vzala jsem si svoje věci´, které jsem měla po mámě a vydala jsem se zpět dolů.Luke vylezl oblečený z pokoje a šel zamnou.

"Tiff vyslechni mě!" seběhla jsem schody a ignorovala ho. Když mě chytl silně za zápěstí slabě jsem vykřikla bolestí. Než jsem se nadála Ash přimáčkl Luka na zeď.

"Běž do auta!" nařídil mi Ash. Rychle jsem se rozběhla k autu a hodila tašku na zadní sedadla a nastoupila. Nevím jak dlouho to trvalo, než zamnou Ash přišel. Naštvaně nastoupil a nezapomněl třísknout dveřmi.

"Jsi vpořádku?" zeptala jsem se hned.

"Jo" řekl a naštvaně vyjel z příjezdové cesty. "Je mi líto, že jsem tě sem vzal. Jsem takovej blbec" Povzdechla jsem si a položila ruku na jeho, která byla na volantě.

"Ne... Musím ti poděkovat. Ukázal si mi, že Luke pro mě není ten pravý. A já se můžu posunout dál"

Life with vampire (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat