"Nezdá se ti to Tiffani" promluvila babička a mile se usmála. "Vidíš nás kvůli tomu klíču na krku" ruka mi instiktivně vyletěla nahoru a já se dotkla klíčku, které mi vyselo na krku.
"Panebože, vždycky jsem si přála potkat babičku a dědu" usmála jsem se a po tváři mi stekla slza štěstí. "Nikdy jsem o vás nic nevěděla"
"My víme" usmál se děda. Chtěla jsem je objat, ale nevěděla jsem jestli je to možné.
"Můžu se vás dotknout?" zeptala jsem se. Děda přikývl a to mi stačilo. Rychle jsem byla u nich a padla jim do objetí. Henry se zasmál. Měl život před sebou, tak proč musel umřít? Babička se odtáhla jako první a koukla se na mě. Měla stejné oči jako já a máma. Muselo se do dědit po dívčí generaci, protože Hanry měl oči modré po dědovi.
"Teď mě musíš poslouchat zlato..." začala "Nemůžeš nechat Charlese vládnout dobře?"
"Nikdy" přikýlva jsem. "Můžu se ještě na něco zeptat? Uvidím někdy mámu?" Babička pokrčila rameny.
"Tiff?" ozval se ze sdola Lucy.
"Budu muset jít" zašeptala jsem "Nevidím vás naposledy, že ne?"
"Určitě ne" usmál se děda. Usmála jsem se a dala všem pusu na tvář. Potom jsem se rozběhla dolů. Lucy jsem našla u mě v pokoji.
"Tady jsi" vydechla "Bála jsem se, že si utekla nebo něco horšího..."
"Jsem vpořádku" usmála jsem se.
"Tak jaká byla večeře?" zeptala se a sedla si na mou postel. Sedla jsem si vedle ní.
"Bylo to otřesný" zasmála jsem se a začala jí vyprávět, co se stalo.
Probudila jsem se, když mi do obličeje zasvítil sluneční paprsek. S námahou jsem otevřela oči a posadila se na postely. Protáhla jsme se a potom jsem vylezla z postele. Můj pohled spadl na květinu na stole, která zářila. Usmála jsem se a spěchala do šatny. Vzala jsem si riflový kraťase s k bílými kytkami a vytáhaný béžový svetr. Rychle jsem se převlíkla a obula jsem si hnědé vyšší boty.(external link) Potom jsem ještě rychle šla do koupelny a opláchla jsem si obličej, Dala jsem si vlasy do culíku a seběhla schody z šatny. Dole jsem rychle napsala Lucy, že jsem šla za Lukem.
Potom jsem konečně vyběhla do teplého rána. Když jsem běžela kolem nějakého člověka mile jsem se na něho usmála a pozdravila. Když jsem byla konečně u hranice, trochu jsem spomalila. Hned jak jsem byla za hranicí, mě už Luke držel v náruči a políbil.
"Ahoj" řekl když se odtáhl.
"Ahoj" usmála jsem se. "Co ty tady?"
"Dovezl jsem ti pár věcí" ukázal k autu. "A napadlo mě, nechceš se jít vykoupat?" koukla jsem se k lesu. A potom znovu na Luka.
"Klidně" přikývla jsem. Došli jsme k jeho autu a rozjeli se pryč.
"Kde máš korunku?" zeptal se.
"Nechala jsem jí doma" zasmála jsem se."Aby se jí něco nestalo, ne?" Luke se zasmál. Dojeli jsme někam, k lesu, kde nebyla hranice. Vystoupili jsme a Luke vytáhl deku a košík.
"Co v tom máš?" zeptala jsem se a chtěla jsem nakouknout dovnitř, ale Luke mě jemně plác přes ruku,
"Uvidíš" usmál se a objal mě kolem ramen. Vydali jsme se po lesní cestě. Když jsme došli k malému jezírku, oba jsme si sundali oblečení a zůstali ve spodním prádle. První do vody skočil Luke a já hned po němu.
Doplaval ke mě a objal mě. Objala jsem ho nohama a políbila. Mokré vlasy se mi lepili na záda.
"Tolik mě trápí, že nemůžu vedle tebe usínat" zašeptal mi u rtů.
"Věř, že mě taky" smutně jsem se usmála a prohrábla mu mokré vlasy. "Ale pořád máme tyto chvíle" políbila jsem ho na nos.
"Já vím" usmál se a plaval semnou na břeh. Potom roztáhl deku a podal mi ručník. Zabalila jsem se do něho a sedla si na deku vedle Luka. Luke k sobě přisunul koš a vytáhl modrou krabičku. "Něco jsem ti koupil" usmál se a podal mi krabičku. Překvapeně jsem se na něho koukla, ale potom jsem jí otevřela.
"Luku to je nádhera" zašeptala jsem, když jsem se koukala na náramek s přívěškem nekonečno. Luku ho vytáhl, natáhl mojí ruku a připl mi ho na zápěstí.
"Znamená to, že naše láska bude na věky" vysvětlil. Přitáhl jsem si ho k sobě a políbila. Potom jsme si lehli a pozorovali mraky. Smáli jsme se a Luke mi vyprávěl jak se mají kluci.
Když Luke zastavil u hranice, otočila jsem se na něho. Luke se ke mě sklonil a asi po tisícáté mě za dnešek políbil.
"Navždy" zašeptal.
"Navždy" přikývla jsem a znovu jsem ho políbila. Potom jsem si vzala tašku, kterou mi dovezl a vystoupila. Překročila jsem hranici a naposledy se koukla do auta, kde seděl. Poslala jsem mu vzdušnou pusu.
Potom jsem se vydala domů. Po cestě jsem potkala Cloe. "Právě tebe hledám" usmála se, když jsem jí byla nablízku.
"Uspořádali jsme pro tebe ples"
"Pro mě?" zeptala jsem se překvapeně.
"Ano" přikývla. "Šaty jsem ti vybrala, tak doufám, že se ti budou líbit"
"Určitě" přikývla jsem. "Tak to bych už měla jít" rozloučila jsem se a spěchala domů. Celou cestu domů, jsem si hrála s náramkem od Luka.