Pohled Tiffani:
"A ty chodíš s Lukem?" zeptala se Lola, když jsme vešli na záchod.
"Jo to taky, ale hlavně u něho a kluků bydlím... má mě v péči" pokrčila jsem rameny. Šlo vidět. že se na něco chce ještě zeptat, ale já ji přeběhla "Ale to máš jedno" usmála jsem se. Lola přikývla a šla do kabinky. Počkala jsem na ní a mezitím jsem si upravila vlasy.
Když všla šli jsme pomalu do třídy, ale já jsem takový nemehlo, že jsem to někoho narazila.
"Jé promiň moje chyba" omluvil se chlapecký hlas. Vzhlédla jsem a zadívala se do nádherných čokoládových očí.
"To nic" usmála jsem se a upravila jsem si pramínek, který mi spadl z culíku. Lola se na mě koukala a usmívala se. "Ehm už musíme jít" řekla jsem a tahala Lolu pryč.
"Ještě se uvidíme" zavolal zamnou.
"Kdo to byl?" zeptala jsem se hned jak jsem seděla.
"Christofer je 5. nejhezčí kluk na škole"
"5.?" zeptala jsem se. Lola přikývla.
"Vedou tvý spolubydlicí" usmála se. Zasmála jsem se.
Vyšla jsem ze školy a porozhlídla jsem se, jestli tu už není Luke, ale nebyl. Opřela jsem se tedy o zábradlí a čekala.
"Ahoj" ukázal se Chris.
"Ahoj" usmála jsem se. Chris se opřel vedle mě.
"Jsem Christofer"
"Já vím" zasmála jsem se. "Lola mi to řekla" vysvětlila jsem, když se na mě nechápavě koukl.
"To není fér... ty moje jméno znáš, ale já ne?" naoko se urazil.
"Jsem Tiffani" řekla jsem.
"Pěkný jméno" mrkl na mě. Usmála jsem se. "Co tě sem přivádí, Tiffani?"
"Umřela mi máma, takže jsem se musela odstěhovat"
"To je mi líto" zašeptal. Jenom jsem pokrčila rameny. Konečně jsem ho viděla. Šel se sklopenou hlavou, takže mě neviděl.
Tak si nevšímat své přítelkyně, tss
Pomyslela jsem si.Zabralo to, protože Luke zvedl hlavu a usmál se na mě. Když se, ale koukl, že vedle mě stojí Chris usmívat se přestal. Došel ke mě.
"Ahoj" usmála jsem se ještě víc a políbila ho. Potom jsem se odtáhla a koukla se na Chrise. Luke mě chytl kolem pasu. "Tak zatím Chrisi" řekla jsem a objala ho. Potom jsem vzala Luka za ruku a vydali jsme se k jeho autu. Sedla jsem si na místo spolujezdce. Luke za volant. Ale nevyjeli jsme. "Proč nejedeme?" chytla jsem Luka za ruku.
"Musíme počkat na Caluma" usmál se na mě a natáhl se, aby mě mohl políbit. Chytla jsem ho za krkem a nehodla jsem ho pustit. Najednou se dveře auta otevřeli.
"Nechte si to na doma" zasmál se Calum a nastoupil. Luke se na něho zašklebil a nastartoval. Když jsme zastavili před domem, chtěla jsem vystoupit, ale Luke mě zadržel. Mezitím Calum vystoupil a zamával nám.
"Co se děje?" zeptala jsem se nechápavě.
"Výlet" usmál se Luke a dal mi rychlou pusu na tvář. Zasmála jsem se a Luke se zase rozjel směrem k městu.
Zastavil u obchoďáku. Koukla jsem se na něho "Co tady budeme dělat?" zeptala jsem se.
"Nakupovat?" usmál se a vystoupil a obešel auto, aby mi otevřel dveře.
"Nemám peníze" usmála jsem se a doufala, že se z toho vykroutím.
"To nevadí já mám"
"Nebudeš mi kupovat oblečení" vyplázla jsem na něho jazyk.
"Ale budu a teď už pojď." propletl si semnou prsty a šli jsem dovnitř. Prvně jsme šli na jídlo. Potom jsem začali nakupovat trika, kalhoty a šaty, když jsem mu řekla, že šaty nenosím. Nakonec jsme skončili u bot. Měla jsem asi tak 100 nových kousků oblečení a to nepočítám boty.
"Jsi blázen" řekla jsem, když jsem schovávali tašky do auta.
"Jo jsem, ale do tebe" přitáhl si mě za pás k sobě a políbil mě. Usmála jsem se a nastoupila.
"Zajímalo by mě, co budeme dělat, až se rozejdeme" zasmála jsem se.
"Neboj to se nestane" mrkl na mě.
"Moc si věříš... Jsem jenom obyčejné holka a ty jsi..."
"Co jsem?"
"Úžasnej kluk a nevíc upír... budeš žít věčně, ikdyž je tady jedno řešení" usmála jsem se na něho.
"V žádném případě tě neproměním" zarazil moje umýsli "Upírství není pro tebe"
"Tak jak semnou potom chceš být?" vyjekla jsem "Budu stará a vrásčitá za to ty budeš pořád stejný" otočila jsem hlavu tak, abych viděla ven z okna.
"Nebudeme to teď řešit, dobře?" zeptal se Luke a já přikývla.
Oblíkla jsem si věci na spaní a začala uklízet oblečení do šatny. Najednou vyla zaplněná, že jsem neměla slov. Když jsem to měla hotové, unaveně jsem spadla do postele.Ucítila jsem závan a potom mi někdo omotal ruce kolem pasu a přitáhl k sobě. Zabořila jsem hlavu do známé hrudě a vdechovala jeho vůni.
"Luku miluju tě" zašeptala jsem.
"Já taky.. a je to zvláštní, protože za celou tu dobu, co žiju jsem to nepotkal" usmál se.
"Jak si starý?" zeptala jsem se.
"278 let" zalapala jsem po dechu.
"To chodím s takovým dědulou" zasmála jsem se. Luke se vedle mě uchechtl. "Luku řekni mi jak se to stalo..." řekla jsem najednou.