První den ve škole

7.4K 439 10
                                    

Když jsem otevřela oči a koukla se vedle mě, nikoho jsem neviděla. Obávala jsem se, že věe co se včera stalo byl sen. Ten polibek, to že mě Luke miluje, ale když jsem se koukla k oknu, uviděla jsem Luka, jak se dívá ven. K životu by mi stačilo jenom to, že bych se na něho koukala. Věděla jsem, že cítím něco, co jsem ještě nikdy necítila...

"Dobré ráno" otočil se na jednou Luke. Samozdřejmě slyšel moje myšlenky, jak trapné. Začala jsem cítit horko na mých tvářích. Luke došel ke mě a sedl si na postel. Přitáhla jsme si nohy k tělu a usmála se na něho. "Jak ses vyspala?"

"Dobře a ty?"

"Vedle tebe nádherně" zářivě se usmál a naklonil se, aby mi dal pusu na nos. "Taffini Calum a Mikey šli do lesa... chápeš ne?" přikývla jsem "No a Ash čeká na mě, takže tě tu potom chvíli nechám s klukama nevadí?"

"Jistěže ne" usmála jsme se. Luke natáhl ruku a dokl se mé tváře. Když jsem cítila jeho dotyk, cítila jsem i motýlky v mém břiše. 

"Jsi tak nádherná" zašeptal se a pomalu se přibližoval.

"To říkáš všem?" nadzvedla jsem tázavě obočí. Luke se zasmál.

"Ne jenom některým" drkl mě do nosu. Dole bouchli dveře. "Kluci jsem tu, takže to zvládneš?"

"Jo nejsem malá" zasmála jsem se.

"Jo to jsem včera viděl" vyplázl na mě. Bouchla jsem ho pěstí do hrudě "Au" řekl naoko. Potom mě políbil a potom odešel.

Vstala jsem z postele, protože nemělo cenu už spát. Vzala jsem si čistý podní prádlo a zamčela se v koupelně. Sundala jsem si oblečení na spaní a hodila ho do koše na prádlo. Vlezla jsem si do sprchy a pustila vodu. Začala jsem si zpívat písničku, kterou jsem si vymyslela.

"Když jsem tě poprvé uviděla,

tvoje oči a tvůj úsměv, 

věděla jsem, že si pro mě něco víc.

Potom si mi řekl svoje tajemství, 

a já ti začala věřit ještě víc.

Myslím, že můžu žít jenom s tvých polibků,

doteků nebo úsměvů ohh.

Vždycky tu protebe budu,

a věřím, že ty pro mě taky.

Nezajímá minulost,

zajímá mě jenom naše budoucnost...."

Někdo zabouchal na dveře, až jsem nadskočila.

"Tiffani roztomilá pínička, ale s Mikey jsme tu udělali snídani" ozval se Calum.

"Vy jste to slyšeli?" zeptala jsem se, a cítila se trapně.

"Jo jsme upíři, slyšíme i to co nechceme" zasmál se "Budeme dole"

"Ok" zavolala jsme na zpátek. Vylezla jsem ze sprchy a usušila se. Oblíkla jsem si spodní prádlo a vrátila se do pokoje. Došla jsem ke skříni a vytáhla si džíny a triko. Ale když jsem se koukla ven, pro jistotu jsem si vzala džínovou bundu, která byla krátká, ale mě se líbila. Oblíkla jsem se a nazula jsem si vysoký hnědý boty. U zrdcadla jsem se trochu namalovala a dala si vlasy do culíku. Seběhla jsem dolů, kde seděli kluci a povídali si. Na jediném místě byl talíř s tousty.

"Díky kluci" usmála jsem se na ně a pustila se do jídla.

"Jak vidím tak si nezapomněla, že je dnes škola" promluvil Mikey. Měla jsem, co děla aby mi nazaskočilo.

"Dneska je pondělí?" vypadlo ze mě. Calum přikývl. "Musím se převlict" vyhrkla jsem a chtěla jsem se už zvednout,

"Proč?" zeptali se kluci zárověn.

"Protože vypadám hrozně"

"Tiffani, co blázníš? Sluší ti to" usmál se na mě Mikey a koukl se na Caluma, který přikývl.

"Dobře" přikývla jsem a znovu si sedla.

Kluci mě zavezli do školy a společně jsme se vydali dovnitř. Luke s Ashnem budou. Cítila jsem na sobě pohledy mých nových spolážáků. U vchodu jsem ho viděla. Opíral se o zeď a poslouchal něco, co mu Ash říkal. Teda aspoň se o to snažil. Když mě viděl vykouzli úsměv a pomalu se vydal ke mě. Všimla jsem si jak Ash zakroutil očima. Vyplázla jsem na něho jazyk.

"Ahoj krásko" došel ke mě Luke, chytl mě kolem pasu a zatočil se semnou. "Sluší ti to" zašeptal a mě přejel mráz po zádech.

"Měl si slyšet jakou o tobě složila písničku, Bro" ozvál se vedle mě Calum a MIkey se zasmál. Oba jsem je spražila pohledem, že radši odešli. Luke mě vzal za ruku a vydali jsme se ke škole.

"Písničku?" zeptal se.

"Neřeš to, prosím... nic to nebylo"

Zastavili jsme před jednou třídou.

"Tato je tvoje" ukázal na dveře "Zvládneš to" zašeptal a pohladil mě po tváři.

"Zvládnu to" přikývla jsme. Najednou zazvonilo. "Nezvládnu to" začala jsem panikařit. Luke se zasmál.

"Ale jo zvládneš" dal mu pusu do vlasů "A teď běž" přikývla jsem a bez Luka jsem vešla dovnitř. Všichni všetně učitelky se na mě dívaly.

"Ehm dobrý den" dostala jsem ze sebe.

"Ty musíš být ta nová, žákyně" usmála se učitelka "Tak nám o sobě něco řekni..."

"No tak jmenuje se Tiffani Cooper je mi 16 let.  Přistěhovala jsem se, protože mi umřela máma..." koukla jsme se na učitelku, protože nevím jak pokračovat.

"To stačí" usmála se. "Sedni si k Lole" ukázala na pohlednou brunedu (Arianna Grande) Přikývla jsem a sedla si do poslední lavice.

"Jsem Lola" podala mi ruku.

"Tiffani" usmála jsem se. A je to mám asi první kamarádku.

Pohled Luka:

Je přestávka a já se jdu kouknout na Tiff. Když jsem procházel slyšel jsem myšlenky žáků střední školy.

Viděli jste tu novou je to kočka!

Tu určitě dostanu!

Má nádherné oči...

Ano oči má nádherné, do těch jsem se hned zamiloval, ale nedostanou jí, ani omylem. Je jenom moje a vždycky bude. Teda dokuď bude chtít. Došel jsem k její třídě a nakouknul dovnitř. Zrovna se bavila s Lolou. Milá holka. Šli ven ze třídy, tak jsem se opřel o zeď na levé straně. Když Tiff vyšla přitáhl jsem si jí na sebe.

"Ahoj krásko" usmál jsem se. Tiff zčervenala a já se uchechtl. Když se červenala, vypadal tak sladce.

"Ahoj" dala mi pusu na tvář. Potom si uvědomila, že tu pořád stojí Lola. "Promiň Luku, jdeme na záchod, uvidíme se potom?" zeptala se.

"Určitě" usmál jsem a políbil jí. Potom se s Lolou vydala pryč. Poslední, co jsem od nich slyšel, jak se ptá Lola Tiff :" Ty chodíš s Lukem?"

Life with vampire (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat