Louis'in zayn'i ikna etmesi pek uzun sürmemişti ikiside bir partiye gitmek için üniversiteye kadar beklemişlerdi.Aileleri partiler konusunda katıydı zayn'in ailesi Louis'inkine göre daha yumuşaktı ama zayn louis olmadan bir yere gitmeyi tercih etmezdi. Louis parti için beyaz bir tişört ve dar siyah pantolon üzerine de kot ceketini giymişti sade takılmayı seven biriydi.
Louis'in kıyafeti
Hazırdı odadan çıkıp zayn'in odasına ilerledi kapıyı tam çalıcakken açıldı ve zayn kolunu louis'in omzuna atıp arabasına yönlendirdi
"yakışmış, saçlar falan ne kadar uğraştın?" ne yalan söylesin saçları ile baya uğraşmıştı, zayn'e sadece gülümsedi olayın uzamasını istemiyordu arabaya binip partinin yapılacak olduğu kardeşlik evine doğru ilerlediler.
Evin bahçesi bir sürü sarhoş ergen doluydu, evin kapısına doğru ilerleyip içeri girdiler.Harry onları anında görmüştü çocuklara beklemesini işaret edip louis ve zayn'in yanına doğru ilerledi
"eh partiye hoş geldiniz siz şu bizim çocukların yanına geçin ben size içecek alayım" deyip yanlarından uzaklaşmıştı louis. bu çocuğu anlamıyordu keşke biraz dengeli olsaydı...
Zayn Harry'nin 'çocuklar' diye bahsettiği yöne doğru ilerledi ve koltuklardan birine oturdu Louis'de hemen yanına geçti iyi yanından bakarlarsa Will yoktu bu sabah kolidorda karşılaştığı ekip biraz daha kalabalıklaşmıştı Harry elinde iki kırmızı bardakla gelip birini zayn birini Louis'e uzattı louis alkol almazdı Almayıda sevmezdi ama kaba davranmak istemiyordu içeceği kabul etti ve elinde tutmaya başladı. Sesizlik sarışın çocuğun konuşmasıyla bozuldu gerçi iki tane sarışın çocuk vardı bu konuşan çocuğun saç rengi doğal sarı gibi görünüyordu "eh bizim bir klasiğimiz vardır doğruluk mu cesaret mi oynamak ister misiniz?" Her kes kafa sallıyordu ne yani bu üniversitelilerin eğlence anlayışı 7. Sınıf kızlar gibi bu aptal oyunu mu oynamaktı?
Zayn "cidden 7. Sınıf kızları gibi bunu mu oynayacağız" Harry hiç umursamadan "eğer korktuysanız boş verin... ama bilinki biz daha eğlenceli oynarız bu oyunu-" zayn sözünü keserek " ne korkması oynayalım çok istiyorsanız" dediği andan herkes sırıtmaya başladı...
Şişeyi ortaya koyduktan sonra tam çevirecekken kızıl saçlı bir kız gelip Harry'nin kucağına oturdu otursa ne olacak ama louis neden buna sinirlenmişti ki kız Harry'nin kucağında otururken şişe çevrildi ah tabikisi louis buna şaşıran yoktu değil mi tanımadığı başka bir çocuk "doğruluk mu cesaret mi?" Sorusunu sordu louis hep doğruluğu seçerdi "doğruluk" Harry'nin kucağındaki kızıl şeytan "ah şaşırmadım senden de zaten bu beklenirdi elindeki içkiyi bile içmedin kesinlikle bu ortamları bilmediğin anlaşılıyor" Louis'in aklını gururu ele geçirerek louis "cesaret demişti" çocuk bunu bekliyormuşçasına "Alex'in kucağına otur" eh bunda pek bir şey yoktu ama Harry'nin gözleri bir anda büyüdü oda bunu beklemiyordu Harry'nin bakışlarını yakalayan louis bu gecenin zor geçeceğini anlamıştı kırmızı bardakta ki sıvıyı dikip Ayağa kalktı. Alex'in kimin olduğu hakkında hiç bir fikri olmadığını fark etti "şey... Alex hanginiz?" Aptal oyunu ortaya atan çocuk elini kaldırdı louis gidip çocuğun kucağına yerleşti.
o sırada Harry parmak uçlarına kadar bir sinir hissetti , bu gece Cidden sert olacak gibiydi bu sinirle düzeceği kişi en az 3 gün ayağa kalkamazdı.
Şişe kaç tur daha çevrildi bu sırada louis hala Alex'in kucağındaydı ama Harry kucağındaki kızı indirmişti şişe yine Louis'e geldi louis bu sefer doğruluğu seçti "louis bekaretini nerede kayıp ettin?" İşte louis buna cevap veremezdi çünkü cevabı yoktu louis daha önce sadece blowjob almıştı ve vermişti ve arada bir oynadığı oyuncakları vardı... louis sesiz kalırken kız gülmeye başladı "dur bir dakika henüz hiç sex yapmadın değil mi?"
Harry de kahkahalarla gülmeye başlamıştı louis neden üzüldüğünü bilmiyordu ama üzülüyordu harry yanındaki kızılların kullağına bir şeyler fısıldayınca ikiside daha çok gülmüştü louis boynunda oluşan düğümü hissediyordu "cesaret" diye düzelti kızıl saçlı "yukarıya harryle çıkıp bir odada 30 dakika kalmanızı istiyorum" evet bu olmazdı louis aldırmadan ayağa kalktı zayn o sırada liam denen çocukla muhabbette dalmıştı fakat louis'in kalkmasıyla oda ayaklandı ve dışarı ilerlediler arabaya binip okula doğru sürmeye başladırlar.
~olayı inşallah istediğim yere bağlıyacağım
Tekrardan yazım yanlışları için üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun