Navždy princeznou

5.1K 330 22
                                    

Převlíkla jsem se (komentáře) a dívala jsem se na sebe do zrdcadla. Hledala jsem nějaký známky, toho že vypadám jinak. Ale pořád jsem to byla jenom já. Tiffani Cooper. Možná jenom to, že jsem teď byla rychlejší, všechno jsem vnímala líp a ke všemu jsem byla nebezpečnější. Prohrábla jsem si vlasy a odtrhla do zrdcadla pohled.

"Jak dlouho tu stojíš?" zeptala jsem se Ashe, jak se opírá o rám dveří. "Proč jsem tě neslyšela?" Ash se usmál a než jsem stačila mrknout, držel mě za boky a díval se mi do očí.

"Roky zkušeností" zašeptal. Natáhla jsem ruku a prohrábla jsem mu vlasy. Opřela jsem se čelem o to jeho. "Tiffani nech mě, abych šel s tebou" řekl.

"Dobře" přikývla jsem pomalu. Zvedla jsem ale prst. "Mám, ale jednu podmínku... Kdyby se něco dělo, odjedeš" řekla jsem. "Ale určitě se nic nestane" dodala jsem.

"Fajn, budu čekat v autě" pousmál se a políbil mě na nos.

"Tak jdeme" řekla jsem a vzala Ashe za ruku a vydala jsem se pryč.

Zastavili jsem se u hranice. Bylo to zvláštní. Trochu jsem se bála, ale víc jsem se chtěla zbavit Cloe. Koukla jsem se na Ashe.

"Počkej tu... Stejnak tam nemůžeš" dodala jsem s úšklebkem.

"Ha, ha" řekl Ash a vyplázl na mě jazyk. Nahnula jsem se k němu a lehce jsem ho políbila na rty. Potom jsem upíří rychlostí zmizela krok před hranicí. Už jsem si zvykla na upíří běh a dokonce se mi to začalo líbit. 

Koukala jsem se na čáru, kterou byla vyznačená hranice. Pomalu jsem přes ní posunula nohu, když se nic nestalo, překročila jsem jí úplně. Rozhlídla jsem se, jestli tu nikdo není a potom jsem už stála před Cloiným domem. Zaposlouchala jsem se, jestli uslyším její srdce. Když jsem nic neslyšela jsem, věděla jsem, že není doma. Usmála jsem se pro sebe a otevřela dveře. Vešla jsem dovnitř a zavřela za sebou dveře. Rozhodla jsem se, že na ní počkám v kuchyni. Budu takový malá, nečakaný překvápko!

Nevím jak dlouho jsem tam čekala. Venku už byla docela tma, ale konečně jsem se dočkala. Uslyšela jsem jak bouchli dveře. Slyšela jsem kroky a najednou se světlo v kuchyni rozvítilo. Když mě Cloe, viděla vykřikla.

Objevila jsem u ní a zacpala jí pusu. Koukla jsem se jí do očí.

"Budeš potichu a budeš jen poslouchat, rozumíš?" řekla jsem. Cloei přikývla. Dovedla jsem jí k židly a posadila jí. "Tak co, stala ses princeznou?" zeptala jsem se na první otázku.

"Jak jsem asi mohla, když jsi pořád tady??!!" vyjela na mě. "A jak to, že si přešla hranici? Jsi upír" zasmála jsem se a koukla jsem se na svíčku na stole, která se pod mým pohledem zapálila. Cloei se na mě překvapeně koukla.

"Jak se zdá, nikdy tu nebudeš vládnou" ušklíbla jsem se.

"A ty myslíš, že tě budou poslouchat, až zjistí, že jsi upír?" zasmála se. "Budou se tě bát" dodala jsem. Měla pravdu a já jsem to věděla. Jen jsem si to nechtěla připustit. Jsem upír, který zabíjí.

"Kde vlastně jsou?" zeptala jsem se potichu. "Všechno to tu bylo spálené" vzpomněla jsem si na hroznou vzpomínku.

"Pár domů přežilo" odpověděla mi Cloei "Zbytek se opravuje" přikývla jsem. "Proč jsi tu Tiffani?" stoupla si "Už tu nemáš domov. Nepatříš mezi nás" ikdyž jsem tu nebydlela dlouho, zabolelo mě to slyšet.

"Chci je vidět!" řekla jsem rozhodně "Ty je nedokážeš ochránit! Nemáš tu moc!" Cloe se zasmála a koukla se mi zpříma do očí.

"Jsi vraždící  monstrum. Tvůj druh nenávidí" zasyčela mi do obličeje.

"Copak ty to nechápeš?" usmála jsem se "Pořád jsem čarodějka. Pořád jsem princezna a nikdo mě nenahradí. A teď mě k nim vem. Ať rozhodnou sami, až uslyší celou pravdu, co jsi udělala ty" Cloe se na mě ještě pár minut dívala, ale nakonec kolem mě prošla a já jí následovala.

Došli jsem do velkého sálu. Cloe otevřela dveře a všichni se koukli naším směrem. Když si uvědomili, že jsem to já, začali si něco šeptat. Neměla jsem problem, zjistit co.

"Cloe říkala, že je mrtvá"

"Co tu dělá?"

"Myslela jsem si, že umřela"

Slyšela jsem to ze všech stran a taky jsem cítila jejich krev. Ovládej se Tiffani! Nevystraš je! Pokračovali jsem až doprostřed místnosti, kde jsem se zastavili.

"Jak vidíte, tak princezna Tiffani žije" řekla znuděně Cloe "A taky vám chce něco říct" dodala a ušklíbla se na mě. Odkašlala jsem si a porozhlídla jsem se po všech. Uviděla jsem Sebastiana s jeho rodiči. Zvedla jsem ruku na pozdrav a až sem jsem slyšela jak si odychl.

"Jsi živá" zašeptal pro sebe, ale já to slyšela.

"Jak vidíte, tak jsem neumřela.Můžete mi někdo říct,jak si myslíte, že jsem měla umřít?" zeptala jsem se.

"Prý tě měli zabít upíři" vykřikl někdo. Koukla jsem se na Cloe.

"To není pravda" řekla jsem. "Nebudu vám říkat, jak jsem umřela"

"Když jsi tady" řekla nějaká malá holčička.

"Ano jsem" přikývla jsem. "Ale je to trochu jinak..." koukla jsem se na Seba. Chtěla jsem vidět jak to vezme."Bylo to před pár dny. Napadli mě lovci a trochu mě týrali. Když mě můj přítel Ash zachránil dal mi svoji upíří krev. To by bylo v pořádku. Potom mě, ale někdo zabil... a já v sobě měla stále krev. A teď jsem...." odmlčela jsem se a nadechla se "Jsem upír"

Uslyšela jsem pár zděšených výkřiků. Matky k sobě víc přitiskli svoje děti. A Seb najednou zbledl.

"Jak to, že jsi ale překročila hranici?" zeptal se někdo.

"Jsem upír a čarodějka" vysvětlila jsem. "Neublížím vám, slibuju. Chci vám pomoct. S mojí pomocí vám domy opravím. Zajistím vám bezpečí. Zkusím nějaké novější kouzlo, aby se sem nikdo nedostal. A jestli budete chtít nechám vás potom na pokoji" nabídla jsem se.

Nějaká starší paní se zvedla a mile se na mě usmála.

"Vidím v tobě pořád stejné dobro" řekla. Hodila jsem po Cloe pohled "Zrůda jo?" a potom jsem se znovu koukla na paní. Ta se otočila na ostatní. "Podle mě bychom jí měli dát šanci. Je to naše princezna a navždy budu"

Ano navžy. Nemůžu mít děti, takže tu budu jenom já.

"Ať žije princezna!" ozvalo se a já jsem nevnímala Cloein pohled, který byl až moc nenávistný.

Je mi opravdu líto, že chcete aby Tiff byla s Lukem, ale je to tak jak to je a já se to měnit nehodlám. S Lukem mám jiný plány ve spin-of povídce, kde bude už starší Rosie. Nevím, kolik tato povídka bude mít ještě dílů :) Chci se vás zeptat, jestli mám napsat druhou serii, nebo prostě pokračovat tady :) A taky by mě zajímalo, jestli byste si o Rosie četli :)

A potom, by jste mi mohli poradit, kdyby jste o poračování stáli, kdo by Rosie hrál. Tady máte jména:

Freya Mavor

AnnaSophia Robb

Indiana Evans

Life with vampire (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat