Part 25

584 47 6
                                    

2k olmuş!!!!

Harry's POV
Hazırlamış olduğum eserime gururla bakıyordum ki telefonumun çalması ile irkildim. Arayan Liam'dı. Telefonu kulağıma dayadığım anda liam'ın sinirli sesini duydum "Harry! Ne yapıyorsun sen?! Daha iki gün önce gelip 'ben galiba Louis'den acayip etkileniyorum, sence ona sürpriz yapsam nasıl olur' diyen sen değil miydin amk!?" Evet aynen öyle demiştim ve süprizi hazırlıyordum neden sinirlenmişti ki? "Harry cevap versene!" Liam'ın bir kez daha bağırmasıyla kendime geldim. "Liam ne diyorsun anlamıyorum" Liam'ın dalga geçer gibi güldüğünü duydum "nasıl yani sen yapmadın mı?" Liam'ın sorusu ile "neyi yapmadım mı? Şunu açıklar mısın? Neredeyse tüm gündür Louis için sürpriz hazırlıyorum ve dediğinden bir bok anlamadım" Liam'ın adım seslerini duya biliyordum "Harry acil buraya gelmelisin. Video, Louis'in videosu yayıldı herkes gördü Harry! Louis'in senden şüphelendiğinden eminim ki ben bile öyle sanmıştım bu video sadece sende vardı değil mi?" Hayır, hayır, hayır. Lütfen olmamış olsun. Louis'in neden beni arayıp durduğunun sebebini anlamıştım. Benden bir açıklama istiyordu ama siktiğimin videosun ben yaymamıştım ki! "Liam senden bir şey isteyeceğim Louis'i bul ve onu önle hiç bir yere gitmesin. Yemin ederim ben yapmadım videoyu kimseye atmadım ben. Liam lütfen onunla konuşmam lazım" ben hızlı hızlı konuşup yürürken arabaya varmıştım "elimden geleni yapacağım hızlı bir şekilde gelmeye çalış" dedi liam. Göremeyeceğini bilsemde kafamı sallayıp teşekkür ettim ve telefonu kapadım hızlı bir şekilde arabayı sürerken Louis'i arayıp duruyordum ama açan yoktu.

Selammm
Umarım beğenmişsinizdir!
Bölümlere oy fln gelmiyor o yüzden artık "lütfen oy verin" yazmayacağım.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere<3

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin