"Dobře" povzdychnul si. Sedl si na mou postel a naznačil mi ať jdu k němu. Stáhl si mě na klín a pevně mě objal, jako by se bál, že mu uteču.
"Bylo mi osmnáct let" začal vyprávět "samozdřejmě jsem už znal kluky, byli jsme kamarádi od dětství..." když to řekl usmál se. "Jednou jsme potkaly jednu dívku, která byla okouzlující. Všichni jsem se do ní zamilovali... Hádala jsme se kvůli ní každý den, až najednou jsme nebyli ti kamarádi, s kterýma jsem jezdil na koních.
Každý se s tou dívku scházel, ikdyž to nikdo jiný z nás nevěděl. Jmenovala se Angel... kdo by si pomyslel, že někdo takový bude mít jméno Anděl. Vždy když jsem byl s ní, si pamatuju jak přiložila rty na můj krk a potom nic. Začala mi to docházet postupně, ale to už bylo pozdě.
Prvně proměnila Caluma, který se u mě objevil hned potom. Už jsem se jí vyhýbal, ale vždy si mě našla. Potom proměnila Mikeyho a hned po něm Ashtona. Kluci mě začali chránit, aby jsem byl aspoň já normální a dospěl, ale když jsem jednou byl na pár minut sám, objevila se ti. Dala mi napít své krve a hned potom mi zlomila vas. Poslední co jsem slyšel bylo jak řekla, že jí budu vděčný. Když jsem se probudil byli tu kluci, ale po Angel ani stopy..." dopověděl.
"Viděl si jí ještě někdy? Nebo kluci?" zeptala jsem se a opřela si hlavu o jeho rameno.
"Ano" zašeptal "Někdy se ukáže, ale mi se jí snažíme ignorovat..."
"A kdo je Gabi?" vzpomněla jsem si na zrzku, kterou jsem viděla první ráno tady. "Je taky upír?"
"Ne Gabi je vlkodlak" pohladil mě po zádech.
"A máte spolu něco?"
"Už ne" zašeptal mě a tím mě uklidnil. "Mám svého človíčka, ne?" zasmála jsem se a přikývla. "Měla by si jít spát" Přikývla jsem, protože se mi už zavírali oči. Přelezla jsem přes něho a lehla si. Luke se na mě koukl.
"Nevadí, že půjdu za klukama?" zeptal se.
"Ne" usmála jsem se. Luke se taky usmál a dal mi pusu. Než odešel zhasl mi světlo. Zavřela jsem oči a během pár minut jsem usla.
Otevřela jsem oči. protože mi začalo svítit slunce do očí. Pomalu jsem vstala a došla jsem do šatny, kde jsem měla moje nové oblečení a začala vybírat. Ale zakručelo mi v břiše tak jsem se rozhodla, že se půjdu prvně najíst a potom se převleču. V kuchyni jsem narazila jenom na Ashe.
"Dobré ránko" usmála jsem se na něho a vytáhla si jogort. Vzala jsem si lžižku a sedla si ke stolu. "kde jsou ostatatní?"
"Mikey a Calum odjeli na lov a Luke jel něco zařídit. Mám ti vzkázat, ať si oblečeš ty šaty, které se mu líbili a počkat na něho" zašklebil se na mě.
"A nevíš, co podnikneme?" zeptala jsem se zvědavě.
Vím, ale prý ti to nemám říkat" vyplázl na mě a začal něco psát na mobilu.
"Prosím" zkusila jsem to, ale Ash jenom zakroutil hlavou. Povzdychla jsem si. "A kdy dojede?"
"Asi za půl hodinu" pokrčil rameny.
"Cože?" vyjekla jsem a rychle vyběhla nahoru. Zavřela jsem dveře a z šatny vytáhla batikované šaty modro-růžově-fialové, které mi byli nad kolena. Rychle jsem je na sebe oblíkla a zapla zip. Obula jsem si světle modré baleríny s mašličkou a obula si je. Rychle jsem se trochu namalovala sedla si k oknu abych viděla až dojede.
Když se na příjezdové cestě objevilo JEHO auto, vydala jsem se dolů.
"Páni" vydechl Luke, když mě viděl. Stoupla jsem si naproti něho. "Jsi nádherná" usmál se a chytl mě okolo pasu. Do haly vešel Calum s taškou, která mu hned jak mě viděl vypadla.
"Luku?" řekl "Jseš si jistej, že je jenom tvoje?" Luke se na něho nepřátelsky koukl.
"Jo Calume je jen a jen moje" řekl.
"Souhlasím" ozvala jsem se. Všichni se zasmáli i Ash. Spravila jsem si vlasy za ucho. "Můžeme jít?" zeptala jsem se.
"Jo jasně" usmál se na mě a vzal mě za ruku. Společně jsem se vydali k jeho autu. Nasedla jsem si. Když se Luku rozjel koukla jsem se na něho.
"Kam jedeme?" zeptala jsem se.
"Překvapení" mrkl na mě Luke.
"Zítra, ale musím do školy" připomněla jsem.
"Neboj já taky" zasmál se a chytl mě za ruku.
Zastavili jsem před restauraci. Vypadala opravdu draze. Ještě jsem si nezvykla, že Luke si může dovolit cokoliv chce. Luke vystoupil jako první a otevřel mi dveře. Usmála jsme se a vystoupila. Omotal kolem mě ruce, a společně jsme vešli.
"Dobrý den Luke Hammings, mám zde rezervaci" usmál se Luke na číšníka. Ten přikývl a dovedl nás ke stolu. Luke mi odsunul židly, abych si mohla sednout. Luke si sedl naproti. Napila jsem se čisté vody, ve sklenici, které tady byla. Mladá číšnice nám donesla jídelní lístek. Luke ho otevřel a začal číst. Pobaveně jsem se na něo koukla. Luke se na mě koukl nad lístkem, takže jsem viděla jenom jeho oči a obočí, které se nadzvedlo.
"Co se směješ?" zeptal se.
"Jenom jsem zvědavá, co si objednáš" zasmála jsem se znovu, až se po mě pár lidí kouklo.
"Já si dám jenom víno, vyber si hlavně ty" usmál se na mě a natáhl přes stůl ruku. Chytla jsem se jí a koukla se co tu mají. Když jsem viděla cenny jídla, skoro mi vypadli oči z důlků. Zaujali mě lassange, které by byli rozhodně levnější, kdybych si je udělala doma.
"Nedívej se na cennnu" řekl Luke. Naštvaně jsem se na něho koukla.
"Nečti mi myšlenky!" zasyčela jsem na něho potichu. Luke se uchechtl.
"Už máte vybráno?" došla k nám číšnice. Luke přikývl.
"Láhev vína a 1x Lassange" usmál se na ní. Úsměv mu vrátila a odešla. Koukla jsem se na Luka, který mě sledoval.
"Co se tak koukáš?" zeptala jsem se.
"Jsem rád, že tě mám" usmál se a pohladil mě po zápěstí.