Sonunda okulun yatakhanesine gelebilmiştim şimdi geriye kalan tek şey kalacağım odayı bulmaktı. Cebimdeki oda numaramın yazdığı kağıdı çıkardım. 108 numaralı oda birinci katta olmalıydı, iyi yanından bakarsak akşamları geç geldiğimde merdivenleri çıkmak zorunda kalmayacaktım.Üniversite hayatımın geçeceği odaya doğru yürümeye başladım.105,106,107,108. Kapıya boş boş bakmaya başladım. Acaba oda arkadaşım var mıydı bu nasıl bir soru tabi ki vardı acaba şuan odada mıydı? Kapıyı çalmam gerekir miydi? Kapıya kulağımı yasladım ses gelmiyordu belkide odada değildi? Oda da olsa bile ne değişirdiki artık burasıda benim de odamdı sonuçta. Anahtarı anahtar deliğine sokup çevirdim ilk izlenim benim için önemlidir ama oda çok dağınık,pis ve küçüktü belli ki odayı toplama konusunda bir bilgisi yoktu oda arkadaşımın... Bu odada bırakın uyumayı adım bile atamazdınız her yerde kıyafetler vardı! Acaba birazcık toplasa oda arkadaşı için sıkıntı olur muydu? Ne sıkıntısı amk? Kim temiz bir odayı sevmez?
Odayı toplamaya başladım otuz dakika sonunda oda azda olsa toplanmıştı.
Louis sonunda yatağına oturdu ve oturmasıyla kapı açıldı oda arkadaşı ile tanışacaktı kapıdan öpüşerek, pardon yanlış oldu, yiyişerek iki kişi girdi. Ne bok oluyordu lan burada? Gerçekten bunun yaşandığına inanamıyordu biri erkek biri kız olan çift karşısındaki yatağa doğru yiyişerek ilerlediler. Yok bu böyle olmazdı birinci elden porn izleyecekti resmen.Bu arada erkek olanın acayip yakışıklı olduğunu söylemiş miydim? Çocuğun boyu uzundu saçları kıvırcık ve kahve rengindeydi acaba gözlerinin rengi hangi renkteydi? Hadi ama Louis topla kendini yoksa bu gidişle düz insanların sikişmesini izleyeceksin. Hafifçe öksürdü ama duyan yok sesini biraz daha yükselterek öksürdü çift birbirinden ayrıldı erkek olan kıza gülümsedi ve kullağına bir şeyler fısıldadı kız gülerek kafasını salladı ve ayağa kalkıp odadan çıktı erkek olanla gözleri buluştu o an. Çok güzellerdi Zümrüt yeşili gözlere sahipti karşısındaki. Louis çocuğun gözlerine dalmışken çocuk ayağa kalktı "birincisi eğer bunun için özür dileyeceğimi düşündüysen yanılıyorsun, ikincisi bu olaylara alışsan iyi edersin ve son olarak güzel bir orgazm hakkımı az önce aldın sadece odadan çıkıp gitsen olmaz mıydı!?" Şaka yapıyordu değil mi? Ne yani buna mı alışacaktı bekaretini henüz tam olarak kayıp etmemiş olan Louis buna alışacaktı öyle mi ne kadar da iyi bir oda arkadaşı(!) Louis sadece çocuğun gözlerine bakıyordu her ne kadar sinirden donmuş olsada bu donmanın bir nedeninin de çocuğun güzelliği olduğunu biliyordu louis saçmalama belli ki çocuk düz "öncelikle ben böyle bir şeye alışmak zorunda değilim ve ikinci olarak kız arkadaşınla yaşadığınız şeyi böldüğüm için özür dilerim" ne!? Özür mü dilemişti o düşünceleri önündeki çocuğun kahkahası ile bölündü. Acaba niye gülüyordu bu? "Ben kimseyle çıkmam ayrıca dediklerime karşı çalışılmasını sevmem ama burada yenisin o yüzden bu seferlik bir şey demeyeceğim" ne yani kızla sadece işini mi görecekti içindeki ses her ne kadar önündekine elleri ile tanışması gerektiğini böylelikle kimseye bir zarar vermeden kendi işini kendi görebilecek olduğunu söylemesini söylesene yapmadı bunu çocuğa sadece elini uzattı "Louis, Louis Tomlinson" "memnun oldum louis bende Harry, Harry styles"
~Selam umarım beğenmişsinizdir çok yazım yanlışı yapan biriyim o yüzden yazım yanlışlarına takıntılılardan özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun